Brambomb's mini racer

Respect voor die poly shit, niet dat het nog erg mooi is. Maar je begint er wel aan.

Maar kijk even wat beter naar race motoren, die vormen zijn perfect.
Het kontje is vet, alleen jammer dat het in een ronding naar het midden loopt ivm een recht stuk. En de achterkant loopt van hoog naar laag, maak het is van laag naar hoog.
De grijze kuip is te groot man, ik weet dat je de ruimte tussen je wiel/voorvork wilt opvullen. Maar meer ruimte mag wel verhouding klopt niet. En de tank gedeelte moet echt lager...

Bram neem dit als opbouwnde kritiek vanuit mijn ogen. Ik zeg niet dat je iets fout doet, maar je ziet zelf niet altijd alles zoals anderen het zien. Dit zeg ik als tip, ook uit eigen ervaring bij me eigen project.

Veel succes ermee, word zeker wel iets!
 
Kontje is vet, maar de rest van de kuip vind ik veels te log. Ik vind je idee echt supertof, en groot respect voor je doorzettingsvermogen, vind het ding er alleen tot nu toe de fuck niet uitzien! :D Maar in ieder geval nog heel veel succes!
 
prachtig project gewoon! :D
kappen zien er imo niet uit, maar puur je fantasie en je uitvindingen vind k super!
hahaha deze blijf ik volgen
 
Ik heb 2 photoshopjes wat vinden jullie beter

[ir]http://www.members.lycos.nl/bonobor1/DSC02584.jpg[/ir]
[ir]http://www.members.lycos.nl/bonobor1/test.jpg[/ir]
 
die onderste en zou proberen het blok meer naar voren te plaatsen zodat de wiel basis wat korter word maar het geheel netter word.

op de photoshop zijn de verhoudingen een beetje ver zoek. het lijkt wel een TZR/RS model alleen dan met een scooterblokje eronder en kleine maat velgen.
 
achter je voorwiel moet echt een heel groot stuk weg, het is echt log nu man :p
smaken verschillen gelukkig
wel gek project verder
 
respect dat je alles zo glad heb gekregen... zou vast enorm veel tijd hebben gekost! Maar mooi vind ik ehm echt niet
 
Ik vind je plannen serieus wel geinig !
Persoonlijk zou ik voor het 2de ontwerp gaan.
Alhoewel dat wel lastiger wordt.
Maar dat komt wel, je neemt er iig goed de tijd voor xD
 
Aan de ene kant vind ik het echt lelijk, maar aan de andere kant is het ook weer speciaal :D
Ben benieuwd hoe het eind resultaat er uit ziet ;)

Succes er mee.
 
Back
Top