Ik zal ook eens een verslagje doen van meppel. Vrijdagavond scoot ingeladen in de koffer van onze jeep! :7
Dan nog de kar aangepikt voor gorro zen scoot nog mee te pakken...
Zaterdag om 5u opgestaan en half 6 vertrokken richting merksem om gorro op te pikken en zen scoot op de kar te laden.
gorro zen frame:
tagen half 7 waren we dan in gang, een hele rit! 280km gereden en we kwamen aan om half 10. Tim, gorro en den beillings hebbe lekker veel kunne sprinten. Ik heb jammer genoeg maar 1 sprintje getrokken...
Want ik heb problemen met men vertanding. Ze ratelde! Ik heb de olieer eens eruit getapt en er zaten vrij veel metaaldeeltjes in... Niet goed dus:X Dan heb ik er verse in gedaan en hij ratelde niet meer. 1 sprintje getrokken en hij ging niet goed dus heb ik hem voor de rest van de dag maar op de stand van scooter power laten staan.
De fotograafe van scootertuning.net heeft ook n hele fotoshoot gehouden van tim rox en de mijne stukje verderop.
jullie zullen wel zien waarom :#
Hier nog pix van men scoot die ik op het net gevonden heb:
Het weer zat goed mee, goeie sfeer en goede organisatie! Dus het was zeker doe moeite om zo ver te rijden! +ralf+ Op het eind van de dag nog ff Machiel ff los getrokken want hij geraakte niet uit het "weiland" met de camionette van de Vinny. En rond half 5 waren we rijdende richting huis... Terugweg gaat altijd sneller en dat hebben we dan ook in 3u en 15min gedaan. (45min sneller)
Totaal 540km gereden.
Vandaag heb ik ook nog ff de blokken gewisseld, zodat ik deftig de vertanding kan opengooien en zo kan ik nog rondrijden he! Aangezien het zo'n mooi weer is.+ralf+
AC power! :#
Ik heb ook nog een 28mm carbu liggen met afgedraaid kelkje (van wichor hier opt forum), ik ga die een keer op men 115cc blok zetten om te zien wat dat geeft: