Blue Shark's Aerox 100

benieuwd wat die op een tovami scoort, als et hetzelfde is is et iig zeer netjes :W...

Dat was op een tovami testbank, maar de software is iets of wat verouderd want het koppel wordt daar anders berekend. Volgens die software zou ik een startkoppel hebben van 60Nm x| Maar zijn nieuwe bank is besteld dus!

En je moet resultaten vergelijken van dezelfde testbank, dan is er geen discutie mogelijk, maar ik weet wel dat ik de 2debeste score ooit op zijn testbank neergerold heb. :W

2005521090760080828_rs.jpg

:D

Binnekort goeie kappenset weer monteren en nog eens op de testbank gooien :p Op zoek naar punten die we nog kunnen verbeteren.

erg nette score miss toch leuk om te kijken wat de score is met rechtspruitstuk en wig.. als je nu al zo'n score hebt zou ik proberen alles eruit te halen wat erin zit.

suc6 verders hij is in iedergeval al erg netjes!

erg nette score miss toch leuk om te kijken wat de score is met rechtspruitstuk en wig.. als je nu al zo'n score hebt zou ik proberen alles eruit te halen wat erin zit.

suc6 verders hij is in iedergeval al erg netjes!

Bij mijn weten geeft een wig en recht spruitstuk geen vermogenwinst. Dit is puur om het inlaattraject te verkorten en de gasreactie te verbeteren. Ieder heeft daar wel zijn eigen mening over denkik ;)

Dat is een tovami bank, tis alleen al een oudere. Zijn nieuwe is besteld. Deze bank geft gemiddeld 1pk meer aan dan XSH hun bank. Dus je moet er idd niet teveel waarde aan hechten ;) Maar ik weet wel dat ik de 2de beste score ooit op die bank neergeprest heb ;)

Top toerental komt ook niet boven de 12k uit. Terwijl de meeste cilinders pas scoren bij een toerental van 13/13.5k. Best vaag als je het mij vraagt.

Ben benieuwd hoe je score zal zijn op een bank van xsh oid. :)

Bij banken / afstellen wordt er toch echt een sensor aangesloten op de bougiekabel. Nu weet ik inderdaad niet zeker hoe hier gemeten is, maar lijkt me dat er ook een toerental gemeten is.

ik vind je rox er erg vety uitzien, vooral je onder buik vind ik zeer mooi

die grafiek moeten de mensen net zoveel waarde aan hechten, tuurlijk heeft hij niet zoveel vermogen. gwn een keer naar een goede tovamie gaan aan de "echte" score vast te stellen. hierover verder gaan heeft geen zin

veel succes grt jordi

Back