Wanneer aerox kwijt (rollerbank controles)

bjorn-aerox

Well-Known Member
Hoi,

Vraagje:

Ik ben nu 2x op de rollerbank geweest,

1e keer liep die 72
Gister liep die 65,

Nu is mijn vraag, als ik nog een keer bijv. 70 op de rollerbank ga, ben ik dan me scooter kwijt?

Heb het aan de agent gevraagd, maar die ''dacht, misschien, dat het zou kunnen, er een kans aanwezig was,'' dat ik me scooter kwijt zou zijn.

Vandaar dat ik even een bevestiging van iemand wil met wél hersenen.

alvast bedankt, :D
 
Advertisement - register to remove this

Volgens mij ben je hem pas kwijt na 3x een officiële waarschuwing, die zul je wel schriftelijk thuis krijgen ofzo.. Weet het niet zeker.
 
Dat vroeg ik dus ook aan de agent, of ik niet iets schriftelijk thuis gestuurd zou krijgen, maar hij zei: ''ik heb je nu toch verteld dat het zo kan zijn''....
 
Niet gecorrigeerd, dus wat er op de rollerbank gemeten is,

65 op rollerbank werd gezien als ''10 km overschrijding maximumconstructiesnelheid''.
 
Vind die brief er niet echt uit zien, net of het zelf is gemaakt. Staan geen logo's op of niks, normaal staat er toch minstens wel een logo van het KLPD op.

En daarbij, staat er een huuuuuuge fout in:

U bent nu één keer bekeurd. Als u binnen twee jaar na deze bekeuring nog twee maal door de politie word bekeurd omdat u met een brom- of snorfiets heeft gereden, dan word op dat moment door u bestuurde brom- of snorfiets direct inbeslaggenomen.

Oftewel, als ze jou op een scooter zien rijden krijg je een bekeuring. Zien ze dat 2x gebeuren ben je je scooter kwijt...

En daarbij, jouw brief gaat erover dat ze jou die snelheid hebben zien rijden. TS heeft het over behaalde snelheden op de rollerbank.
 
Vind die brief er niet echt uit zien, net of het zelf is gemaakt. Staan geen logo's op of niks, normaal staat er toch minstens wel een logo van het KLPD op.

En daarbij, staat er een huuuuuuge fout in:

U bent nu één keer bekeurd. Als u binnen twee jaar na deze bekeuring nog twee maal door de politie word bekeurd omdat u met een brom- of snorfiets heeft gereden, dan word op dat moment door u bestuurde brom- of snorfiets direct inbeslaggenomen.

Oftewel, als ze jou op een scooter zien rijden krijg je een bekeuring. Zien ze dat 2x gebeuren ben je je scooter kwijt...

En daarbij, jouw brief gaat erover dat ze jou die snelheid hebben zien rijden. TS heeft het over behaalde snelheden op de rollerbank.

Deze heb ik gekregen bij de rollerbank (zie 1e deel van de brief).
mja, ik zal eens ff voor de gein naar de pliesie to voor wat uitleg, hebben ze ook weer wat te doen...
 
Ik heb dus nooit een brief gehad, vandaar dat ik lastig vind, denk ik toch maar een keer naar de pliesie uit me dorp bellen. In ieder geval bedankt voor de hulp.
 
volgens mij word hij bij de 3de keer rollerbank en als hij dan nog steeds over de 55 km/ph komt dan word hij in beslag genomen en door de politie zelf terug gevoerd of begrenst, dat wel op jouw kosten...
ik weet het niet zeker maar misschien heb je er wat aan ;)

voor de politie zou ik het toch wel iets vinden om je blijven te bekeuren als hij boven de 55 maar onder de 74 km/ph gaat. krijgen ze nog is makkelijk geld int laatje
 
volgens mij word hij bij de 3de keer rollerbank en als hij dan nog steeds over de 55 km/ph komt dan word hij in beslag genomen en door de politie zelf terug gevoerd of begrenst, dat wel op jouw kosten...
ik weet het niet zeker maar misschien heb je er wat aan ;)

voor de politie zou ik het toch wel iets vinden om je blijven te bekeuren als hij boven de 55 maar onder de 74 km/ph gaat. krijgen ze nog is makkelijk geld int laatje

gast, je praat poep, als je 3 keer boven of op de 65 GECORRIGEERD komt dan ben je de brommer die je OP DAT MOMENT BESTUURD kwijt, het maakt niet uit van wie die brommer is.
 
Die brief is echt haha,
Ik heb er een gekregen voor brandstichting je kreeg 2 brieven die en een helemaal leeg met een handtekening.
 
Haha hier op politiebureau echt (stad) 99 stopt de chip ofzo xD daarna gaat ie kapot ;)

Maar ik had 90++ kenteken bewijs kwijt (45 op rollenbank laten zien opnieuw) en boete van ovj...

Kreeg toevallig vorige week een brief dat de aanklacht geseponeerd is :)
 
nog steeds geen reactie van de politie..
Ze kunnen niet vertellen dat ze betere dingen te doen hebben, dat lijkt me stug :x

Het lijkt me erop dat ze geen antwoord weten/kunnen geven...:L
 
Back
Top