Aerox met wok en terugloop

Melsvb06

New Member
HI allen, ik heb laatst en wok gekregen op mijn Aerox en heb dinsdag mijn keuring, nu vroeg ik me af of ik daar doorheen kom met een technigas terugloop?
Ik voer hem gewoon terug doormiddel van varioring. En moet ik er dan nog een deci killer in zetten?

alv bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

dus wat kan ik het beste doen?
Mijn keeway(die op men profiel foto) Moet voor een kenteken(oude was als gesloopt opgegeven door de vorige eigenaar)
is begrenst met varioring/ Zwaardere rollen en prop in de uitlaat. De uitlaat voldoet ivm de goedkeuring icl prop aan de eisen.
Wel ga ik er voor de zekerheid nieuw demperwol in doen en indien nodig een ring achter de demper om t geluid dan nog wat te laten zakken. Zal hij niet beter van gaan lopen maar als hij 45 gaat en de juiste aantal db's kan ik later die "nieuw" geplaatste ring weer verwijderen.
 
ja die heb ik niet (zo gekocht). maar met een prop erin en misschien nog een deci killer in de uitlaat zou die wel gekeurd moeten kunnen worden toch?
 
Ligt aan de gehele staat van de scooter. Ik heb tot o ver gedaan wat ik doen kon. Toch kan hij afgekeurd worden. Dus eerst alles perfect in order maken.
 
Sito.

Om te keuren zou ik er denk ik ook gewoon even een sito met prop oid onder zetten. Dan kom je zeker wel door de keuring.

De vorige uitlaat had geen prop toch? Sito (en elke andere uitlaat) met prop zorgt er voor dat de boel veel te rijk gaat lopen.
Keuren met prop, na keuren prop er uit. Dan is hij waarschijnlijk wel vrij goed zonder opnieuw af te stellen. Maar controleer je bougie een keer.
 
Sito.

Om te keuren zou ik er denk ik ook gewoon even een sito met prop oid onder zetten. Dan kom je zeker wel door de keuring.

De vorige uitlaat had geen prop toch? Sito (en elke andere uitlaat) met prop zorgt er voor dat de boel veel te rijk gaat lopen.
Keuren met prop, na keuren prop er uit. Dan is hij waarschijnlijk wel vrij goed zonder opnieuw af te stellen. Maar controleer je bougie een keer.
Dat is de reden dat ik een extra ring (beetje de maar uit vogelen) en dan keuren. Loopt dan niet geweldig maarja. Als hij gekeurd is dan weer er uithalen en klaar. Daarom zei ik dat ook tegen hem. Hoe het loopt maakt ze geen reet uit. Moet veilig zijn/ aan al hun eisen voldoen. En niet te hard gaan en geluid binnen de norm. Daarna weer zo maken zoals t goed liep.
 
Back
Top