This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Blue Shark's Aerox 100

ding ziet er zeer netjes uit kerel :W

het laten vegulden van je velgen zal toch wel ff wennen zijn in het totaatplaatje, maar zal er wel mooi uit zien.

heb je btw geen ander onderkuip die voor het sprinten kan fixen? desnoods geoon mat zwart. Dan is hij immers ook helemaal af met het sprinten.

Ik zal je wel weer een keer aanspreken als ik je zie poetsen
 
reindert said:
Goud, nog ff een andere vraag:

Rydah zeg op jou projectpagina dat een 100cc (53 or 54mm cylinder and a 46 or 47mm crank) sneller kan gaan dan een evo of mhr. Weet jij de setup van deze 100cc's? Is het AC of LC?

BVD en nice scooter Reinier

Geen idee waar jij het over hebt, en et zal wsl AC zijn. Ik ben lang op zoek geweest voor een LC cilinder voor men 100 blok maar die was enkel in japan te vinden...

RossiReplicaTZR said:
ik zou voor het goude gaan i.p.v chroom :~

Ik twijfel nog steeds, ik ga ondertussen al eens op zoek gaan naar een bedrijf dat dat kan en wil doen. Dan weet k ineens het prijskaartje!


De reden dat de onderkuip er niet opstond is om te kunnen banken. Met onderkuip zij hij die V waar het voorwiel inzit, raken. x| Rijden over asfalt is goed te doen, als de voorvork helemaal inveert raakt hij de grond net niet. (0,5 a 1 cm speling) Ik heb hier al een standaard onderkuipje liggen dat met nog wat andere onderdelen (buitenkant buddy, stuurconsoles en onderkant zadel) richting carrosier gaat. Dan nog een mooi zadelhoesje laten maken. +ralf+

Ja, klop maar eens op men schouder als ik aan het poetsen ben:7
 
Blue Shark said:
Ik twijfel nog steeds, ik ga ondertussen al eens op zoek gaan naar een bedrijf dat dat kan en wil doen. Dan weet k ineens het prijskaartje!

asjeblief +ralf+

MOSSU CHROMAGE BVBA
Bouchoutstraat 27
9250 Waasmunster
tel: (03) 772 36 41
fax: (03) 772 36 41

zij hebben dat ook bij die aerox gedaan
 
Machiel. said:
asjeblief +ralf+

MOSSU CHROMAGE BVBA
Bouchoutstraat 27
9250 Waasmunster
tel: (03) 772 36 41
fax: (03) 772 36 41

zij hebben dat ook bij die aerox gedaan


merci voor de moeite, heb net ff gebeld... Chromeren van alu scootervelgen kunnen ze niet, en dat vergulden doen ze niet meer omdat het te duur is 8P. Ik heb een nummer gekregen van een bedrijf dat dat nog wel doet(enige over in belgie). Mrgen nog eens terugbellen want ze zijn niet meer open.
 


heb nog veel meer adressen, voor die link pm je maar effe maat van mij heeft ook alles laten verchromen bij mossu, was alleen wel 6 maand zijn spullen kwijt :X hij heeft daar btw alles laten doen, wat je maar kunt bedenken voor een scooter :X:X
 
rydah said:
my friends out here run yamaha minarelli strokers that can beat the 70cc evo's and mhr's. they use a 53 or 54mm cylinder and a 46 or 47mm crank. the top speed of these bikes are around 85mph to 95mph with insane bottom end.

Sorry dat ik zo onduidelijk was. Ik wil graag weten wat de setup is van de vrienden van rydah. Is het zo duidelijker?
 
reindert said:
Sorry dat ik zo onduidelijk was. Ik wil graag weten wat de setup is van de vrienden van rydah. Is het zo duidelijker?

Ik ken helemaal geen rydah srry


nu hij toch weer bovenaan de projecten staat ineens de pic's van Best dat ik gevonden heb:







We zijn rond 10u daar gearriveerd, scoots uitgeladen. Dan begonnen met men velgjes op te blinken, maar dat had ik al rap opgegeven toen het begon te regenen...x| Ik heb heel de dag maar 2 sprinjes getrokken een keer op de bank van Fred motoren gegooid. Er kwam "maar" 15,2Pk uitgerold, 0,8pk verlies dus terwijl ik meer verwachtte met men rotor! Ook waarschijnlijk door de uitzonderlijke weersomstandigheden(70% luchtvochtigheid, natte achterband, luchtdruk was maar 1009.) Binnekort nog eens banken en zien waar we meer uit kunnen halen. Er zal ook nog een andere pijp opkomen de C16 is sinds de rotor fameus beginnen kleuren in blauw, dus zal richting C20 a C21 meten gaan Toerental lag voor de rotor rond 12500 rpm, nu 13400rpm.


Ik hoop dat morgen dat chromeer-verguldingsbedrijf open is, dan weet ik al wat van prijzen. +ralf+
 
Last edited:
Héél fet project dit
En die velgen zal zeker verschrikkelijk bruut staan!! heb je ze nog kunnen berijken?
Veel succes er verder mee, enk blijf hem zeker volgen!!
 
Foto's van mij in lint: Was leuke meting, alleen sloeg de sprintbaan zelf hard tegen... Ik had ze nog anders in men geheugen vorig jaar Verder was de organisatie vrij vaag qua sprinten. Ik heb 1 keer in de competitie gesprint en was gewonnen, maar toen moest de scooterspecial klasse. Niemand wist hoe het verder ging.. Maar swat ik heb me goed geamuseerd, lekker veel vrije sprints getrokken en ook paar nieuwe mensen gemeet. :+









Alle filmpjes gooi ik nog in 1 film!


En heb nog een paar pix die ik thuis geschoten heb:








 
Last edited:
Ok tis beslist, (bijna) alles krijgt dit najaar/winter een chroombadje Verder ga ik 1 van de dagen men kieslervelgje ophalen bij VRC. Setup gaan we ook weer verder opbouwen, binnekort komt er een speed 06 onder met een 28mm carbu!


Hier nog wat pix die ze in heule gemaakt hebben:








 
Last edited:
Nog eens een update voeren se:


De huidige setup wordt uitgebreid met:

* Malossi Speed 06 (7 spoelpoorten):





* 28mm carbu die ik al een tijdje had liggen:




* Schuin RVS spruitstuk:




Alles ff op zen tijd nu ik net een auto gekocht heb. Setup is draaiende tegen het sprintseizoen 2007! Zowel het optische wordt tegen dan allemaal in orde gebracht. (chromeren, zadelhoes, stuurconsoles weg, benzinetank weg, ...)
 
Last edited:
hey wel vet dat deze rox nu speed gaat rijden ik wouw op lint nog tegen je sprinten ik ben gast met firefox maar spijtig genoeg was jou batterij voor waterpomp leeg
 
buffel said:
hey wel vet dat deze rox nu speed gaat rijden ik wouw op lint nog tegen je sprinten ik ben gast met firefox maar spijtig genoeg was jou batterij voor waterpomp leeg


aachja, idd. je kan nog proberen eh! u never know Volgende keer sta ik er weer met een volle batterij


Ohja, he is sommige mensen mss al opgevallen dat de cc al bewerkt is. Ik heb hem overgekocht van een maar die er 2 sprintmeetings mee gereden heeft. Hij ziet er vanbinnen nog nagelnieuw uit, er valt niets aan te zien buiten wat zwarte stipjes op de binnenkop. Cc is al lichtjes tuned, ben er nog niet uit of ik hem al ineens max laat tunen of dat ik hem er eerst zo op zal zetten.
 
Kerel ziet er netjes uit
vooral dat goude wat je van plan was ik vind dat persoonlijk wel stoer
 
Na lange tijd zullen we het hier ook eens up2date zetten. Ondertussen is er al heel wat gebeurt:

C21 aangeschaft en een M-stuurke:




Kiesler velg gekocht samen met een continental bandje:





Achterband en voorband bijeen:



Band ligt om de kiesler velg, heeeel plat. Das zo wa de stijl van choppers me nen extreem brede achterband, kvin da wel vet zo


Een V-Force membraam gekocht om ook is te testen


Stage 6 halfpoulieke gekocht:



Blokje ineengestoken en alle gietfouten(letterkes en overbodige kaderkes) weggedremeld.



Nieuwe achterveer gekocht omdat ik die vorige toch niet zo mooi vond


M-sturke gemonteerd, tellers en de domino snelgas, stuurclamp volgt nog!:


En op heden is het blokje nu ook gepolijst:




Ook de rotor heb ik en polijstbeurtje gegeven:
 
Last edited: