Boetes????

Kringspiermusketier???...........
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ja freezerator, dat was mijn dilemma nouw, bedankt voor (de nuttige) reakties! Ik hoef geen brommer UNTIL m'n certificaat

Originally posted by Wesley:
kijk als ik het doe dan ben ik een klootzak als iemand van 18 zegt dat ie op z'n 8e op een scooter reed is die de man

wat is dit van forum?

pfff als je scooter rijdt ben je de man??? wat een oertijd redenatie...

Wesley daar hoef je je dus nix van aan te trekken, bier moet z'n bek houden, wat hij zegt slaat al nergens op. Zelf is ie ook nog geeneens 16, wat ook betekent dat ie onverzekerd rondrijdt.

Verder kan ik onze stoere BIER adviseren om toch eerst na te denken alvorens te posten.
Je andere 5 -!!!- replies hebben ook geen inhoud.. deze slaat alles, je maakt iemand voor klotemongool en broekie uit terwijl je zelf ook onverzekerd rondrijdt -SLECHT-

tja toen ik nog 15 was .. heeeeeeeeel lang geleden :PP
eergisteren
smile.gif

reed ik ook 2x in de week in de straat ..
tenminste als alle kiddo's op school zaten ..
nu ben ik 16 en moet ik 29 mei op ..

maar achteraf had ik nooit die scooter zo vroeg moeten kopen ...
veels te veel drang erna..
ik zou later mijn eigen kinderen ook afraden om een scooter vroeg te kopen of zelfs verbieden..
ok .. weekje van te voren of 2
ok..
dat kan wel

Originally posted by DenniZ-X:
Wesley daar hoef je je dus nix van aan te trekken, bier moet z'n bek houden, wat hij zegt slaat al nergens op. Zelf is ie ook nog geeneens 16, wat ook betekent dat ie onverzekerd rondrijdt.

Verder kan ik onze stoere BIER adviseren om toch eerst na te denken alvorens te posten.
Je andere 5 -!!!- replies hebben ook geen inhoud.. deze slaat alles, je maakt iemand voor klotemongool en broekie uit terwijl je zelf ook onverzekerd rondrijdt -SLECHT-

OK
ik geef toe ik had ff een kutbui en ik heb wat mensen afgezeken
m'n excuses hiervoor, ik meende het niet
zelf ben ik ook nog geen 16 en ik rijd ook maar soms op een scoot, btw dit kan ik iedereen afraden want als die joden je pakken kan je behoorlijk de lul zijn
eerst je certificaat en dan mag de pret beginnen!!!!
mzzls

------------------

op me 15e reed ik af en toe wel scooter maar alleen om met vrienden hier in de straat bij een schooltje te zitten, en gewoon om op de scooter te zitten rijden deed ik alleen daarheen en terug naar huis

ik kan je zeggen met 60 op je bek klappen is echt nie lekker knalde met 60/70 tegen een wild zwijn aan op een grindachtig fietspad, scooter heel veel schade, ik kneuzingen en hechtingen dus nu niet dom doen en niet op je 13e gaan rijden je bent echt gewoon dom

weet je wat het is... ik rijd soms wel n's op citta's ofzo van vrienden... (op't strand dan hè! we zijn verstandig
biggrin.gif
) en dat is altijd wel lachen... mijn grootste fout is om 1x op zo'n ding te stappen, m'n interresse in scoots+brommers scoot meteen omhoog... toen ben ik hier terechtgekomen.. heb eerst veel gelezen etc... doe ik nu nog steeds... 't zijn best wel coole dingen vind ik persoonlijk... 't akn ook weer vreselijk KUT zijn... 't kan fout gaan... maar 't kan ook goed gaan

m'n vriend rijd al een tijdje (is 14) op een SpeedFight Cross (blauwe met viperlines!)... dat ding LIEP 90 (toen z'n broer um had) nu nog 60 op de teller (+/- 50-55 dus)...

en hij heeft er nog nooit problemen mee gehad... als de liefde ervoor is, en je hebt een mogelijkheid.... (als je snapt wat ik bedoel) ti's voor mij gewoon heel moeilijk... snap je?

ik ben al sinds mun 13 bromfiets courier en rij sinds mun 0? 10de officieel op de baan met een 125cc crosmotor alleen ik word vaker op de baan gecontroleerd dan op mun eigen brommer een peugeot 103 ze laten me meestal door rijden maar uuh als ik jouw was zou ik wel op passen want als je pech hebt pakken ze hem zo af en wat je dan nog kan proberen is te zeggen dat je hem stieken van je vader heb gepakt en dat je vader het niet weet en van dat soort smoesjes en als je bezorger bent moet je gewoon zeggen dat er iemand ziek was en het moet toch bezorgd wordeb dan laten ze je ook wel door rijden mzzl

Het is niet echt verstandig om zo vroeg te rijden met al die boete's en shit, maar toen ik jouw leeftijd had nam ik en een vriend ook regelmatig de brommer van zijn broer als die nog sliep :p dus... Ik ben ook al vaak naar school gegaan met de scoot toen ik 14 was of zo, maar dat was een A-klasse, dus even gevaarlijk als de fiets, vind ik...
Ik raad het je toch af om er al constant mee te rijden, maar ik moet toegeven dat het wel leuk is om te kunnen rondrijden als je geen 16 bent... ;)

"kan ik er wat aan doen dat ik vroegvolwassen ben."

jou ongelofelijke ideen over brommerrijden op je 13, en roepen dat als" je zelf een ongeluk krijg je ma er dan heeft gehad" getuigd van een ontzettend laag volwassenheidsniveau, aap.

als ik aan me zusje van 10 uitleg waarom ze niet op me scooter mag rijden snapt ze het eerder als jou.

en jij noemt jezelf vroegvolwassen? hoezo zelfoverschatting, ga jij maar lekker rijden op die brommer, rij iemand maar hardstikke dood, dan mag jij dokken je hele leven lang, en je ouders derbij. aersch.

henk

Originally posted by speedfreak
ga jij maar lekker rijden op die brommer, rij iemand maar hardstikke dood, dan mag jij dokken je hele leven lang, en je ouders derbij. aersch.

henk

foute opmerking, als je iemand hardstikke dood rijdt betaal je 1 keer veel of zo, dikke boete en al die shit, maar als je nou eens iemand invalide rijdt mag je je hele leven dokken
Nee het niet de bedoeling om uit deze post op te maken dat wanneer je iemand invalide rijd, je nog eens moet omdraaien en er nog een keer overheen rijden om het dan maar "af" te maken.

vind het btw wel stom als je op je 13e al gaat rijden, maja dat is al vaak gezegd.

Back