This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Dikke title gehaald gister 8)


Met de tekst: "It's Personal"

Dat was dus eerst een ventje raken met me gun en daarna throwing knife er achteraan (raak uiteraard) . Die kerel moest ook nog even commentaar geven achteraf, want het was van 100 meter afstand oid })
 
Dit is pas knifeskills (Of veel geluk haha)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=cudCajMNRM0"]YouTube- MW2-AMAZING Knife Throw- Modern Warfare 2 (ORIGINAL)[/ame]
 
Ik begin een camper te worden. Het is triest maar dat is echt aan de orde van de dag. Rustig sluipen, die killsprees verzamelen en dan helemaal los gaan met helicopters enzo.
 
Ja Tom.... vieze camper

Nee, maar je word soms wel een beetje verplicht om te campen dat klopt.
Ik heb er zelf eerlijk gezegd gewoon geen geduld voor, zit je daar een beetje in zo'n hoekje of zo'n balkonnetje....

Voor de rest is hij nog wel geinig, maar vond MW 1 toch beter omdat toen alles nog nieuw was.
 
mensen, mijn broer heeft MW2 gekocht, nu wil ik die ook installeren op mijn computer.

Wat heb ik daarvoor nodig, een crack en serial key?

En hoe werkt dat dat met steam? Want ik krijg een foutmelding over steam als ik het installeer.

UITERAARD ga ik het spel ook kopen, maar ik ben blut momenteel.
 

Gister zat ik samen met jouw in een map maar toen kwam ik erachter dat het Core was
Gauw weg gegaan en verder op Hardcore

Damn dat core vind ik echt niks.. eerst heel je magazine leeg schieten voordat iemand dood gaat.
Lekker knallen op Hardcore is veel leuker:~
 
Kun je niet zijn key gebruiken zoland je maar offline blijft spelen?
Bij de illegale download hoef je namelijk helemaal geen key in te voeren (Bij mij iig).
 
Maar ik gebruik geen illegale download, ik gebruik om te installeren zijn cd's.

Zoals ik zei, probeer eens gewoon de zelfde key te gebruiken en laat dan je broer online spelen, en jij offline (SP).

Volgens mij kan dat wel gewoon, zolang jij niet óók online gaat..
 
Zoals ik zei, probeer eens gewoon de zelfde key te gebruiken en laat dan je broer online spelen, en jij offline (SP).

Volgens mij kan dat wel gewoon, zolang jij niet óók online gaat..

Je moet steam activeren met die cd key, en steam is al geactiveerd met die code.

Edit/ Gaat niet lukken, ofwel moet ik ergens een key vinden, wat dus niet mogelijk is precies.
Dan ga ik hem gewoon kopen, moet ik maar ff wachten.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.