Boetes????

He Wesley,
ik was toen ik 13 was precies zo. Beetje Tomos 2 speed rijden (hahahaha) en stoer doen tegenover vrienden. Ik heb net (2 juli) een ongeluk gehad. Ik ben April trouwens 16 geworden. Ik zat achterop een standaard hyosung rushboot. Wij 40 rijden want het was een standaard pleuris ding. Worden we van de zijkant aangereden door een bestelbus die 20 Km/h rijdt. Resultaat: Ik een gebroken been en een enorme wond aan me been. Nu ben ik er nog nie vanaf duss. Snelheid is helemaal niet zo'n belangerijke factor tijdens een ongeluk. Als ik geen helm op had gehad dan had ik nu wormen kunnen tellen als je snapt wat ik bedoel. En koop gewoon een citta of zo , wat jij wil dan , en knap hem op. Ik heb nu ook al een auto gekocht om op te knappen. Een ford mustang coupe 1965 btw. Gekocht van me schadevergoeding van het ongeluk. Dus je moet dus eigenlijk gewoon met 60 tegen een bus aanrijden , kun je mooie scoot kopen waar je niet op kunt rijden omdat je compleet invalide bent geworden.

eey,

nouja, ik wou meer weten over scooters, heb een hele tijd aan een rapido geklust, en op een gegeven moment (wel 250,= aan onderdelen gekost) kreeg ik hem aan de praat, nouja, beetje rijden, toen tijdje niet meer gereden, ik rijden, kut hele ding verzopen :P

maarja, ik heb d'r wel veel van geleerd, en een Citta is wel leuk, en om te rijden wel cool, maar eigenlijks, is het het wel waard?

En ja ik rij soms ook gewoon, tuurlijk, als je eenmaal op een scooter hebt gereden dan wil je vaker rijden, want het is gewoon cool... Maar er zitten wat haakjes en oogjes aan, dat is minder, maar aan de andere kant begrijpelijk...

En of je goed kan rijden of niet, een ongeluk hoeft niet JOUW schuld te zijn, en heb ook best wel vaak op een Speedfight van m'n vriend gereden, wat me opviel is dat als ik op m'n rapido 60 rijd ik denk van ZZzZZZ, en op die speedfight denk ik "holey, best wel snel" ... :)

Ben inmiddels 14 geworden, 25 september :)

Last edited:
Back