Brambomb's mini racer

beetje papier machee brommert.

maar ach zolang je er plezier in hebt, gewoon lekker doorgaan,

en misschien ken je nog wel een hoop mensen, verassen met het eind resultaat.

maick
 
tering wat een gebeun:p maar ben benieuwd hoe die dr uit komt te zien:p
en als ik jou was het geheel iets lager make.. met name de voorkant
 
het idee was leuk, maar het is idd niet egt een mini racer,

de voorvork vind ik er egt totaal niet bij passen, zou eerder een dna of streetmagic voorvork erin steken, ben je ook meteen van dat bokke lelijke stuur af...

en die onderkuip is egt walgelijk groot en lomp, en het voorkapje past ook totaal niet bij alle andere kappen

maar goed blijven verbouwen en het word vanzelf wel wat

succes ermeee

mzl stephan
 
en er staat miniracer ik niem dit meer een slagschip:p

Je laat me lachen!!

Maar ik vind het zielig, hij heeft er wel vet veel werk ingestoken!!

sloop die voor en onderkap eraf, en maak een andere onderkap... een kleine. En geen voorkap!
of alleen de 8erkap.. dies wel mooi :p

En ben je niet bang dat alles gaat breken en scheuren door alle plamuur wat er nog op moet?!

gr
 
Iedereen dankje je wel voor de reacties positief en negatief

Ik kijk wel wat ik er mee doe maar ik blijf eerst nog ff door beunen en kijk wel waar het schip strand.

Ik vind het sowieso al heel mooi omdat ik voor dat ik dit begon nog bijna niet gelast en gepolyestert had dus veel ervaring had ik niet. Daarom word er veel geslepen en weer aangeplakt. Maarja zo kom je er uiteindelijk ook wel.


* Lexn AC Spirit = Verticaal POWERRRRR
 
Last edited:
ja ik vind hem te hoog voor de lengte die hij maar is :) machn gwn een soort onderkuipje maken dan zoo een groot ding achter je voorwiel houd enkel maar wind tegen etc. en het is groot en lomp zou zonde zijn moest het barsten en dan zoo je paint verpesten :)
 
Het idee en de moeite zijn erg tof! alleen het hele ding klopt van geen kant.. de verhouden zijn gewoon niet goed.. werk je hier aan kan het best wat leuks worden imo.. maar dit is gewoon vreemd..
 
Achjah je houd je naam teminste hoog (In avater "Beunhaas").

Leuk dat je echt alles zelf probeert te maken, zeker respect voor. het is namelijk niet makkelijk.
Maar je komt je project naam idd niet echt na.
Ik zou gewoon alles inkorten en kleiner maken, en toch nog is goed kijken naar race motoren hoe de vormen van die kappen lopen. Want hier klopt niet echt veel van, hoop dat je dat zelf ook ziet.

Ik weet niet hoe begint met de vormen enzovoort, maar je kunt het beste met mallen beginnen die al op maat zijn en de vorm hebben. Dit kun je doen door buigbaar dun hout / plexiglas en purschuim. Dat smeer je in zodat het polyester niet hecht maar wel blijft plakken. Dat haal je er later vanaf en je hebt je kap op de goeie vorm. Dan ben je ook veel sneller klaar en je hebt meteen de vorm die je wilt hebben...

Hoop dat je hier wat aan hebt, zie dat je in Almere woont.
Moet je anders maar is een keer PM'en.

Oi
 
Ik weet hoe het werkt met het maken van een mal. Maar toen ik begon web ik daar niet genoeg zorgvuldigheid in gestoken en daarom is die toen heel lelijk geworden.

En over dat mini racer. Ik vind het een prima naam hoewel ik hem net zo goed go fast racer had kunnen noemen maar dit terzijde. Dit project is namelijk niet groot waar de mini op slaat. En de racer op het 'Race model' (kuip enzo).


Voor de rest kan ik later altijd nog iets anders fabriceren. Maar ik vind het zelf niet heel slecht en dat is tot nu toe het belangrijkste.

En ik ontken zeker niet dat ik veel afraffel en een beunhaas stijl achterlaat maarja. BOEIE!!!! :p

Maar als iemand een goed ander idee heeft zet gerust een photoshop/paint creatie neer.
 
ja ik vind hem te hoog voor de lengte die hij maar is :) machn gwn een soort onderkuipje maken dan zoo een groot ding achter je voorwiel houd enkel maar wind tegen etc. en het is groot en lomp zou zonde zijn moest het barsten en dan zoo je paint verpesten :)


Daar was ik ook al bang voor en daarom heb ik die lucht happers in de voorkant ge fabriceert voor een druk verlagend effect.
 
Vraag me tog af of het aan de naam ligt:p ik doe ook gekke dingen maar jij:p
ziet der wel waus uit ... ben benieuwd. als ie af is alleen ja aan de hoogte en stroomlijn magg je wel wat doen ;)

ennuh.... filmpje wil ik wel zien als ie rijd :D

gr Bram
 
ik heb ook een zelfbouw. ik weet hoe moeilijk het is om op goede verhoudingen te komen en heb daarom als basis de knuckle kap aangeschaft en daar kappen bij gezocht. naar mijn mening mag het resultaat er best wezen en ik denk dat ik net zoveel geld aan de kappen heb uitgegeven alsjij aan de polyester troep.

mja leuk datje het allemaal zelf probeert niemand zal het namaken in ieder geval
 
Ik ken jou zelfbouw en vind het een erg mooi ding. Maar het is voor mij zelf gewoon een uitdaging of ik het helemaal zelf kan. En het gaat mij erom dat het helemaal mijn ding word helemaal uniek en dat ik hem zelf heel mooi vind.
 
hij zal iniedergeval wel niet snel worden gestolen...:X:X

ik vind het wel een appart apperaatje....we leuk voor wat mee te spelen suc6 der verder mee..:W
 
Ik vind t tof dat je zoiets durft te beginnen maar mooi kan ik t niet vinden. Denk dat je beter wat meer had kunnen gaan tekenen en meten voor eraan te beginnen.

De tank/kontkap vind ik best goed gelukt maar de rest is niks. Kvind m iig al wat te hoog. En je onderkap had ik niet uit 1 groot deel gemaakt.

Maybe leuk voor inspiratie:
XL_935.jpg
 
Back
Top