Carbage Run 2010

Wat een locatie hebben ze gekozen voor die meeting. Het is voor ons bijna 2,5 uur rijden :rolleyes:. En nee, ik woon niet in een uithoek :P
Wel een goede reden om te blijven eten / zuipen en te overnachten op de camping :W

@ Rowan: Vet die sticker! heb je er eentje over in het wit? zeker dat hij dan op de jeep komt!

EDIT:
De jeep is net terug van de stickerboer. Sneak preview voor het forum:

2zochgp.jpg

2rd9sb4.jpg

2z5rcjr.jpg

Last edited:
Haha... misschien is er een inschrijving over te kopen van iemand :)?

Wij moeten ook 2 uur rijden naar die stek... MOOOOOI dat we daar gewoon met een groep gasten aan het bier gaan :W

Last edited by a moderator:
Misschien kunnen we een carbagerun contactlijst maken van alle forummers? Als iedereen misschien zijn telefoonnummer en emailadres naar mij wil PMen, dan doe ik dat ff in 1 documentje en dan mail ik dat rond naar iedereen? De mensen die het onzin vinden hoeven niet mee te doen uiteraard, maar kan wel handig zijn als iemand problemen heeft onderweg ofzo. (lees als iemand ze bier op is :D)

Prima plan :)

Ik kan het evt ook nog wel hosten op onze server/site, zodat het altijd & overal beschikbaar is voor mensen met een smartphone.

Geen sirenes? Wij reden vorig jaar continu met sirenes aan, lichten knipperen en maar drukken op de linkerbaan :+

Jullie gaan dus wel naar de dag vooraf aan de carbagerun? Misschien dat ik ook nog wel even kom koekeloeren, uurtje rijden ongeveer.

Binnenkort maar aan de schilder met ons 270PK kanon!

Verf ingekocht vandaag 8)

Ik heb trouwens 4 stickers over.
1 voor sander/pronk
1 voor sjors (vette wagen trouwens! :#)
1 voor redmer?

Ja blijft lastig idd, als we stickers doen kan je het ding weer helemaal clean maken en voor minstens net zoveel geld weer verkopen. Aan de andere kant is dit echt zo'n 'once-in-a-lifetime' ding en moet je daar gewoon schijt aan hebben denk ik.

Back