C20 @ Athena{Tunde} Niet vooruit te krijgen..

athena krijgt 2e leven :# na de enige veranderingen

/off/tja die link kwam om dat al me andere
webspace op was... maar die siersmederij heeft er niks mee te maken hor:p /off/:#
 
joho dat cilinderje is nu best gaar maar het ree wel lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de eigenaar van de cilinder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Wh0000000000000t!!!!8P 8P 8P


is die NG ook al vast?? verbaast me eigenlijk nix als ik zo die poort van de athena zag. dat lijk meer op een augurk-poort.
 
ja die NG licht er ook al onder hij heeft hem ook redelijk bewerkt aleen de 21 carb die er op zit is een beetje te klein dus daar gaat nog een grotere onder
 
hij zal met een 21mm toch ook moeten rijden???

Dit ziet er echt niet uit, begin dan gewoon met een dr70 niet met die dure cilinders...
 
Originally posted by Jowie
hij zal met een 21mm toch ook moeten rijden???

Dit ziet er echt niet uit, begin dan gewoon met een dr70 niet met die dure cilinders...

21 rijd ook wel... maar niet naar zijn zin...

die cilinder was niet duur....
 
nou we hebben er ff mee gereden en het rijd nog niet helemaal goed maar we moeten het nog ff goed afstellen hij draait nu al 14800rmp maar het trekt al als een speer
 
Ja blablabla, succes jongens, als je zo tuned weet je al zeker dat WAT je dat iig niet op kennis is gebaseerd. Ook trekt het in jouw ogen als een speer, dan twijfelen wij punt 1 of je niet gewoon uit je nek lult en punt 2 of WIJ (tenminste ik) dat ook als een speer vinden gaan.

Otewel lekker loze uitspraak, beter berg je die dremel op en pak je hem pas weer als je weet hoe een vlindertje er uit ziet. (t wordt weer lente dus er komen weer vlinders)
 
Beter sluit iemand dit topic, en worden Peterus en B&H Design gebanned. Gsus, iedereen wordt door de 2 gasten in de maling genomen. Bij elke serieuze reactie in dit topic liggen die 2 dubbel achter hun pc'tje.
 
Back
Top