Brambomb's mini racer

Dankje voor de shop alleen zou dat moeilijk gaan.

Omdat de uitlaat via de onderkap gaat en dan eindigt in een seatpipe is er geen ruimte om het blok verder naar voren te plaatsen
 
Dankje voor de shop alleen zou dat moeilijk gaan.

Omdat de uitlaat via de onderkap gaat en dan eindigt in een seatpipe is er geen ruimte om het blok verder naar voren te plaatsen

uitlaat mee inkorten lijkt mij dan..het lijkt wel mooier dat blok iets meer naar binnen staat..maarja het is joun brommer/scooter/motor/racer hoe je het wilt noemen..

suc6verder J2
 
Het idee is leuk alleen maak je al snel fouten

als ik jou was

zou ik eerst beginnen met,karton inplaats meteen alles pure. puur is zoietzo al duur je snijt veel weg al.
Als je nou begonnen was met een kartone mal kon je daar een beetje op pure,dan snij je al minder weg,dan ga je meteen ployesteren,dat klopt wel
Maar snap het waar je er 10x plamuur over gooit?
Als ik jou was zal ik er eerst voor zorgen dat je pur mal helemaal straks is dan in 1 keer,poleyesteren.
Ook dat plamuur wat jij gebruikt is al fout,je moet deze plamuur gebruiken voorgaatjes te vullen niet voor over je kappen te smeren,daar heb je glasvezel plamuur voor nodig,ik je moet proberen zo min mogelijk te gebruiken.
Maar het idee is leuk,maar denk dat je het nog is moet proberen maar dan slim na gaan denken,je leert van je kunsten daar kwam ik zelf ook achter,maar ben benieuwd jammer dat het zo zwaar weegt alleen.

Groeten
 
waar maak je hem eigenlijk voor?

straat gebruik mag niet
sprinten lijkt me ook niet
en custom zou kunnen, maar moet nog veel gebeuren dan.

net als al vaker is gezegt, met mallen gaan werken, dan is de vorm al een beetje strak en krijg je niet zo'n maanlandschap.
 
Van maan landschap is al zeker geen spraken meer ;)


En warom doe ik het...

Jha

warom???

U...

Omdat ik het leuk vind om met me handen bezig te zijn.

Omdat ik bij me school met polyester werk maar niet genoeg..

Omdat ik iets wil maken

Omdat ik ondanks de slechte reacties toch graag wil laten zien aan mensen hier.

En natuurlijk omdat het orgineel is :D
 
Ik zit op het hmcollege dat is meubelmaken en daar krijgen we ook een stukje polyester en epoxy mee. Maar dat onderdeel is niet heel groot
 
----------- 26 september 2007 -----------​

Alweer bijna een jaar verstreken sinds ik met dit ding begon.... Wat gaat het toch snel... Het begon met gewoon een gek idee. En eindigt in een rijdend gevaarte.

Toch best gek hoe je toch doorgaat steeds opnieuw ondanks de tegenslagen. Waarschijnlijk omdat je de scooter als je kind gaat zien.... Je zorgpost.... Je lieveling ... Mischien is het iets overdreven :p maar toch.

Bijna een jaar verder meer dan 700 euro armer. Maar veel geleerd. Jha.. want bedenk wel dat ik hiervoor nog nooit had gelast en nog nooit met polyester had gewerkt. En zeker met geld heb leren omgaan. Ook de bittere les geleerd dat je niet iedereen moet vertrouwen.

Nou toch maar weer een update na meer dan een maand...

Veel optische kleine meuk toegevoegd... Alles gespoten, (hoewel ik dat al eerder in andere topics heb geshowt), rijdend gemaakt en een paar stickers geplakt

Hier de foto's niet buiten want het regent:
[ir]http://img209.imageshack.us/img209/1994/img0324cv8.jpg[/ir]

[ir]http://img209.imageshack.us/img209/4673/img0326hf1.jpg[/ir]

[ir]http://img209.imageshack.us/img209/6488/img0323ks9.jpg[/ir]
 
Last edited:
Die fles is tijdelijk... Moet nog een benzine tank onder me kappen komen maar daarvoor heb ik een benzine pomp/ vacuüm pomp nodig


dit is alleen maar om ff aftestellen
 
die ik nog moet doen:

1. Voorrem ontluchten
2. Stickers:
Sponzor sticker....
st.net stickers..
3. Banden oppompen
4. Voorvelg spuiten.
5. Tank in orde maken.
6. Voetstepjes spuiten
7. Afstellen
8. Kapje (tussen voorkap en stuur) schuren en spuiten
9. Tellers aanschaffen en instaleren (toeren/ snelheid)

en nog wat kleine dingen die ik ben vergeten
 
Back
Top