Carbage Run 2010

Bij ons is inmiddels ook een hoop gebeurd. Verlichting is erop gezet, radio'tje erin, wat onderhoud en dergelijke.
Voor het hele verhaal en foto's, zie: http://www.teambadboys.nl

@ lieuwe --> Hoe heb je die cherrybomb gemonteerd? als tussendemper en dan een pijp door naar achter? Ik zie veel dat Cherokee's ook cherrybomb demper hebben. Klinkt verdomde vet :W.
Waar te halen in NL? :P

Zo te zien heb je je xenon laten knipperen @ headlightflasher? Ik zou m'n grootlicht aansluiten. Xenon vind het niet prettig om zo vaak aan/uit gezet te worden ivm opstarten van de lampjes.

Hier hebben we wat tegenslag.

1 vd 4 moet zaterdagavond rond 21u weer thuis zijn ivm verder vakantieplannen...
Dus effe kijken of we strontlazeres na het feest in de auto stappen en naar huis gieren, of dat we hem op het vliegtuig trappen voor 200 euro..

Vd week de volvo op de brug

Bij ons moet er maandag weer 1 werken, wij willen nog een week blijven hangen daar dus ook ff zien hoe hij terug gaat.

Das beter...dan kunnen die mooi samen vliegen! :#

Na de carbagerun mooi een Villaatje gehuurd aan de Costa Brava.
Eigenaar ziet ons aankomen in 2 barrels...

Over een paar weken maar eens los met het aankleden van de auto.
Nieuwe motor ligt er nu in volgens mij...

Als ik het zo hoor moeten wij ook maar is aan de slag :D!
We hebben alleen nog maar een wagen gekocht. Moet nog een nieuwe startmotor in, maar die hebben we gelukkig al op de kop getikt voor 25 euro.

Die van ons word gebruikt als vervoerhoer door de enige van het team die geen eigen auto heeft, hij loopt na 2 ritjes al te zeiken dat het zuipt en duur is, welkom in de wereld van de auto bezitters :P

Zaterdag ff bij elkaar komen om te bespreken wat we er allemaal mee gaan doen.

Zo te zien heb je je xenon laten knipperen @ headlightflasher? Ik zou m'n grootlicht aansluiten. Xenon vind het niet prettig om zo vaak aan/uit gezet te worden ivm opstarten van de lampjes.

We hebben idd de Xenon op de headlight flasher aangesloten. Grootlicht is er namelijk uit. Wanneer de lampjes warm zijn (na een paar secondes) gaat het prima naar mijn idee.

Als de xenon het niet vol houdt zetten we de originele lampjes er wel weer in. We hechten er niet zo veel waarde aan. Hij lag toch te verstoffen.

Sow... :L

Ding op de brug gehad... en we hebben een to-do-lijstje:
- fuseekogels
- olie/benzine filters
- remmen rondom (schijven & remmen)
- achterbandje RA
- ruitenwissers
- uitlaat van voor naar achter
- voorruit vervangen
- benzineleiding vervangen
- interieurfilters
- airco bijvullen

Och... eerst effe inventariseren wat echt nodig is... No way dat ik samen de schijven & blokken ga doen voor 5000km... Dan enkel de blokken :W

ja idd maar toch... wij hebben met onze scorpio wel geluk gehad denk ik zo, kerel die hem verkocht kon wel door de grond zakken toen hij hoorde dat hij al door de apk was zonder bijzonderheden :P

Onze sloep heeft ook gewoon APK hoor... Maar iemand wilde hem wel gratuite voor ons nakijken...

De helft laten we denk ik gewoon lekker zitten.... Ophoeren :D
(alleen de remmen vind ik wel belangrijk :W)

Precies....

Kijken of we een leuke deal met de lokale sloperij kunnen regelen... Opzich is de uitlaat ook wel relaxt om die effe over te lepelen... We zitten er dus ECHT NIET op te wachten dat die hele pijp van voor tot achter er onder vandaan lazert als we ergens in de f*cking middle-of-nowhere in Polen rondcruisen.... :D

Anyway... stuurinrichting & band + remblokken zijn sowieso nodig.. De uitlaat moeten we effe goed checken, en er dan waarschijnlijk dikke schijt aan hebben :W

Back