Nou hier dan toch een update,
ik heb van de winter niet veel aan me scooter gedaan,
sinds dedemsvaart vorig jaar heeft hij in de garage gestaan, zonder
er ook maar wat mee te doen, eind februari ben ik toch maar begonnen
me blokje etc weer eens uit elkaar te trekken,
omdat marco (xsh) mijn cilinder en carters nogmaals zou gaan tunen.
ook heb ik in de tussentijd mijn blauw met oranje kappen verkocht aan een jonge hier uit de buurt, voor een leuke prijs.
Het plan was er vorig jaar al maar ben nu toch begonnen met het polyen en later ook spuiten van de kappen, waarvoor ik nog op zoek ben naar een goede spuiter hier in de buurt.
Na een aantal uurtjes in de garage bezig te zijn geweest met polyen en schuren, zien de kappen er nu zo uit.
Voorkap
Achterkap
Underseat
Verder heb ik eind maar mijn cilinder en carters volgens afspraak naar Marco gestuurd, hij zou gaan kijken wat er nog aan de cilinder en carters kon gebeuren.
toen kwam hij een paar dagen later met de mededeling dat hij met de cilinder niet kon doen wat hij graag zou willen doen, toen heb ik besloten een nieuwe evo te bestellen en deze meteen te laten tunen door XSH. En ook mijn carters worden verder aangepast.
Vandaag ben ik met mijn neefje (Demmers van het forum) even naar Mbv gereden om wat kleine onderdeeltjes te halen, ook heb ik maar even een braking schijfje gekocht voor het achterwiel en wat klein spul.
Nu hoop ik mijn carter en ''oude'' en nieuwe Evo deze week binnen te krijgen, en als mijn baas mee werkt toch mee te rijden op Driewegen a.s. Zaterdag
Er is dus nog een hoop te doen.