F1 manager 2010

Fabiano

Ralf Fanclub
Het nieuwe seizoen staat weer voor de deur en zoals gebruikelijk gaan we weer aan een F1 Manager doen.

f1manager.info is kapot, dus die is afgeschreven. Fok! is inmiddels terug met een nieuwe manager dus daar kunnen we eventueel terecht.

Of heeft iemand anders wellicht een suggestie? Zolang het gratis is en vooral goed werkt maakt het mij niet uit :)

Volgende week zondag is de eerste race dus ik stel voor dat we deze zondag 14 maart beslissen welke manager we nemen.
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb zelf dit jaar met een aantal collega's ivm met de problemen steeds bij de andere managers gekozen voor een betaalde manager (eur 5,50).

Ik wil me best inschrijven @ fok, maar ik ben weinig hoopvol eerlijk gezegt :)
 
Ik stem voor :)
Snap niet dat er zo weinig animo is :(

Heb al een team gemaakt.... wie maakt even een subleague? Dan zien we t wel toch...
 
Je hebt nog tot vrijdag 12 maart 2010 23:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.

Net team gefixed, ben benieuwd wie er weer meedoen :)
 
Doe ook weer mee na een zwaar teleurstellend 2009.
Zal me nog ff aanmelden bij de subleague. Overigens heb ik ook weer een team bij f1manager.info. Blijkbaar hebben ze het daar ook weer aan de praat gekregen.
 
De eindstand dan maar.

Rank User Teamnaam Score
1 woodworker Eikelsteen reesjing 4364
2 RudyW RW-RACING 3153
3 Marcr. Marcr 3128
4 lama-michael LamaRacingF1 2976
5 EGT EGT 2513
6 b0em Fabiano # Racing 2301
7 El_Kapotto kapotto 2253
8 Freez0r Koekwaus 1981
9 jiggyland Allst4rz 1934
10 Exter4 Extera F1 Racing 1818

Ik had het idee dat niet iedereen meer even actief was met de manager. Aan FOK! kon het niet liggen, want de manager heeft nagenoeg foutloos gedraaid dit jaar. (waren we wel anders gewend)
 
Back
Top