Carbage Run 2010

:)

mrcktl.jpg

Zijn we nog niet helemaal over uit, veel lelijker kan hij niet worden dus we moeten maar ff zien... :P

Wel mooi, ding is van binnen helemaal netjes, buiten wat plekjes en dat gat in de bumper maar verder prima.

Die vent verwachtte duidelijk problemen bij de apk, wij dat ding door de keuring gedrukt en terug gereden, betaald en toen verteld dat er ook al weer een jaar apk op zat :P

Last edited:
nope, is al 2 maandjes gesloten ;)

Maar ik dacht dat Inne (Razma) nog een plek over had. Die staat nog op de site. misschien dat je haar kunt contacten...

Wij hebben de uitlaat van de Audi 100 2.3E al onder handen genomen.

Einddemper deleted en daarvoor in de plek een zogenaamde cherrybomb die achter de auto uitsteekt :P

Ding heeft nu de opper 5 cilinder sound :W

Bij ons is inmiddels ook een hoop gebeurd. Verlichting is erop gezet, radio'tje erin, wat onderhoud en dergelijke.
Voor het hele verhaal en foto's, zie: http://www.teambadboys.nl

@ lieuwe --> Hoe heb je die cherrybomb gemonteerd? als tussendemper en dan een pijp door naar achter? Ik zie veel dat Cherokee's ook cherrybomb demper hebben. Klinkt verdomde vet :W.
Waar te halen in NL? :P

@Sjors, dat ding word echt stoer volgens mij! :D

Ik heb van het weekend xenon ingebouwd, bekerhouders geboord in het dashboard en armsteun en gaten in deuren/panelen dicht geplamuurd :D Kan echt niet wachten..

Jaja, dikke xenon :W. Een van m'n mederunners had die nog over van z'n sjonnietijd. lag al een tijdje in het stof. Dat móét het er op natuurlijk ;)

@ Rowan. Bekerhouders :X, helemaal vergeten. Moet ook nog gefixt worden :P. Weer iets voor op het lijstje.

Hier hebben we wat tegenslag.

1 vd 4 moet zaterdagavond rond 21u weer thuis zijn ivm verder vakantieplannen...
Dus effe kijken of we strontlazeres na het feest in de auto stappen en naar huis gieren, of dat we hem op het vliegtuig trappen voor 200 euro..

Vd week de volvo op de brug

Vorig jaar moesten we gelijk terug naar Nederland. We moesten in 1 keer naar huis vanaf Monaco. Dat is echt klote na al een week in de auto.

Dit jaar hebben we allemaal de week erna ook vrij kunnen krijgen. We gaan na de run dus nog een weekje door in Rimini. Er komen zelfs nog 2 vrienden heen met het vliegtuig. Topper lijkt me :W

Back