Aerox 100cc invoeren

StuntSnuiver

Slider Invasie!
Heb vandaag mijn Aerox 100cc frame uit duitsland ontvangen met de volgende 2 papieren:

* Betriebserlaubnis nach fur zulassungsfreie Fahrzeuge
* Zulassungsbescheinigung Teil 1

Maar kan iemand mij vertellen of dit genoeg is? Kan namelijk op google niet echt iets specifieks vinden betreft dit. Kwam wel dit tegen dat ik deze 2 papieren nodig heb:

- Zulassingsbescheinigung Teil II' (Fahrzeugbrief)
- 'Fahrzeugschein'

Maar dat zou dus beteken dat ik niet de goeie papieren heb?
 
Advertisement - register to remove this

Hiermee moet het lukken, ik had precies hetzelfde en heb het toen even grondig uitgezocht.

Zulassungsbescheinigung is gelijk aan een Fahrzeugschein voor wat oudere voertuigen met een cylinderinhoud van 125 cc of minder.

Dit document wordt sinds een paar jaar vervangen als je het voertuig over gaat schrijven bij een Fahrzeugambt voor een Fahrzeugschein.

Omdat het voertuig nu geëxporteerd wordt en geen nieuwe Duitse eigenaar heeft krijg jij nu het oude document.

Ik heb dit verhaal bij het RDW gehouden en toen was het goed, let op ze wisten dit zelf niet dus bereid je voor!
 
Ok, duidelijk. Zal dit verhaal van jou opslaan voor de zekerheid, dan kan ik dat er bij vertellen. Zal het ding eerst maar eens gaan opbouwen en dan langs het rdw voor de keuring.

Bedankt :)
 
Back
Top