Brambomb's mini racer

idee is leuk, ontwerp is leuk, kleurencombo is erg mooi .....

stoor me alleen nog steeds aan dat foute stuurkapje (zonder deze maakt t m al een stuk vetter denk!) afwerking vd kappen, de lelijke onderdelen en de details waar nog veel aandacht voor nodig is

je bent al een eind op weg, dus puntjes op de i zetten zou ik zeggen ;)

grtzKen
 
Met het concept is nog best wat te doen, maar hij is gewoon nog steeds asociaal lelijk. Ik zou je kappen, serieus, overnieuw doen. Ik weet niet hoe het staat, maar het lijkt wel alsof het een maanlandschap is op de foto`s.
Ik wil je verder geen negatief gevoel geven ofso, je trekt je iig niet veel van kritiek aan, en daar is ook wat voor te zeggen natuurlijk.

Maar ik zou toch een hoop dingen overnieuw doen, maar dat is mijn bescheiden mening.
 
Woon je btw niet in Buiten in Faunubuurt langs het spoor?

Wel respect voor je doorzettings vermogen :).
Veel mensen hebben hevige kritiek gegeven, waaronder ik zelf ook op bepaalde onderdelen.
Maar ik waardeer je doorzettings vermogen zeker! En dat is erg belangrijk bij het bouwen van zo iets.

Ik wens je nog succes met verdere opbouw / verbetering in het concept.

Oi,

Jordy
 
Furious Beta: Landgoederenbuurt ;) En over de kritiek. Ik denk dat weinig mensen weten hoe moeilijk het is om vanuit helemaal niet zo iets te maken.

Als je zelf een kap bewerkt heb je al rechte lijnen die je kan aanhouden. Hier heb je niets... niets is recht of vlak...


Enja als ik nu weer alles opnieuw ga maken ben ik weer een bak geld en tijd kwijt. Ik maak dan liever een nieuw project en laat deze rusten.
 
Afwerking laat zéker te wensen over... Maargoed, dat was je al bekend.:p

Kleuren / ontwerp vind ik zeker wel tof. Had niet verwacht dat je er nog zover mee zou komen. Precies wat Furious Beta zegt, respect hiervoor! :)
 
Respect dat die al zover af is , maar wat is het uiteindelijke doel met dit ding dan ?

Ziet er opzich best grappig uit voorkapje is niet echt mijne stijl maarja stoort ook niet super.

Ga zeu deur!
 
Wel een leuk ding geworden hoor. die kleur combo is ook cker goed! nou een ding voor je lijstje om te doen.

Ding goed vlak schuren en netjes strakmaken. dan zou het wel een vet ding worden.

Nu nog een beetje een rommeltje
 
Idee vond ik altijd al goed, uitwerking een stuk minder..

Maar het is natuurlijk wel iets dat je een beetje van uit het niets zeg maar (geen bestaand frame en geen ervaring enz) gemaakt hebt en toch ben je dan een eind gekomen.
 
achterkant valt ng wel ged mee maar voorkant sorry hoor iets TE.
Waarom dat soort spatbord vanvoor niet gewoon weg en zorgen dat voorwiel meer in de kap komt.
Zou veel mooier uitkomen.
Achterkap vind ik dan weer wel netjes zo puntig alleen afwerking vn alles laat de wensen over.

Respect dat je het probeert en je niet laat in de war brengen door de commentaren di je kreeg.
Succes ng en maak er ng iets mooi(er) van ;)
 
Back
Top