Carbage Run 2010

4838340136_0f4d0c15df_z.jpg

FK vet :W

We proberen de website eind augustus online te hebben, dan wordt ook de inschrijving voor 2011 geopend. Jullie zullen als eerste bericht krijgen wanneer het zover is. Eén ding kunnen we alvast wel verklappen: de route gaat volgend jaar naar Scandinavië.

Met vriendelijke groet,

Bram Eigenraam & Wilfred Beuker
Stichting Carbage Run

:)

ja hoor, zal geen probleem zijn. wij gaan ook sowieso weer inschijven. zat voor deze run nog te twijfelen of ik volgend jaar weer mee zou doen. Maar nu deze editie weer achter de rug is wil ik zeker volgend jaar weer!!! veel vetter als vorig jaar.

zelfs als je af wilt zeggen, kun je jou startplaats over zetten naar iemand anders. zo is het toch ook gegaan met Inne haar 2e plaats?

Duidelijk, ik ga dus een plaats regelen :D.. Meeste van jullie hadden een team van 4 man? Lijkt mij zelf niet echt handig en chill, altijd met 4 man in de auto, is het met zijn 2en ook goed te doen?

met 3 man lijkt me het meest gezellig & ideaal. Met 4 man heb je soms net wat ruimte tekort en met 2 man lijkt het me een beetje saai.

Heb het vorig jaar met 2 man gedaan. Prima te doen. Veel meer ruimte in de auto iig. Wel vond ik het nu met 4 man een stuk gezelliger. Het heeft alletwee z'n voor en nadelen.

Bij ons is nu de planning om te kijken of we een opknap campertje kunnen krijgen. Dan kunnen we ons eigen bier meenemen voor de hele week. Dat is helemaal ideaal :W

Scandinavië is ook wel erg vet hee... ik heb er al wel weer zin in :P

Deze keer wel even een inschrijving regelen, alhoewel het me zoals deze keer wel prima beviel moet ik zeggen.

4500km gereden, 4x getankt, airco, comfort :P helemaal goed.

*denk denk.../.

@pronk Ruimte tekort met 4 man?? Jullie hadden zeker geen voyager? Haha.

@dirk hoezo niet met een oneven aantal.

Hehe, we hadden een volvo 740, opzich voor de inzittende genoeg ruimte, je zit echt als een keizer in zo'n ding, vooral achterin. Maar qua bagage was het wel krap, achterbak tot het dak vol, en op het zelfgemaakte dakrek nog een goede 80kg aan bagage hehe. Maargoed...dat heb je als je echt alles meeneemt, garagekrik, koelkast, aggregaat etc. :)

Back