This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Blue Evo Rox

Dedemsvaart

Gister ging om 6 uur de wekker, toen de spullen ingeladen
en vertrokken richting Wijne. hem opgepikt en richting Dedemsvaart.
We waren er al vroeg, en na tijdje rond gereden te hebben op zoek naar
de ingang, om half 10 het terrein op gereden.

Toen de rox uit de auto gehaald, toen begon het wachten op de waterpomp
die jeroen mee zou nemen, deze was hij vergete
Als oplossing toen me std waterpomp er maar even op geschroefd om toch te rijden,
met me std pomp op de bank gezet en score gehaald van 19.4 pk

Daarna nog wat gesprint, toen Daniel zijn electrische waterpomp er onder gemaakt
draaide meteen 200 toeren meer, paar keer gesprint er weer de bank op
toen score gehaald van 20.0 Pk +ralf+ met ong 400 toeren teveel
zit dus nog wel meer in,

Was dus zeer geslaagde dag ondanks wat problemen met me waterpomp,
ong 30 keer gesprint waarvan ik er volgens mij maar 4 heb verloren, dit was
2 keer van de Epc zip, 1 keer van huib, en nog van een rode rox.

Voor volgend jaar maar is aan de gang met het uiterlijk en op zoek naar nog wat pk's
 
Last edited:
Jaa was zeker weten een geslaagd dagje ondanks de tegenslagen s'ochtens en de hele wijk daar te hebben rond gereden8P
 
Cker netjes Kossen die 20 paardjes 8)

Beter post je een paar van die vette pix o.a die dikke wheelies
 
Gefeliciteerd Martin+ralf+ 20.0PK:W

Wat een beetje waterpomp tuning al niet doet
Denk toch dat de cil best wel goed is getuned he
 
Nou hier dan toch een update,

ik heb van de winter niet veel aan me scooter gedaan,
sinds dedemsvaart vorig jaar heeft hij in de garage gestaan, zonder
er ook maar wat mee te doen, eind februari ben ik toch maar begonnen
me blokje etc weer eens uit elkaar te trekken,
omdat marco (xsh) mijn cilinder en carters nogmaals zou gaan tunen.

ook heb ik in de tussentijd mijn blauw met oranje kappen verkocht aan een jonge hier uit de buurt, voor een leuke prijs.

Het plan was er vorig jaar al maar ben nu toch begonnen met het polyen en later ook spuiten van de kappen, waarvoor ik nog op zoek ben naar een goede spuiter hier in de buurt.

Na een aantal uurtjes in de garage bezig te zijn geweest met polyen en schuren, zien de kappen er nu zo uit.

Voorkap


Achterkap



Underseat


Verder heb ik eind maar mijn cilinder en carters volgens afspraak naar Marco gestuurd, hij zou gaan kijken wat er nog aan de cilinder en carters kon gebeuren.

toen kwam hij een paar dagen later met de mededeling dat hij met de cilinder niet kon doen wat hij graag zou willen doen, toen heb ik besloten een nieuwe evo te bestellen en deze meteen te laten tunen door XSH. En ook mijn carters worden verder aangepast.

Vandaag ben ik met mijn neefje (Demmers van het forum) even naar Mbv gereden om wat kleine onderdeeltjes te halen, ook heb ik maar even een braking schijfje gekocht voor het achterwiel en wat klein spul.



Nu hoop ik mijn carter en ''oude'' en nieuwe Evo deze week binnen te krijgen, en als mijn baas mee werkt toch mee te rijden op Driewegen a.s. Zaterdag
Er is dus nog een hoop te doen.
 
piaggio bwz said:
al je eerste fotos doen het niet...

imageshack werkt hier niet...

Is ook niet belangrijk was met oldskool 50 Evo :+.

Kappen worden zeker vet Kossen, ben benieuwd naar het kleurtje, ideeën klonken leuk!
 
Heeuj Kossen, leuk weer is een update van jou te zien

Hopen dat het ding weer snel (1: hard & 2: binnenkort :+) gaat vlammen :W
 
Driewegen is jammergenoeg niet geluk,

heb vorige week m'n cilinder's en carter terug gekregen van Marco
maandag begonnen met het blokje opbouwen en s'avonds kon hij starte :#

ook zijn me kappen bijna klaar en zit er op een paar kappen al lak, zodra het kan zal ik daar wat foto's van maken.
Naar mijn idee is het toch aardig gelukt een beetje origineel te blijven met kleuren combo.

Morgen reis ik samen met mijn neefje af naar Hengelo, om een middagje te banken met de roxjes. dus ik ben benieuwd wat het cilindertje gaat doen op de bank.

morge wss een update met foto's