Blue Shark's Aerox 100

Dat stuuurrr........
Ouwe stond veeeeeeel mooier..;)
Suc6

Ik vond het ook wat tegenslagen, maar ik ga het eens bezien als alle kappen erop staan. Als ik het maar nix vindt komt de oude er terug op ;)

Ziet er allemaal netjes uit :) , door wie is je cilinder aangepast ?

Door VRC

mooi spul allemaal.
maar denk nie dat het gaat passen met zon ventiel op je velg...

suc6 ermee

Heb je goed gezien, ik ga een ander moeten bestellen(die speciaal voor kiesler).
 
jep! Zeeeeer handig! mannekes me een straatscoot weten soms niet wat ze horen. Das echt plezant! :p en in de winter zeg ik men verzekering gewoon op dus... :p
 
fpck joris ! Hij pakte mij op lint al met ze c16 enz :( Nu gaat ie het groots aanpakken... We'll see :) Veel succes verder makker !

Ik spreek je wel eens !

greetz Fele
 
Update!

Weeral liggen schuren 8P ik geraak het stilaan moe... x| Maar eens het blinkt ben ik al da zweet weer ff vergeten :love: :D

Dit weekend fourche gepolijst, en velgen opnieuw gepolijst. Achtervelg staat te koop, kieslervelg ga ik nog polijsten...

De picca's:
2000104492946127386_rs.jpg

2000150014105462979_rs.jpg

2000136876867672884_rs.jpg

2000108906178048462_rs.jpg
2000159423348119745_rs.jpg




mvg Blue Shark :*
 
Last edited:
lekker hoor, wou dat ik de moeite eens kon nemen om te polijsten *lui* :p...

vind et echt vet dat je op straat kan knallen met deze setup 8P :D
 
Ik heb intussen niet stilgezeten, wederopbouw is begonnen. Blok is gemonteerd, scoot al deels qua elektrciteit en koeling terug aangesloten. Moet paar dingeskes nog kopen zoals een kieslerventiel, vers naftdarmpke en een carbu bochtje vooraleer ik verder kan. Allemaal klein dingeskes dus das niet erg. Ook een vers stuurtje gekocht, stuurconsoles erafgezwiert en snelgas erop. Ohja voorlopig niet op de pinkers en het achterlicht letten, er komt een led achterlicht op en LED pinkers. (moet reglementair blijven voor op de baan)

2002132112186327926_rs.jpg


2002189047251355131_rs.jpg
 
Last edited:
Ziet er dope uit man 8)
Je shakry word zeker een knaller ;)

Snap alleen niet hoezo je al die electra zoals lichten er op laat of aansluit :? Of gebruik je hem dagelijks? :D

Succes.
 
Idd een motoframe + motoverzekering. Maar verlichting heb ik eigenlijk niet meer door men rotor. Maar aangezien ik er toch alleen maar in de zomer met schoon weer soms mee buiten kom is men achterlicht gewoon aangesloten op men batterij. Voorlicht heb ik niet, voornamelijk voor extra toevoer van luchtstroom naar men radiateur toe. En ze kunnen ook nog moeilijk doen over hat aantal decibels dat ik produceer... Veel mensen kijken verrast, die kennen zo'n geluid niet. :p Ik denk alleen niet dat ik met die 28mm over tstraat zou rijden... We zien nog wel hoever ik geraak met 7L :+


mvg Blue Shark
 
Back
Top