This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Blue Shark's Aerox 100

Vandaag elektrische shit verder aangesloten van de rotor, ook het waterpompje en de killswitch kunnen hun werk nu doen. Dan kappen terug gemonteerd en dan zijn we wat gaan vlammen opt militair domein. Lekker geamuseerd Zo staat hij nu klaar voor de sprintmeeting morgen, zonder onderbuik want ik ga hem in Best op de bank gooien

Hier pix en een nieuw filmpje:

















Filmpjeeeuuh!:
 
Last edited:
Zou ik alles goudachtig laten anodiseren? Dus alles wat gepolijst is behalve het blok. En ik wil niet echt goud maar een donkerdere glans... Hier ff een photoshopje gemaakt van wat ik ongeveer bedoel:



ik twijfel tussen dit of verchroomen...


Nu jullie mening gevraagd
 
Ja zo wil ik het eh mark, ik wil andere dingen doen dan de rest... Ik heb het ooit gezien onder een blauwe aerox, het was echt te vet! jammer dat ik daar geen foto van heb... En ik denk dat dat heel mooi uit komt met mijn donkerblauwe kappen... Maar toch durf ik het niet helemaal dus daarom vraag ik jullie mening
 
Whooow echt een supper Filmpje.. mooi plekje hebben jullie daar om te rijden zeg :W. ziet er goed uit allemaal Ga zo door
( eneh hoe heet dat nummer dat achter het filmpje word gedraait?)

gr. Jesper
 
In het militair domain, lekker lange betonnen weg! Loopt dood dus geen autoverkeer Titel van dat liedje zelf weet ik niet, het is een mix dat erop plakt.
De mix zelf noemt: DJ Conio Vs DJ W4cko - Live @ The Oh Brugge 31-03-2006 (closing Party) Part 1
 
netjes joris, ik heb thuis op mijn computer nog een foto van die rox die jij bedoeld binnekort maar is met een paar mensen ergens een klein meetinkje houden en leker wat branden ergens +ralf+ filmpje is best vet
 


deze bedoel je toch? effe gezocht op scooterbase +ralf+

edit: dit is hem +ralf+
 
Last edited:
idd die bedoelde ik, ik herinnerde me de velgen donkerder... maaar dat zal zijn omdat ie toen binnenstond
 
ErwinZ said:
Die velgen zijn verguld lijkt me?
Juist, dat woord zocht ik ook al

Die kerel heeft een project hier opt forum. Maar is al zo oud dat ik het niet terug vind :+

Maar het zou zeker vet staan!
 
DME3 said:
Juist, dat woord zocht ik ook al

Die kerel heeft een project hier opt forum. Maar is al zo oud dat ik het niet terug vind :+

Maar het zou zeker vet staan!


die zocht ik ook maar na een paar keer searchen vond ik hem nog niet, toen maar op sb gaan zoeken, wist waar hij woonde, klant van Vinny, daarom was de foto zo gevonden.

maar dat vergulde zal volgens mij supervet staan, alleen hang wel een pittig prijskaartje aan volgens mij :X
 
Goud, nog ff een andere vraag:

Rydah zeg op jou projectpagina dat een 100cc (53 or 54mm cylinder and a 46 or 47mm crank) sneller kan gaan dan een evo of mhr. Weet jij de setup van deze 100cc's? Is het AC of LC?

BVD en nice scooter Reinier