brommobiel project

Status
Not open for further replies.
Als hij dus een mina blokje pakt, kan hij natuurlijk ook een rox adapter van het achterwiel aanpassen met daar een tandwiel op.
 
"Wat moet er eigenlijk allemaal nog gebeuren voordat je er de weg mee op kan?"
euh opzich kon HET al de weg op hoor:p
alleen alles was verroest, kleur zuigt, dus eerst alles ff netjes fixxen, nieuwe bekleding en dan rijde maar ;D

"ketting op scootr blok? en wat word dan je koppeling?"
wie zegt dat de koppeling er dan afgaat? ken tog gwoon op de uitgaande as van de vertanding? :S
 
swinz said:
"ketting op scootr blok? en wat word dan je koppeling?"
wie zegt dat de koppeling er dan afgaat? ken tog gwoon op de uitgaande as van de vertanding? :S

ow op die fiets, kdacht dat je je hele vario systeem door een ketting wilde vervangen ;)
 
als je een beetje metaalbewerking kan of kan laten doen zou ik zeggen : koop een kart complete , holle 40m kart achteras, een 2ehandse met lagers en lagerschalen , dan zit er gelijk een schijf op en een tandwiel, heb je geen differentieel meer maar denks niet dat dat een drama is op zo'n aperaat :) , dan gewoon 2 alu (ivm gewicht) adapters laten draaien voor de velg op te zetten en dan kan je alles van krachtbron dat kettingaangedreven is monteren, evt mss een mina AM6 of mss zelf rotax 123 (125cc RS blok) schakelblok ? :W lekker sequentele racebak @ brommobiel :D
 
haha lache joh, dit is pas tijd steken in een project :D , woon je op jezelf ofzo want mijn ouders zouden het echt niet goed vinden als de tuin...................van mij was :D
 
haha nee woon nog thuis (pas 17jaartjes dus..) ;)
maar me pa heeft ook sleutelen als hobby dus die helpt me ook:)
me ma vind het niet erg, ik moest alleen de HUT (lees: mijn opslagplek) slopen als ik klaar was ;) en ze wou mn partytent hebbe alsik em nietmeer nodig had :D

maareh over de kleur, ik wou eerst zo'n vies kleurtje groen ofzo, maar ik zoek nu een verf die goed hecht, en niet verkleurt, in een pot (dus geen spuitbussen) en daar zijn waarschijnlijk niet veel kleuren van.. maar kijk nogwel ff
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top