Brambomb's mini racer

Volgens mij heb jij echt al veeeeeeel geld uit gegeven aan poly/plamuur enz. én het is nog steeds een dramatisch geval. Begrijp me niet verkeerd, maar vind je dit niet zonde van je tijd en geld? Want dit ding is nog steeds om van te huilen :p.
 
Volgens mij heb jij echt al veeeeeeel geld uit gegeven aan poly/plamuur enz. én het is nog steeds een dramatisch geval. Begrijp me niet verkeerd, maar vind je dit niet zonde van je tijd en geld? Want dit ding is nog steeds om van te huilen :p.

Amen :+ Zonde dat je je voorspatbord aan je kuip hebt gemaakt? Maar goed succes ermee
 
Toen was die opeens weer wit :p

img0284mq5.jpg
 
"Helemaal glad"... ? :X

Mja, je bent wel origineel. En met afwerken of kappen uit mallen die WEL glad zijn zou je wel een leuk ding kunnen maken... Ik vind dit echter om te janken als ik eerlijk ben. :p
 
het spijt me maar dit gaat gewoon nooit iets worden en zelf weet je dat denk ik ook wel. ik zou een beetje gaan experimenteren met mallen enz. en dan helemaal opnieuw beginnen.

kan me niet voorstellen dat als jij naar je scooter kijkt zo iets hebt van " woww echt een mooi ding" of wel :rolleyes:
 
Eerlijk gezecht vind ik het best mooi en ben heel trots op wat ik heb gemaakt. Ik krijg ook een heleboel goede reacties :D. En dat sommig van jullie het niet mooi vinden is jullie zaak. Ik beun gewoon lekker door.
 
ik vind t een sjiek project jong.. ik bedoel,, iedereen moet ooit ergens mee beginnen,, ik naam dat je er veel van leert ;-)

ik zou alleen geen gewone scooter velgjes pakken,, probeer je goedkope tzr of rs velgen op de kop te tikken en kijk hoe t staat, moet je natuurlijk wel t motorische gedeelte helemaal omgooien, maaar tis een ideetje.

super dat je het aan hebt gedurft.

ik wens je veel succes met je project!
 
Eerlijk gezecht vind ik het best mooi en ben heel trots op wat ik heb gemaakt. Ik krijg ook een heleboel goede reacties :D. En dat sommig van jullie het niet mooi vinden is jullie zaak. Ik beun gewoon lekker door.

Sommigen?

Maar goed, als je er zelf trots op bent, moet je idd lekker door beunen :W.
 
idd, zolang je zelf maar trots bent.

zoals ik trots ben dat ik drollen heb die gladder zijn als die kap.
maarja, oefening baart kunst. blijven doorzetten dus :D
 
T is wel een appart ding maar mischien is te veel van het goede?:p mooi en strak is anders, en volgens mij rijd en stuurt het voor geen meter 8P
 
Volgens mij gaat hij veel wind vangen tussen het sparbord en de voorkap zeg maar :)

vind hem immers veel te hoog in vergelijking met zijn lengte (vooral de "onderkuip")
 
je kan zegge wat je wilt maar je krijgt wel veel reacties, goed en slecht maar toch!

ik vin het er egt NIET uitzien die kappen zijn gewoon niet in proportie en dat voorspatbord is al helemaal niet om aan te zien

maja veel succes er mee

mzl stephan
 
Het ontwerp van je bovenste kap zeg maar, die tank en de achterkant, zijn al wel geslaagd! Je moet alleen wel ff heel wat uurtjes gaan schuren/plamuren...
Verder vind ik je voorkant wat te hoog, en je ingebouwde spatbord zou ik skippen, maar zet hem op he!
 
wat ik wel grappig vind is dat veel mensen een hoop commentaar hebben maar niks zinnigs zeggen wat hij nu echt beter kan doen...

Ik bewonder dan ook zijn geduld en doorzettings vermogen want dat heeft hij cker

ik vind het zelf ook niks (nog) maar het is al een stuk beter geworden. (al begin ik me wel af te vragen of je niet goedkoper uit geweest wat met een rs50)

Maar goed wat ik zou doen en wat mooier zal staan denk ik is dit:

Voor:

img0280um74.jpg


Na:

img0280um7.jpg


Blokje iets verder naar binnen geplaatst en iets gekanteld.

Ik denk dat als je de kappen erg strak maakt het best wel wat kan zijn.
Nogmaals respect voor je geduld en doorzettings vermogen!
 
Back
Top