Bots test met jou scooter?

Dit is echt kansloos. Als ik me eigen scootertje zou zien vliegen zou ik echt gek worden. En trouwens, dit zijn echt nutteloze onderzoeken, want er zit niemand op à 70 kilogram, de scooter knalt tegen een stalen muur die niet mee geeft en een auto wel.

En dat het duidelijk is dat het niet zo best afloopt als je met 70 tegen een muur rijdt mag duidelijk zijn. Daar hoeven ze onze zuur verdiende scootertjes niet voor te vernachelen!

En nu weten ze wat voor schade zo'n ding heeft als dit getest is. Een maat van me reed @ compleet std. Runner tegen lantarenpaal, total loss ( hij reed ongeveer 40 km/h ). Dus dit is maar een klein schalig onderzoekje wat dat betreft.

Dus nu weten ze ook dat de gemiddelse scooter dit niet zo fijn vind. Als je een auto tegen een muur rijdt, dan weet je ook dat er een deuk in zit. :|
 
Originally posted by Necromander
Dus nu weten ze ook dat de gemiddelse scooter dit niet zo fijn vind. Als je een auto tegen een muur rijdt, dan weet je ook dat er een deuk in zit. :|

Dit is een onderdeel van de volgende tests. Zoals je kon zien in het filmpje hadden ze eht zelf ook over latere tests en ook over het feit dat deze scooters in de lucht hingen.

Als je moeder, je vader of een ander familielid wordt aangereden door een gek die met 80 door rood reed dan zul je ook blij zijn dat ze kunnen achterhalen dmv deze tests dat die scooter 80 reed.
 
Ja, dat in der daad niet zo leuk (erg) als zoiets gebeurd, maarre again: Dit is geen reden om zoiets met inbeslaggenomen, gestolen scooters te doen!

Namelijk: niet iedereen (veel forumm8's) waarvan zijn scoot is opgevoerd, rijdt zijn top op normale wegen en door rood!
Door rood rijden is een heel ander verhaal!

En nu is mijn scooter gestolen, politie vind hem, maarre politie kan niet zo snel eigenaar achterhalen, en dan gebruiken ze hem ff voor hun eigen onderzoek!

En denk je dat als je moeder is aangereden, ze een test zullen doen met de scooter van die gast? (als ze hem uberhaupt nog vinden)

Ze zullen hem dan eerder op een rollenbank zetten, vermogen meten, en dan indien te groot vermogen, verzekeringsmaatschappij inlichten!
Zodat die niet de schade hoeven te vergoeden.

Die gozer moet dan zelf de onkosten betalen, lijkt me genoeg straf opzich, en heeft je moeder meer aan, wat maakt je moeder nou uit hoe hard hij reed, al reed hij haar aan met 15, indien jouw fout, jouw verantwoordelijkheid.

Sorry, als ik boos klink, was klote dag op school hahhaha :p.

Greetz,
Me
 
Last edited:
Originally posted by Youssef
Zit niet zo te zeiken jongens, ze weten heus wel waar ze mee bezig zijn hoor. En wat moeten ze anders met die in beslag genomen scooters? :?

Nu wordt het tenminste nuttig gebruikt, hoe denk je anders dat de auto is geworden zoals die nu zo veilig is?



als je dat nuttig vind, als ze je scoot innemen en niet meer terug geven, moeten ze m vernietigen, zodat ze er zelf niets meer mee kunnen. ze mogen er niets aan verdienen, ik geloo namelijk niet dat die lui voor jou scooter hebben gewerkt.

en ik denk ok niet dat een auto zo veilig is geworden door in beslag genomen auto's aan een kabel te hangen en tegen een stalen muur te rossen.
maar dit is natuurlijk mijn kijk op al dit.
 
Hier Solaris is de man:p

ma goed tis gewoon triest ja
beetje scooters vernielen waar die joden weer een half jaar voor moeten werken:D
Zomaar he zomaar tering lijers nja ligt nieteens aan de politie ligt aan DIEGENE die met deze ideen komt klote overheid dus
 
Hahahha, thnx scooteraars, maar ik gewoon concreet weer, hoe het in elkaar zit.

En wat jij zegt klopt inderdaad, de oorzaak ligt misschien niet bij de politie zelf, die voeren namelijk het beleid alleen uit.

--------------------------------------------------------------------------
OFFTOPIC:

(alhoewel mijn vader en ik een bloedhekel hebben aan politie :p,

QUOTE Solaris:

Meneer, kunt u er nog een paar schrijven, van die gele papiertje's?

*reed BTW op standaard scooter zonder geel plaatje MET helm, voor de rest alles in orde*,

ik moet namelijk nodig naar de WC, en thuis is mijn WC-papier op.

De betreffende agent kon mijn humor niet echt waarderen, rare jongens die romei... ehh motoragentjes.

Greets
 
Last edited:
Originally posted by Solaris
Namelijk: niet iedereen (veel forumm8's) waarvan zijn scoot is opgevoerd, rijdt zijn top op normale wegen en door rood!
Door rood rijden is een heel ander verhaal!

Inderdaad. Maar ik denk niet dat ze het zomaar doen, als ze het na aanleiding van het ASO's project doen dan kan het mij geen reet schelen. Want dan maakt het niet uit of je hem hebt opgevoerd of niet, als je er als een debiel mee rijdt en je hebt vaker contact gehad met de politie om deze redenen verdien je die scooter gewoon niet meer. Je bent tenslotte een gevaar voor jezelf en de omgeving. :)

En nu is mijn scooter gestolen, politie vind hem, maarre politie kan niet zo snel eigenaar achterhalen, en dan gebruiken ze hem ff voor hun eigen onderzoek!

Lijkt me niet dat ze dat zomaar doen. :*

En denk je dat als je moeder is aangereden, ze een test zullen doen met de scooter van die gast? (als ze hem uberhaupt nog vinden)

Nee natuurlijk niet, die test zijn dan namelijk al gedaan met de in beslag genomen scooters. Net zoiets als remsporen opmeten van een auto kunnen ze nu ook eventueel remsporen of schade opmeten om te concluderen dat de scooteraar compleet verkeerd zat!


Die gozer moet dan zelf de onkosten betalen, lijkt me genoeg straf opzich, en heeft je moeder meer aan, wat maakt je moeder nou uit hoe hard hij reed, al reed hij haar aan met 15, indien jouw fout, jouw verantwoordelijkheid.

Het ging niet per se om door rood rijden. Het kan ook zijn dat een automobilist of een ander voorwerp de schuld had. En dat kan dan blijken uit de test. Had je bijvoorbeeld met 80 op je snor fiets een auto aan diggelen gereden of een zelfmoordactie op touw gezet dan is het jouw schuld en kon de autobestuurder er dus niets aan doen. Hij verwachtte je ten slotte niet zo snel op het fietspad. Ben je met 25 tegen een auto aangeknald dan kan men daaruit concluderen dat het niet jouw schuld was. :W

Sorry, als ik boos klink, was klote dag op school hahhaha :p.

Greetz,
Me
Iedereen mag zijn visie hierop laten zien, laten we er alleen niet maar altijd vanuit gaan dat de politie de pik heeft op scooteraars. Ik kom vaak genoeg lachend motoragenten tegemoet rijden. :)

Maar mijn brommer is dan ook niet opgevoerd. :'(
 
Youssef, ik vind jou echt weer doelloos zogenaamd hoog IQ blaten.

Hoe zou jij het vinden als je fox met 45 tegen die container wordt gerost.

Het slaat gewoon nergens op, een scooter vliegt toch niet, nee ik laat mijn scooter aan een hijskraan hangen, en ga er zo mee over straat vliegen 8P.

beter gebruiken ze een honda vision op een rail met een crashdummie erop.

dat ASO gedoe slaat ook nergens op, als een nrx-sjezer zn renner tegen een container wordt gerost blijft het gewoon zonde, klaar. beter maken ze die std en veilen ze die ofzo.
 
Inderdaad. Maar ik denk niet dat ze het zomaar doen, als ze het na aanleiding van het ASO's project doen dan kan het mij geen reet schelen."

- Nou, ik vind persoonlijk dan alsnog (ja sorry, ben hardnekkig) dat ze inbeslag genomen scooters niet moeten vernielen.
Ben het wel met je eens dat echte aso's niet meer zelf hun scooter terug krijgen.

Je bent tenslotte een gevaar voor jezelf en de omgeving.

- Ze hebben hun kansen dan echt verspeeld, klopt helemaal.


-Wat de politie doet, weet je niet, altijd in eigen belang, dat denk ik zeker.

Nee natuurlijk niet, die test zijn dan namelijk al gedaan met de in beslag genomen scooters. Net zoiets als remsporen opmeten van een auto kunnen ze nu ook eventueel remsporen of schade opmeten om te concluderen dat de scooteraar compleet verkeerd zat!

- Helemaal mee eens, maar daarbij is deze methode van de politie onorthodoks. Schade bekijk je visueel toch?


Het ging niet per se om door rood rijden. Het kan ook zijn dat een automobilist of een ander voorwerp de schuld had. En dat kan dan blijken uit de test. Had je bijvoorbeeld met 80 op je snor fiets een auto aan diggelen gereden of een zelfmoordactie op touw gezet dan is het jouw schuld en kon de autobestuurder er dus niets aan doen. Hij verwachtte je ten slotte niet zo snel op het fietspad. Ben je met 25 tegen een auto aangeknald dan kan men daaruit concluderen dat het niet jouw schuld was.

- Oke, dit geld dan alleen bij scooters die NIET opgevoerd zijn, waarom wil je immers achteraf de rede vaststellen van het ongeval, als de betrokken scooter (veroorzaker) is opgevoerd, verzekering keert toch niet uit, scheelt dan toch de onderzoekskosten?

-En het lijkt mij niet dat de politie zoveel "inbeslag genomen NIET opgevoerde scooters" heeft staan, of zie ik dit verkeerd :p?

Maar mijn brommer is dan ook niet opgevoerd.

- Dat is dan ook de voornaamste reden waarom jij zo denkt, lekker relaxed lachen tegen mhr. Agent, wat kan hij je immer niets maken, daar zie ik het voordeel ook wel van in hoor :).

Heej mensen, ik moet ff breaken met posten, moet aan het huiswerk, anders heb ik dat weer ;).
 
Last edited:
valt me idd weer eens op dat youssef weer tegenstrijdig wil zijn en lekker anders wil doen en denken als de rest.
zelf weten natuurlijk
 
Originally posted by EXup^
valt me idd weer eens op dat youssef weer tegenstrijdig wil zijn en lekker anders wil doen en denken als de rest.
zelf weten natuurlijk

:* Inderdaad. Ik geef niet helemaal mijn eigen echte mening weer. Maar ik ben wel in voor een zogenaamde discussie. Als je doelloos blatende, zomaar iets roepende scooteraars rechts zou zetten, en een gematigd politie agent links dan vind ik dat er iets te rechts werd gereageerd in dit topic. Vandaar maar even een adnere mening neergezet.

Maar ik blijf er wel bij dat scooters die sowieso nooit meer terug gaan naar de eigenaren wel mogen gebruikt voor tests die heus niet voor niets zijn. :)
 
Ok als ze toch maar in een grote loods staan kunnen ze ze voor test gebruiken ma dit is geen TEST dis gewoon slopen van scooters:( maar wat ze volgend voorjaar gaan doen is wel een betere test
Scooters tegen personen auto's laten knallen dan ken je wel een beetje zien wat de schade zou zijn niet door scooters vanuit de lucht na beneden te laten zwaaien met een kraan

Ma goed ik heb ook de joden verkeerd berecht zei doen alleen maar wat ze moeten doen tis gewoon de overheid die je de schild moet geven( ma toch blijf ik de woute haten:p)
 
Dan rond ik het maar even af door te zeggen, dat de politie ook niet mijn "grootste" vriend is, maar ook niet mijn grootste vijand in zekere zin.

Een gulden middenweg is in deze wereld moeilijk te vinden.

But remember, iedereen denk op een zeker niveau alleen aan zichzelf, en achteraf is dit nodig om te "overleven".

Solaris
 
je vergeet te zeggen dat de politie altijd (gelijk) heeft volgens zijn superieuren. dus je meot luisteren.
dus houd maar op over die gulden middenweg.
die gaat in dit geval niet op.
 
Ik had dit topic gewoon afgerond, maar toch ff een reactie op jouw bericht.

Originally posted by bad cheeta
je vergeet te zeggen dat de politie altijd (gelijk) heeft volgens zijn superieuren. dus je meot luisteren.
dus houd maar op over die gulden middenweg.
die gaat in dit geval niet op.

Nee, dat ben ik niet vergeten, de politie kan dan gelijk krijgen, dankzij zijn superieuren, maarre dat hoeft nog niet op rechtvaardigheid te berusten. De interpretatie van een wet kan een agent anders opvatten en uitoefenen.

En zodra ik het niet eens ben met een uitspraak, hoef ik daarmee alsnog geen genoegen te nemen!

Ik bestrijd dat ten principale, ik neem niet zo maar alles aan, soms moet je voor jezelf opkomen in deze wereld.

En trouwens, ophouden met een mening over een agent (mijn gulden middenweg bij mijn gevoelens) is/zijn niet uit te drukken als goed en fout, ik vind ze soms top, als ze weer een moord hebben opgelost oid, maar een stelletje oellewappers als ze inbeslaggenomen scooters verpletteren.

PM mij maar als je het niet begrijpt, leg ik het nog even stap voor stap uit voor je, geen probleem :).

Solaris
 
Back
Top