Carbage Run 2010

Die daimler was trouwens minder dan 500 eu. Maar ze hadden er wel aardig wat een verspijkerd.

Heb nog beetje gekeken of ik jou ergens zou zien, maar heb je op geen enkele camping gespot. Wist verder ook niet hoe jullie auto eruit zag. De enige forummer die ik heb ontmoet is Douwe met 'stappen' @ Bardolino, wat een mafkees :D

Heb nog beetje gekeken of ik jou ergens zou zien, maar heb je op geen enkele camping gespot. Wist verder ook niet hoe jullie auto eruit zag. De enige forummer die ik heb ontmoet is Douwe met 'stappen' @ Bardolino, wat een mafkees :D

Wij hebben jullie eerlijk gezegt ook de hele rit niet gespot. :P
We reden met matzwarte vogayer met geel dak en accenten, topkoffer en 3 verstralers.

@ Pronk: Hoezo ? :P

Zoals ik al zei, had verwacht dat je echt een rustige grote goedzak was. Aardige gast, beetje op de achtergrond, nja...weet niet hoe ik daarbij kwam want dat
was ongeveer het tegenovergesteld hehe!

Kwam erachter dat je juist erg druk bent, niet bang bent voor een potje matten met uitsmijters en een halve fles malibu zonder moeite naar achter tikt in 2 minuten! Enige wat wel klopte in mijn gedachte was dat je formaatje k1-kampioen bent :D Wel jammer dat ik je pas op het einde tegenkwam en dat jullie de volgende dag al weggingen, had retegezellig kunnen worden denx!

Over het algemeen ben ik ook wel rustig en ga ik een handgemeen 9 vd 10 keer uit de weg, deze keer had ik er idd geen moeite mee gehad. Die uitsmijters gedroegen zich gewoon als hufters, kleine mannetje durfde alleen niks te doen in z'n eentje :P

Thuis doe ik het haast nooit meer maar op zo'n dag als vrijdag word er gewoon gezopen :)

Denk ook wel dat het gezellig had kunnen zijn ja, vond ik het sowieso wel hoor daar voor de primo enz :P

Yep, 1 van jullie nog wel gesproken.

Wij zijn zaterdag bij het garda meer blijven hangen, met die lui van de rode daimler gegeten en naar huis gereden.

Hier in Zuid frankrijk staat nog een groen/wit/goude volvo die morgenochtend weer naar NL vertrekt. Mensen hier uit het dorp snappen er volgens mij ook vrij weinig van.

Gert-Jan zijn team dus (gast van Volksforum), toffe bakken hebben zij gemaakt.

Ja klopt, van Gert-jan (studie genoot van me) en Leon. Ze blijven ook lekker verder crossen met hun pitbike op de camping :W.
De derby moeten ze nog wat aan sleutelen, de dynamo had het opgegeven dus ze moesten de laatste dagen steeds van accu wisselen.

Back