Black~Nightmare

nu nog een filmpje dat ie rijd (liefst met NOS natuurlijk ;) )

Vind het egt een zeer vette rox!! Echt Respect!!
Een eindresultaat waar je trots op mag zijn!!!! :D
 
in 1 woord: GRUWELIJK, dit project stikt van de details..........

zeker 1 van de mooiste hier @ forum ;)

ga zo door man !!!
 
Echt een te ziek ding!! Ik vind de kappen echt super. Alleen had ik hem denk ik een een fele kleur had gekozon.
En als je nog geld over hebt, zou ik de gepolijste spullen naar de verchromer brengen. Kost wat maar dan heb je ook wat.

Echt Top!!!
 
ja ik vin het een vet ding maar zoals sommige zeggen de kleur is te donker kvin het ook wa te donker maar smaken verschillen gelukkig anders ist leven maar saai:+ het schuur werk ziet er zo te zien wel super uit

greetz
 
man wat is deze ziekelijk mooi geworde! dit jaar wel chicks op je scooter:P heb je al gebankt? of heb ik daar over heen geleze?

laterz;)
 
daarjust 1ste x deftig laten warmdraaien morgen wrs warm rijden als de weersomstandigeden het toelaat en zo rap mogelijk banken!:d ben benieuwd laat wel nog iets weten grtz
 
Als ik jou was zou ik die PSshhhhhht anders fixen dan zo in je carb, je zou de gevolgen zelf wel kunnen bedenken en dat het zo niet echt lekker werkt.
Denk ook niet dat je echt pk's meer gaat knallen zo. Maar dat snap je zelf ook wel denk ik ;).
 
Als ik jou was zou ik die PSshhhhhht anders fixen dan zo in je carb, je zou de gevolgen zelf wel kunnen bedenken en dat het zo niet echt lekker werkt.
Denk ook niet dat je echt pk's meer gaat knallen zo. Maar dat snap je zelf ook wel denk ik ;).

als hij dat zelf zou begrijpen zou hij het daar niet monteren lijkt me...
 
wrm zou ik het niet begrijpen?:s moest ik het niet begrijpen zou ik het ook niet steken! maar als ik het in mijn carbu steek hinder ik het doorvoeren van de elf 124:) ik zal wel zien wat het heeft verplaatsen duurt niet zolang:)
 
wrm zou ik het niet begrijpen?:s moest ik het niet begrijpen zou ik het ook niet steken! maar als ik het in mijn carbu steek hinder ik het doorvoeren van de elf 124:) ik zal wel zien wat het heeft verplaatsen duurt niet zolang:)

Begrijp niet dat je mogelijk risico wil lopen dat de gasschuif bevriest, daar zal Furious Beta het ook wel over hebben.

Gaat ge uw brommer zelf afstellen? Ben is benieuwd hoe lang alles heel gaat blijven om eerlijk te zijn. Als ge die nx gaat gebruiken dan toch :p

Iig suc6 ermee.
Grtz
 
Op het begin dacht ik dit word een vette aerox maar het eindresultaat vind ik echt jammer : veel te drukke kappen ,gefreesde dingen in de kappen zijn ook jammer ,te veel gepolijst zoals de cilinder ect wat ik dood zonde vind en er zijn nog wel wat meer dingen.
Dit zal ook wel komen omdat ik gewoon van strak en simpel hou.
Bij sommige reacties van je vraag ik af of je wel weet waar je mee bezig bent kwa setup en doen.
Ik heb bij deze scooter echt een gevoel van kijk mij nou ik heb veel geld en hier bedoel ik mee hoe de scooter eruit ziet niet persoonlijk naar jou bedoeld ofzo.
Maarja igg succes met je aerox en dat het maar hard mag knallen.
 
kan me niet veel schelen of het te druk is of niet.
smaak verschilt
vind de achter kap wel super strak en de ophanging is ook zeker goed gedaan.
en wat maakt het uit of je nou het geld er voor heb. toch mooi uitgegeven. :)
setup is ook zkr wel goed dus zkr strak.
ik zal hem ten alle tijden wel willen hebben XD
 
Niet uit jaloezie of wat dan ook maar er zijn verschillende minpunten aan de scooter zoals:
- voorkap is ook niet echt speciaal gemaakt (kan je zo kopen ondertussen er andere jongens wel iets speciaal van kunnen maken)
- onderkuip is ook niet zo speciaal (ook gekocht volgens mij, maar had het dan net ietsje bewerkt ;))
- freeswerk had je iets persoonlijker kunnen maken (eigen logo eventueel?)
- het laswerk is niet echt recht gebeurt (ophanging aan het blok was langs de ene kant langer dan de andere waardoor het blok niet echt recht kwam te liggen)
- kleur is iets te donker naar mijn bevindingen, effect komt er zelfs niet uit in het zonnetje (wrm geen fel kleurtje? Zou de scooter groter doen uitzien)
- twee slicks zijn zowiso al ni zo handig, denk maar aan het kleine beetje nat op een sprintbaan? (slicks moeten perfecte temperatuur van 60 graden hebben om maximale prestatie te leveren, hoe voorkant fixen want dat gaat zo wel wegslippen)
- effe wijfjes op je scooter laten zitten met hoge hakjes > niet echt goed voor de kappen
- scooter is te hoog om deftig volgens mee mee te kunne sprinte (veertjes vervangen door stalen buisjes? Vooraan volledig fourche laten zakken?)
- ander paddockje fixen, scooter stond vrij scheef op de beurs (ik zou schrik hebben dat die omvalt)
- zoals andere al zeiden, net iets te veel gepolierd (gepolierde dele worden bij het warm worden wat doffer, gaat je serieus wat werk erna opleveren na iedere meeting om dat terug proper te krijgen)

Vind op dit moment de scooter beetje veel weghebben van Glam-rox, die nu uit het beeld beetje verdwenen is.

positief aan deze scooter:
- leuke ophanging en veersysteem (dubbel, wel nice gezien)
- NOS > mooi gepolijst (denk wel niet dat je er veel mee gaat kunnen rijden, sommige meetings in België laten dit niet toe volgens mij :s)
- dubbel remschijf vanvoor (zeker met die oversized)
- stuurke is wel netjes allemaal
- beenschild is mooi ingewerkt


Achterkap spreek ik me niet over uit, zie er achterin ingewerkte BCD achterkappen, voorkap ingewerkt als underseat.
Veel werk zal er wel in deze scooter ingezeten hebben, maar om er twee of drie jaar aan te werken, vind ik het wel zonde.

Denk zelf ook niet dat je dit beestje gemakkelijk gaat kunnen houden met die 2fast en NX kitje.

greets
 
Last edited:
damn wat een verhaal hierboven....:P

maja....als hij het zelf maar vet vindt....:) en als hij het het geld waard vond dan mag hij dat toch weten ja er zijn dingen die de meeste van ons (als ik zo kan spreken) anders hadden gedaan maja daarom zijn wij wij en hij hij..(klinkt raar) maja....ik ga niet nog een keer men mening vertelle want dat heb ik al gedaan ik wou gewoon even iets zeggen op de post hierboven...;)
 
Tuurlijk, het is een lekker projectje he daarmee niet. Persoonlijk zou ik het op sommige vlakken pakken beter hebben uitgezocht om het toch net ietsje specialer te maken.

Heavy, dit is ook mijn mening he, ik vraag ni aan iedereen om te volgen daarin.
Ik heb zo ook mijn eigen zaken over mijn scooter die ik perfect vind en anderen niet :)

Swat, back to the order of this subject !
 
Dit vind ik dan toch geen opbouwende kritiek meer. Dit is gewoon het project compleet afkraken.

Ik vind hem vet! We zullen elkaar nog wel eens tegenkomen op een meeting.
Gr Jeroen
 
Back
Top