Bots test met jou scooter?

Originally posted by Aralfa
gaat nergers over per scooter verschilt gewicht en dus de kenetische energie bij een aanrijding


kinetische energie = 0,5 * (m*V2 )

dus als je 90 rijd is de kinetische energie gelijk aan:

massa * de snelheid in m/s (kwadraat)

massa aerox = ongeveer 89 kilo
snelheid 90km/u = 25 m/s

89 * 625 = kinetische energie

= 55625 J :eek:


Heb niks te doen...;)
 
Beter maken ze die scooters origineel en verkopen ze de hele zaak, levert weer geld op wat goed gebruikt kan worden vandaag de dag :|
 
ja indd, hoeven ze minder bekeuringen uiot te delen.....


mja ik persoonlijk rijdt liever zelf mn scooter total door een ongeluk dan, i.p.v. een botsproef :|
 
als je goed kijkt zie je dat bij die zip hij weer omhoog komt, dus ze meten eigenlijk wat de schade is als een zip een wheelie trekt met een bepaalde snelheid :)

dat blok geeft niet mee een auto wel

oftewel vrij kansloze test

idd erg zonde van runner met std pijp,runner met gianelli metal, en zip :p


Jurgen
 
Triest, die wouten!

Hebben zelf nooit een driewieler of scooter gehad, en leven hun dan uit op een andermans, zuurverdiende scooter.

Ben in staat een politieagent van ze viva te rammen en daar crashtestje mee te spelen! Denk dan alleen dat ik niet thuis slaap....

Solaris
 
Last edited:
Daar ben ik ook toe in staat ja vroeger reden ze allemaal op die kreidlers en zundappies Net of die standaard waren

Trieste tyfus jode
 
Zit niet zo te zeiken jongens, ze weten heus wel waar ze mee bezig zijn hoor. En wat moeten ze anders met die in beslag genomen scooters? :?

Nu wordt het tenminste nuttig gebruikt, hoe denk je anders dat de auto is geworden zoals die nu zo veilig is?
 
Ze gooie gewoon scooters van 2000 euro tegen een muur die je zuur hebt verdient hoppa zomaar ff weg

net ofdat ze met die tests de scooter steviger gaat maken dat gaat haast niet

Ik vind gewoon dat je mag doen wat je wilt ma als je opgevoerd bent en een ongeluk veroorzaakt het gewoon je eigen schuld is Basta en geen tyfus controles waarmee ze je scooters inemen
 
Als je dat zo vergelijkt kan je ook naar de automobielen kijken...maar ja waarschijnlijk binnenkort andere wetgeving door die lichtmotor fiets/zware scooter....
 
Originally posted by JaapD
En hoe zit dat dan met de mensen die jij doodrijd omdat je perse zo hard wilde rijden? Ook HUN eigen schuld? :|

het aantal mensen die dood door niet hun eigen schuld, door een opgevoerde brommer, is miniem (zijn er sinds 2001 in totaal geloof ik 4), dus argument is loos...
 
Youssef, mag de poltie jouw fox dan ff lenen om te kijken of die een muur met 45km/h overleefd?
Nee denk het ook niet, maar goed kijk als ie in beslag word genomen zijn er zat andere alternatieven:

1. Verkoop hem op de domeinen oid (na afvoering), en met deze winst ga je meer agenten in dienst nemen, en die kunnen dan mijn gestolen brommer, en inbraak oplossen, waar ze nooit wat aan gedaan hebben.

2. Stuur deze naar gebieden waar ze ze amper kunnen kopen, deze mensen kunnen ze dan gebruiken om zo hun economie te verbeteren. *wel eerst ff begrenzen, en niet naar kenia, daar hebben ze geen benzinetankstation*

3. Laat de brommers professioneel afvoeren, door erkend bedrijf, en daarna weer verkopen aan de eigenaar.

Enne Youssef, no offence hoor, maar denk je dat ze de brommers die nu gehomologeerd zijn voor de openbare weg, niet veilig genoeg zijn, NL met strenge wetgeving, denk ik van wel hoor!

En natuurlijk zwaar opgefokte scoot, is natuurlijk minder veilig, maar das dan het risico wat je loopt. De resultaten van zo'n test: Ja jongens, als je met deze runner met 70 tegen een muur laat crashen, doet hij het niet meer, en de bijrijder ook niet, alsof daar een test voor nodig was!

Ik kan er iedergeval persoonlijk niet tegen, als iets wat goed is word vernietigd!

Correct me if i'm wrong.

Greetz,
Me
 
Back
Top