Black~Nightmare

Black~Nightmare

Well-Known Member
Ik ben Barrie en ben 20j.
Het begon allemaal 4j geleden.. toen kocht ik een nieuwe MBK Nitro en begon al allerlei kleine pretspullen te kopen.
Dan zag hij er zo uit:






Dan wou ik eens iets anders, ik heb een paar andere kappen gekocht en een paar dingen gespoten. Heb tevens een fournales gekocht, rode remklauwen,…
Aan de setup wou ik ook wat doen want ik was het rap beu.. Ik heb een MHR replica gekocht, 17.5mm,… Het was al aangenamer rijden:d










Effe een whiely getrokke :p


Malossi element.


Vorig jaar ben ik naar meeting in lint geweest helaas zonder scoot:( ik heb me laten verleiden en heb een padock stand gekocht :p De meeting was een klik bij mij voor mijn scoot volledig op te drijven en om te bouwen:$ ik had juist een paar problemen met mijn scoot, de polisch was gewoon kapotgevlogen:s waardoor het naafdeksel ook geraakt is.
Foto van padock:




Toen heb ik mijn scooter volledig opengesmeten voor veranderingen :d


Mijn blok was effe opgekuisd + heb een malossi overrange en tp naafdeksel aangeschaft.




C21 aangeschaft en de demper bewerkt en de ophanging gepolierd.


Heb me effe bezig gehouden met mijn tnt onderkuip.


Dit was mijn setup:
~Malossi MHR team Tuned
~c21
~Malossi MHR overrange
~Tp naafdeksel
~21mm
~Selletra ontsteking
~Hebo 12 pen krukas
~c4lagers skf
~E-13 MHR kelk
~Electrische waterpomp
~Killswitch

hij was belange nog niet af de uitlaat zelf moest nog gepolierd worden de kappen bewerken,...
Toen zag ie er zo uit:




Filmpjes met MHR team:
Black~Nightmare
Black~Nightmare
Black~Nightmare
Micheal heeft hem effe beziggehouden:p
Black~Nightmare

Whiely met mn team.


Die reed goed maar er waren er weer een paar problemen tevoorschijn gekomen daarmee heb ik besloten voor volledig de scoot om te bouwen naar een project. De setup zou moeten worden:

~2f4r cilinder Tuned + 5mm ophoogplaat
~2f4r krukas + 90mm drijfstang
~NX
~Polini polish
~Malossi MHR vario 19mm rollen
~Malossi MHR delta clutch
~Malossi MHR wing bell
~Malossi MHR lagers c4
~Malossi MHR Primaire 13/44
~Tp Naafdeksel
~Kelk: Xsh op maat (70mm)
~Stage 6 V Force 3 Tuned / vl-14 Max tuned
~Stage6 Racing-Drive
~DPR/80cc (op maat) / c-21 tuned
~Koso 30mm Pro race Tuned
~Wig XSH Tuned (30mm)
~pvl-digitaal twins tuned
~Bosch elektrische waterpomp
~Domino snelgas
~Kundo paddockstand
~Killswitch
~NGK Racing cable
~NGK Race bougiekap
~Kart tankje 3.5L
~Kiesler ophoogplaat, membraam (4mm)
~Getuned (XSH):
-Flens van uitlaat
-Cilinder
-carbu
-Blok
-Uitkotteren
-Membraam


Als alles af de scoot was ben ik begonnen met de kader te schuren.


En natuurlijk gespoten + nog allerlei zaken.


De MHR leeuw gespoten.


Effe een sportstuurtje gekocht.


Kartankje weesten halen bij Renzo.


De fourchebenen gepolyst.




Mk zwevende remschijf gekocht, de grootste fournales, Rempot gepolierd en wing bell gepolierd.


De kniekap wat bewerkt, nog niet klaar..


Effe beziggehouden met frezen, MHR leeuw.


28mm en SSR wigje


Blok, carbu, rempotjes, gepolierd


DPR c30 aangeschaft.


Sr zant met gepolierde rand.


Padock.


Stuurtje en electrische waterpomp gepolierd.


Braking 4 zuiger aangekocht.


Radiator op scoot.


Scoot effe in elkaar gestoken en vind het resultaat niet slecht:d heb binst ook al verlaagde fourche + zwevende remschijf vanachter,sr achterst remklauw, demper en ophanging gepolyst.


Hebo koelingsdarm.










Hier op deze foto is het subframe verlopig, xsh is op komst.


Braking 4 zuiger gepolyst.


Kader afgeslepen, waterpompdeksel gepolystd en bewerkt.










Effe een foto getrokke van het tp carterdeksel gepolyst, maar wordt herpolyst heb deze zo gekocht..


Mijn traanplaatjes. Deze moeten nog afgewerkt worden en gepolyst.


Stage 6 cnc rempotjes chrome, stage 6 cnc kickstarter chrome, stage 6 remmen, stage 6 toeren/temp teller, stage6 Racing-Drive, kiesler achterspatbord, polini verlengbare handchoke.


Stage 6 V Force 3 aangekocht.


Effe mijn stuur en toebehoren er op gemonteerd.










Eindeling aangekomen de 2f4r:d toch wel een nice cilinderke! ondertussen ook al gepolyst.. Mijn dpr c30 is al verkocht, em moet plaats makan voor een op maat gemaakte voor 80cc;)




k'heb me wat met mn voorblek beziggehouden.. is nog niet afgewerkt.


Hier is dan de DPR / 80cc (op maat)


Ik ben nu vollop bezig aan de kappen binnenkort nieuwe foto's ervan hier is de binnenkap deze is nog niet af zit in spuitplamuur, cleaned:)


Foto's van de hand made achterkap:)










De nos:) (voor)


Heb me effe bezig gehouden met de onderkuip:) moet nog veel aan gebeuren..


De Pvl digi twins tuned


duo remsysteem:) is nog niet volledig af.



Efjes beziggehouden met polysten. (na):)


nja als ik geen veer meer achteraan heb met er toch iets gebeuren met de bevesteginspunten:) (voor)


(na):)


De ophanging..


hier komt de NOS:)


Ik heb foto's van het veersysteem maar helaas niet met alle stukken op enzo.. dus ik ga nog effe w8ten met pics plaatsen van het systeem;) van het totaalbeeld ik moet helaas ook nog w8ten op de 2de veer die komt volgende week binnen:) hier heb je al een ide van hoe ze komt..


De NOS geplaatst;)


Zaterdag ga ik mijn kleurtje gaan kiezen.. en volgende week al het gepolyste effe laten spiegelen;)

vlug de kappen aangepast, helaas past alleen de achterkap en de voetplaat:( dus aanpassen!!


hier zie je de 1ne veer een klein beetje maar ik moet deze nog aanpassen.. + de 2de komt volgende week binne:)


de NOS voor de zoveelste keer :p maar deze wordt allemaal bijgepolyst door het plaatsen is ze wat vettig geworden:s


effe de scoot buitengezet:)


effe pic genomen van een paar zaken die ik al gepolyst heb.. de rest volgt nog..


foto van de bewerkte ontsteking


duo disk:)


Het veersysteem volledig af:)


vandaag kon ik me niet houden voor pics te nemen in het zonnetje :) hier ook begonne met het opbouwen van de pocket:)


het blokje:)




nu de scoot:)

µ





De voorkap:) in het de schaduw is het blinkend zwart, inn het zonlicht cameleon:d in het echt is het nog altijd een ander effect dan op foto..


de dpr 80cc op maat:)


de gepolyste koppeling


Het veersysteem en de ontsteking en de 2fast:p




Hier zie je meer het groenere effect in de koffer:) er zit paars blauw en nog paar kleure in:)




Uiteindelijk is mn scoot vlak voor het tuningsalon in af ge graakt just nog een paar details moeten er nog aan gebeure.. het eindresultaat is minder op de foto's vindt ik persoonlijk en op de tuningbeurs licht er redelijk veel stof op mn scoot:p






Het kleur hier zie je de cameleon beetje naar boven komen in de zon is het natuurlijk beter ik heb al groen blauw rood paars gezien:p iemand nog kleure gezien?:p


Niet letten op het stof het is een moeilijk kleurtje voor te onderhouden:)




het kontje van dichtbij:p


de binnekap:) let op het nos duwknopje;)


de nozzel


Hier een filmpje: PSSSHHHTTT!!!


220mm schijf achter let op het gepolierde koppelingshuis:)






Jah het duo veersysteem:)


De op maat gemaakte uitlaat:) (80cc) :)


Hier Black~Nightmare's pocket:) hetzelfde kleur en kader en.. ook "getuned" helaas geen 2fast 4 race, later volgt nog nos :)






nog eens op het tuningsalon:) de babe's, ik heb nog leuke filmpjes van deze babes maar helaas is dit een SCOOTERforum;)
hier de babe langs zijkant :)


op de achtergrond zie je een flits dit is mijn camera ik heb een mooi zicht op deze foto ;)
Check dat kontje:p


Nice nice:)


Enja dit kon ik niet laten schiete:p de carwashgirls:p




Hier effe de scoot buitengezet en hem eens laten draaien de scoot is nog niet volledig af (een scooter is nooit af) :p ik ga ook nog een paar uitlaten teste en miss de christofolini ook nog:) hier nog een paar foto's..
Bling:) let ook op de binnenkap het kleurtje komt een klein beetje naar boven:)


Het stuurtje




De pocket bike:)




Mn scoot is ook nog kieskeurig wel drinke hij wil:p de elf 124 en MHR 7.1 olie (lekker heurtje)


Voorkant.




Onderkuip let ook op de kleuren:)


Binnenkap


Achter


Zwevende schijf achter 220mm


Binnenkap nog eens


NOS meterke:)


De fles en pompjes..


Voorkant


Het nos duwknopje ik kan er maar niet afblijven :d let op de weerspiegeling in het linker rempotje;)


Ondertussen ben ik al op de testbank (@vinny) geweest maar nog niet volledig afgesteld wegens tijdgebrek:( de NOS is voor later:(:p
Testbank meterke:p (filmpje)


Warmrijden (filmpje)


easy:p (filmpje)


Run


De volgende dag zo rap mogelijk scoot buiten en play the game:p
(filmpje)




Meeting meppel was de 1ste geslaagde meeting van het nieuwe seizoen!
Aankomst samen met boule's rox:)
214036_meppel__600_x_450_.jpg


fotoshoot
164934_DSC00765..JPG


182439_DSC00766..JPG


182555_DSC00769..JPG


182831_DSC00770..JPG


182946_DSC00774..JPG


194110_DSC00787..JPG


194710_DSC00789..JPG


195126_DSC00792..JPG


195214_DSC00794..JPG


195357_DSC00798..JPG


195444_DSC00801..JPG


195623_DSC00802..JPG


195657_DSC00803..JPG


203021_pocket..JPG


203219_meppelfotos200722_1___600_x_449_.jpg


203758_meppel10.__600_x_450_.jpg


202930_blok10.__600_x_399_.jpg


Burn voor het sprinten


Valse start :p


Nog ergens anders..



kleur..
235300_DSC00831..jpg


235958_DSC00833..jpg


000030_DSC00852...jpg


000108_DSC00868..jpg


Dag voor XSH
Een keer laten roken:p (filmpje)


gevolg..
233356_DSC00894..JPG


nog een beetje rook die is blijven hangen van de burnout:p (filmpje)


GROOTE UPDATE! :p
Afspraak gemaakt met Marco (XSH) voor een dagje banken:) na de vermoeiende lange rit zijn ik en boule's rox aangekomen @ Hengelo na een 75 tal runs staat de scoot toch wel grotendeels op punt afgesteld miss nog eens een paar nieuweheden testen. Nu voel ik pas de 80cc :)
Hier de grafieken SAE!

Zonder NX hoogste 24.3PK
180513_DSC00958..JPG


Geblokkeerd gemeten 25.9PK
001316_DSC00928..JPG


Met NX :) 32.1PK
170255_DSC00989..JPG


totaalbeeld :)
170548_DSC00990..JPG


Ingang testbank:p
000213_DSC00999..JPG


Marco zijn nieuwe plaats voor de testbank.
Heel mooi ingericht!!
001150_DSC00995.JPG


Hier een aantal filmpjes @ XSH testbank end NOS!! kijk, luister en geniet;)
Meterkes:p lekker koppel van 15 nm!!


Carbu zegt PSSHHTT als je goed luisterd:p


Hoor die 80cc schreeuwen!


effe uitgetest op de baan en vliegt heel lekker!! op het filmpje hoor je hem eerst doorslippen, wel verschietachtig! burne is een middel daar tegen:p


Dat was ons daguitstapje, Het was een hele fijne dag @ XSH en Marco nogmaals bedankt voor het goede afstelwerk;)


!!I DONT COPY SO YOU DONT COPY MY!!


mijn doel: voor het eerst te zien op 100% tuning in expo (Gent) (geslaagd):p
Magazines: scootin, scootertuning, en nog in een magazine van Italie, ...
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

van waar ben je ergens ?
ik dacht volgens 1 van de filmpke uit belgie? want ik hoor toch iemand praten met een vlaams accent :p
 
Ier sie, onzen Barrie. Seg vent, une nitro, da blijft toch wel een beestjen he:).
Al de plannen zien er dik in orde uit en da komt allemaal wel goed.
Binnekort mijne hier ook eens op gooien denks.

Kspreek u nog he;)
 
amdr said:
van waar ben je ergens ?
ik dacht volgens 1 van de filmpke uit belgie? want ik hoor toch iemand praten met een vlaams accent :p

Klopt hij staat ook @ scooterbase.
belgie idd vers ding man je had al reactie @ scooterbase, echt supervers.
Maar alsnog zoals ik zei zal ik polini overrange halen, vanwegen de MHR 05
wel snel gaat doorslippen.

suc6:D

edit 5 sterren
 
Effe een foto plaatsen van op 100% tuning..
Spijtig dat ik niet aanwezig kon zijn met mijn scoot:( dan mocht deze babe zeker op mijn scoot zitten :$ maar volgend jaar is er een nieuwe tuningbeurs in gent!
 
Back
Top