Black~Nightmare

ze weten ook altijd wel wat af te zeiken ;)!

maargoed, lkkr boeiend, als jij je eigen maar nice vindt toch...

soms ziet et er in rl idd een stuk minder uit, dat kan ik me echter niet voorstellen bij dit project :rolleyes:

succes verder met je hok, ik vindt em iig netjes :)!
 
Ik vind het ook een hele nette rox waarmee je op elke meeting zeker me gezien kan worden! echt waar!
En sowieso, ik snap sommige kritieken niet terwijl 80% op een meeting met afgetrapte of half geplamuurde kappen rijd die niet eens recht gepolyesterd zijn :rolleyes:

Maar keep it up kerel, laat je niet gek maken over je kleur, die is netjes! Lekker doorgaan zo.

Succes.
 
ik vind het zeker een nette scooter, zo wat ik op foto's zie is het plamuur werk goed gedaan. en ook nog mooi8) kapjes vind ik zeker niet overdone.
Enigste wat ik zou proberen nog teveranderen is de hoogte van de achterkant, ( maarja we hebben de scooter nog niet gezien zonder dat hij op de padock stond, dus mss valt het wel mee :rolleyes:)

Ik zal je scooter zeker eens bekijken @ een meeting:7
 
Deze rox volg ik al een tijdje en vind het eind resultaat zeker erg netjes geworden! Hopelijk kan ik hem binnenkort op de aankomende meetings eens bekijken. Resultaat mag er zeker wezen. Vind je combi van zwart(?) met gepolijst/chroom spul erg mooi.
 
Vind dit echt een supervet project ! Er is veel tijd,werk en geld aan deze scooter besteed en ik vind dat het resultaat er mag zijn , al had ik dit blokje liever onder iets anders gezien (denkt aan een lage frameracer ofz..) vind ik het toch een van de meest geslaagde projecten die ik al heb gezien ! Afwerking ziet er tiptop uit en speciaal en exclusief is ie zeker !
 
Ik was eerst een beetje sceptisch, maar nu moet ik je meegeven dat het toch wel een heel mooi ding is geworden. Zeker vanaf de voorkant gezien.
 
super dikke scoot, zit volgens mij echt tering veel werk in.
enige wat ik minder vind is al die gefreesde dingen in je kapwerk.
maar verder petje af!
 
Komt scootin' 14 april naar je? Ze zeiden tegen me dat ze naar Gent moesten :) daarna rijden ze door naar Brugge ^^

En echt vette kappen btw! Vind het alleen jammer van freeswerk in de voorkap, dat is een beetje te
 
en ik van antwerpen ? :p Vette scoot dude ! Zo'n doorzettingsvermogen moet je hier voor hebben ! Mooi eindresultaat ;) En laat je alsjeblieft niet afbreken door wat hier werd gezegd....

See you on the track :)

Greetz FeleMele :7
 
scoot in het echt gezien vind hem prachtig staan :)

maar idd is niet een ding om echt me te gaan sprinten
is hij wat te zwaar(lomp) voor denk ik :)

vooral da hoogte van dat ding achteraan en het rijden met 2 slicks???
ziet er alemaal leuk uit enzo:)

en wat je ook wel zal moeten afleren si zoo spelen met dat nos denk niet dat dat 100% goed is voor je inlaat;)

maar vooral ze hier terug gaan denken dat ik de boel hier ga afbreken;

Custom: 99%gelsaagd
Sprinter: 75%

zijn hier en daar wat punten dieje bent vergeten voor het sprinten ;)
 
Back
Top