Carbage Run 2010

Hoe xit het met een inschrijving overnemen? We weten niet zeker of we meerijden ivm onzekerheden ivm werk etc, maar willen wel 1 vd 250 inschrijvers zijn...

Volgens mij staat er op de site,bij het inschrijven, expliciet vermeld dat een inschrijving niet overdraagbaar is. Weet niet of ze daar in het verleden moeilijk over deden, maar nu mag het denk ik niet
 
Volgens mij staat er op de site,bij het inschrijven, expliciet vermeld dat een inschrijving niet overdraagbaar is. Weet niet of ze daar in het verleden moeilijk over deden, maar nu mag het denk ik niet

Heb even met archive.org de regels van de vorige editie nagekeken, en deze regel was er voorheen nog niet idd..:

THE CARBAGE RUN
Regelement

Zelfs de meest maffe reis van je leven, kent een aantal regels. Zie hieronder het overzicht. Lees het door en kijk wat je nodig hebt om te voorkomen dat je klaarstaat op 13 juli, maar niet mag starten!

Maximaal vier deelnemers per team.
Voor alle deelnemers van alle teams geldt een minimum leeftijd van 20 jaar (men moet minimaal 20 jaar zijn op de startdatum van de Carbage Run, 13 juli 2009).
De APK van de auto waarin wordt deelgenomen moet minimaal geldig zijn t/m 20 juli 2009. Dit moet worden aangetoond bij de start.
De auto moet minimaal WA-verzekerd zijn en een schadeverzekering inzittenden.Dit moet worden aangetoond bij de start.
De auto moet voldoen aan alle veiligheidsvoorschriften zoals die gelden in alle landen die worden bezocht. Meer informatie hierover kun je desgewenst opvragen bij de organisatie.
De auto mag maximaal een dagwaarde hebben van € 450,-. De kosten van het ‘pimpen’ worden hierbij buiten beschouwing genomen.
Rij verantwoord en hou rekening met de beperkingen van de auto en van de bestuurders. Rij voorzichtig en hou rekening met andere weggebruikers.
Alle deelnemers van het team moeten zich melden bij de start. Het onderweg oppikken van overige deelnemers die niet zijn ingeschreven is niet toegestaan en heeft diskwalificatie tot gevolg.
Alle deelnemers van alle teams moeten in het bezit zijn van een geldig rijbewijs gedurende het evenement.
Minimaal 2 jaar in bezit van rijbewijs
Het verwijderen van het dak van de auto is ten strengste verboden.
Het meenemen van jerrycans of andere houders met daarin brandstof is ten strengste verboden.
Het is de eigen verantwoordelijkheid van alle deelnemers om zich te houden aan de plaatselijke verkeersregels in alle landen die worden bezocht tijdens het evenement, de organisatie kan niet aansprakelijk worden gesteld voor welke overtreding dan ook.
Het onderweg of bij de finish achterlaten van het voertuig is verboden. Mocht de auto bij de organisatie terechtkomen, dan komt hij zeker ook bij jou terecht.
Inschrijfgeld is exclusief overnachting.
Wij voorzien je van goedkope overnachtings adressen en-of campings.
 
Ik heb er net ff een mail over gestuurd of het echt een harde eis/maatregel is of dat het is om te voorkomen dat een bedrijf/groep ff 10inschrijvingen op voorhand opkoopt oid.

Heb iig uitgelegd dat we vorig jaar ook mee hebben gereden, een aantal van ons nog niet helemaal zeker zijn, maar ik de kans eigenlijk niet voorbij willen laten schieten. Ben benieuwd wat ze zeggen, het zou wel erg jammer zijn iig!
 
op het laatste moment vandaag nog in kunnen schrijven :D na ons schreven nog 9 man in en toen zat het vol!
Team smoking wheels is het geworden lees ik ;)
 
Iets met in sri lanka zitten en anderen in kroatie en dat je niet heel de tijd op internet hangt? Het is gewoon erg hard gegaan, veel harder als verwacht :(
 
Back
Top