This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Blue Stealth

Afgelopen maandag zouden we naar de Koopmans gaan voor de testbank. Dit werd helaas de dag zelf nog afgelast omdat er een andere klant kwam o.i.d.

Omdat ik alles voorbereid had wilde ik dezelfde dag nog ergens anders banken.
Tyrone toegevoegd op msn, en gevraagd wanneer we terecht konden. Met als antwoord: nu?

Spullen weer op de kar gezet, de boel ingeladen en vertrokken naar Gronau, iets voorbij de grens in Duitsland. Nadat we aankwamen om 20.00 ongeveer hadden we (bob, laurens en ik ) de spullen weer uitgeladen en op de testbank gezet.

Na wat testen met rollen en sproeiers kwam ik op 18.7 maximaal.

Marco bekeek me wig en spruitstuk en vond het maar niks :+
Toen heeft ie terplekke een nieuwe wig + spruitstuk aangepast op me carburateur. Samen met het membraam. Score werd er niet beter op en hoelanger we door bleven gaan des te slechter de score werd.

We vonden het vreemd. Thuis aangekomen had ik de cilinder eraf gehaald. Deze was in zeer slechte staat. Waarschijnlijk heeft er koelvloeistof gelekt met een mengsel van 1 op 40. Vandaar dat score er niet op vooruit ging maar achteruit.

Grafiek 11 juli:

Paar dagen erna naar Twins gegaan. Om de cilinder te laten diamant honen. We konden er gelukkig op wachten. Ben van een 00 zuiger naar een dd gegaan. Best jammer. Laat er waarschijnlijk na de zomer een nieuwe wand in zetten.

Alles weer gemonteerd en wat getest op straat en klaar gemaakt voor Drachten.

Hele toffe meeting. Lekker rustig dus kon achter elkaar door sprinten. Paar gewonnen paar verloren.

Daarvoor eerst nog op de XSH testbank geweest. Met een score van 19.2 Pk. Toen ie koud was tikte die de 20 aan.
Alleen zodra die warmer werd tijdens het sprinten ging ie ook slechter lopen qua mengsel. Dus nog ff een kleinere sproeier erin gedaan waardoor ie al wat beter liep.

Gafiek op drachten:

Sprintend tegen rolf

Het zooitje bij elkaar

Filmpjes:

Sprint tegen een zip
Sprint tegen Kuit

Dus een leuke week gehad!

Marco en Hendrik bedankt voor het helpen en de goede service! :W

Last edited:
Update

Van de week een ander stuurtje gemonteerd met Laurens en gelijk TNT rempotdekseltjes erop gezet. Moet alleen nog ff de remhendels afzagen, die zijn nog iets te lang.

En vandaag de inlaat van de carb gepolijst. Komt binnenkort een kelk op.

carb:+ ziet er nice uit. Stuurtje staat hem ook goed, maar staat hij niet iets te hoog?

kir said:
carb:+ ziet er nice uit. Stuurtje staat hem ook goed, maar staat hij niet iets te hoog?

ja lijkt wel op een gewei van een (hert?) :+

maar verder mans ding dikke kleuren ook

kir said:

Ja, misschien wel. Maar ik wil van de week kijken hoe het staat met dat blauwe stuur kapje erop.

stuurtje kan erg vet zijn ma dan moet ie wel wat naar beneden.. das juist t mooie van n vooruitstaande clamp dan komt t stuur denk ik beter tot zn recht. voor de rest erg mooie cleane scoot

Mooie SR,weereens iets anders dan een Zip of Aerox
Dat stuurtje kan er cker mooier op staan,kwestie van ff wat standjes proberen Maar wneer ga je je velgen nou doen? of toch maar niet?

JamoZ said:
Mooie SR,weereens iets anders dan een Zip of Aerox
Dat stuurtje kan er cker mooier op staan,kwestie van ff wat standjes proberen Maar wneer ga je je velgen nou doen? of toch maar niet?

haha, komt goed, ik wilde vandaag gaan beginnen. Alleen had me verslapen en de dealer sluit hier om 12.00. Haal ze van de week eraf, laten stralen, polijsten, en dan ff vragen wat het spuiten kost.

Stuurtje staat nu iets lager. U vraagt wij "draaien". Remhendels zijn ook ingekort.

Zag er goed uit @ Drachten..

Alleen voortaan een beetje opschieten met inladen dan kunnen jullie mee naar de Aftermeeting's

Tot Lely :*

Last edited:
Wim said:
Zag er goed uit @ Best..

Alleen voortaan een beetje opschieten met inladen dan kunnen jullie mee naar de Aftermeeting's

Tot Lely :*

drachten denks8)

stephan dikke sr hoor knalt lkkr

Evolution50 said:
helaas nog geen foto's van lelystad zie ik

Klopt, ben niet gegaan, me achtervelg lag er toen al af en ik had geen vervoer om op zondag te komen. Maar gezien het weer was ik zoiezo niet gekomen op zondag.

Heb vanochtend me achtervelg van de coater opgehaald. Heb eerst die laten doen, om te kijken hoe het werd.

Vind het wel mooi geworden dus ik ga nu verder met polijsten van de rand. En dan volgende week ergens beginnen met de voorvelg.

ziet er idd nice uit maar ga je ook nog wat doen aan de overloop van spaken naar die rand want dat is niet echt heel super precies?