This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Bijna 12 gb, best veel hoor.

Misschien dat ik het deze nacht doe, dan telt alles aan de helft, heb ik maar 6 gb gedownload. (ivm downloadlimiet).

Heb hem maar gekocht, vriend van mijn broer heeft 2 exemplaren, verkocht eentje voor 35 euro.
 
Last edited:
Ik begin een camper te worden. Het is triest maar dat is echt aan de orde van de dag. Rustig sluipen, die killsprees verzamelen en dan helemaal los gaan met helicopters enzo.

moehaha! ik heb t gedult er ook niet voor

over het algemeen is t lekker rushe bij mij, komt me k/d ratio niet altijd ten goede maar
daar hecht ik niet echt waarde aan.
 
Idd gameshop twente in Hengelo.

Was je er ook?

Neuh, m'n broertje, Enschede trouwens..
15 jaar kreeg COD:MW 2 zo mee 8P
Was een dag later ff bij mediamarkt en daar werd al 2 man geweigerd in 5 mins omdat ze geen id-kaart (18+) hadden.

Ben zelf niet zo van het gamen etc, meer de lompe boer haha
 

Haha Klopt wel idd van de vorige game. Het is nu toch wel "Been there done that". Blijft leuk desondanks.
 
Volgens mij ben ik een van de weinige die het legaal heeft gekocht voor de PC?
Vind het een beetje bout spelen op de PS3, en het is maar een paar tientjes voor zo'n tof spel heb ik het wel over
 
De controlle went wel. Ik speelde eerst alleen maar COD, MOH op de pc maar vooral online leer je wel goed spelen. Nu level 20. Alleen kut dat de servers niet beetje op rang matchen, nu speel je soms tegen lui van level 60 of hoger. En dat merk je
 
Ik vind de controller van de PS3 ook nog kut werken hoor Altijd op de PC gegamed en dat merk ik nu echt. Ik ben nog te langzaam met mikken. Op de PC kan dat veel sneller
 
Bullshit. Met een muis ben ik dus echt wel veel sneller dat met zon kut knuppeltje. Alleen omdraaien gaat al 3 keer zo snel met een muis.
 
Maar stel dat ik een USB draadloos toetsenboord en muis koop, die kan ik toch aansluiten op de PS3 en daarmee gamen???????
 
Maar stel dat ik een USB draadloos toetsenboord en muis koop, die kan ik toch aansluiten op de PS3 en daarmee gamen???????

ik weet niet of je de controls dan goed kunt instellen?

ik sluit me iig aan bij de pc gamers, het enige voordeel van console vindt ik dat je gezellig met zn 4en naast elkaar kunt gamen
 
Geloof mij console gaming is 10x sneller als PC gaming

Is natuurlijk niet zo, maar ik ben nu zo gewend aan die xbox controller dat ik gewoon niet meer op de PC kán gamen.....(kan er niet meer mee overweg)

ik weet niet of je de controls dan goed kunt instellen?

ik sluit me iig aan bij de pc gamers, het enige voordeel van console vindt ik dat je gezellig met zn 4en naast elkaar kunt gamen

Én een groot voordeel is dat je niet elke maar voor €300,- aan upgrades hoeft te kopen!!!

Dus ik blijf mooi bij m'n 360




(€300,- is natuurlijk overdreven, maar jullie begrijpen vast wat ik bedoel)
 
Status
Not open for further replies.