Black~Nightmare
Well-Known Member
Ik ben Barrie en ben 20j.
Het begon allemaal 4j geleden.. toen kocht ik een nieuwe MBK Nitro en begon al allerlei kleine pretspullen te kopen.
Dan zag hij er zo uit:
Dan wou ik eens iets anders, ik heb een paar andere kappen gekocht en een paar dingen gespoten. Heb tevens een fournales gekocht, rode remklauwen,…
Aan de setup wou ik ook wat doen want ik was het rap beu.. Ik heb een MHR replica gekocht, 17.5mm,… Het was al aangenamer rijden:d
Effe een whiely getrokke
Malossi element.
Vorig jaar ben ik naar meeting in lint geweest helaas zonder scoot ik heb me laten verleiden en heb een padock stand gekocht De meeting was een klik bij mij voor mijn scoot volledig op te drijven en om te bouwen:$ ik had juist een paar problemen met mijn scoot, de polisch was gewoon kapotgevlogen:s waardoor het naafdeksel ook geraakt is.
Foto van padock:
Toen heb ik mijn scooter volledig opengesmeten voor veranderingen :d
Mijn blok was effe opgekuisd + heb een malossi overrange en tp naafdeksel aangeschaft.
C21 aangeschaft en de demper bewerkt en de ophanging gepolierd.
Heb me effe bezig gehouden met mijn tnt onderkuip.
Dit was mijn setup:
~Malossi MHR team Tuned
~c21
~Malossi MHR overrange
~Tp naafdeksel
~21mm
~Selletra ontsteking
~Hebo 12 pen krukas
~c4lagers skf
~E-13 MHR kelk
~Electrische waterpomp
~Killswitch
hij was belange nog niet af de uitlaat zelf moest nog gepolierd worden de kappen bewerken,...
Toen zag ie er zo uit:
Filmpjes met MHR team:
Black~Nightmare
Black~Nightmare
Black~Nightmare
Micheal heeft hem effe beziggehouden
Black~Nightmare
Whiely met mn team.
Die reed goed maar er waren er weer een paar problemen tevoorschijn gekomen daarmee heb ik besloten voor volledig de scoot om te bouwen naar een project. De setup zou moeten worden:
~2f4r cilinder Tuned + 5mm ophoogplaat
~2f4r krukas + 90mm drijfstang
~NX
~Polini polish
~Malossi MHR vario 19mm rollen
~Malossi MHR delta clutch
~Malossi MHR wing bell
~Malossi MHR lagers c4
~Malossi MHR Primaire 13/44
~Tp Naafdeksel
~Kelk: Xsh op maat (70mm)
~Stage 6 V Force 3 Tuned / vl-14 Max tuned
~Stage6 Racing-Drive
~DPR/80cc (op maat) / c-21 tuned
~Koso 30mm Pro race Tuned
~Wig XSH Tuned (30mm)
~pvl-digitaal twins tuned
~Bosch elektrische waterpomp
~Domino snelgas
~Kundo paddockstand
~Killswitch
~NGK Racing cable
~NGK Race bougiekap
~Kart tankje 3.5L
~Kiesler ophoogplaat, membraam (4mm)
~Getuned (XSH):
-Flens van uitlaat
-Cilinder
-carbu
-Blok
-Uitkotteren
-Membraam
Als alles af de scoot was ben ik begonnen met de kader te schuren.
En natuurlijk gespoten + nog allerlei zaken.
De MHR leeuw gespoten.
Effe een sportstuurtje gekocht.
Kartankje weesten halen bij Renzo.
De fourchebenen gepolyst.
Mk zwevende remschijf gekocht, de grootste fournales, Rempot gepolierd en wing bell gepolierd.
De kniekap wat bewerkt, nog niet klaar..
Effe beziggehouden met frezen, MHR leeuw.
28mm en SSR wigje
Blok, carbu, rempotjes, gepolierd
DPR c30 aangeschaft.
Sr zant met gepolierde rand.
Padock.
Stuurtje en electrische waterpomp gepolierd.
Braking 4 zuiger aangekocht.
Radiator op scoot.
Scoot effe in elkaar gestoken en vind het resultaat niet slecht:d heb binst ook al verlaagde fourche + zwevende remschijf vanachter,sr achterst remklauw, demper en ophanging gepolyst.
Hebo koelingsdarm.
Hier op deze foto is het subframe verlopig, xsh is op komst.
Braking 4 zuiger gepolyst.
Kader afgeslepen, waterpompdeksel gepolystd en bewerkt.
Effe een foto getrokke van het tp carterdeksel gepolyst, maar wordt herpolyst heb deze zo gekocht..
Mijn traanplaatjes. Deze moeten nog afgewerkt worden en gepolyst.
Stage 6 cnc rempotjes chrome, stage 6 cnc kickstarter chrome, stage 6 remmen, stage 6 toeren/temp teller, stage6 Racing-Drive, kiesler achterspatbord, polini verlengbare handchoke.
Stage 6 V Force 3 aangekocht.
Effe mijn stuur en toebehoren er op gemonteerd.
Eindeling aangekomen de 2f4r:d toch wel een nice cilinderke! ondertussen ook al gepolyst.. Mijn dpr c30 is al verkocht, em moet plaats makan voor een op maat gemaakte voor 80cc
k'heb me wat met mn voorblek beziggehouden.. is nog niet afgewerkt.
Hier is dan de DPR / 80cc (op maat)
Ik ben nu vollop bezig aan de kappen binnenkort nieuwe foto's ervan hier is de binnenkap deze is nog niet af zit in spuitplamuur, cleaned
Foto's van de hand made achterkap
De nos (voor)
Heb me effe bezig gehouden met de onderkuip moet nog veel aan gebeuren..
De Pvl digi twins tuned
duo remsysteem is nog niet volledig af.
Efjes beziggehouden met polysten. (na)
nja als ik geen veer meer achteraan heb met er toch iets gebeuren met de bevesteginspunten (voor)
(na)
De ophanging..
hier komt de NOS
Ik heb foto's van het veersysteem maar helaas niet met alle stukken op enzo.. dus ik ga nog effe w8ten met pics plaatsen van het systeem van het totaalbeeld ik moet helaas ook nog w8ten op de 2de veer die komt volgende week binnen hier heb je al een ide van hoe ze komt..
De NOS geplaatst
Zaterdag ga ik mijn kleurtje gaan kiezen.. en volgende week al het gepolyste effe laten spiegelen
vlug de kappen aangepast, helaas past alleen de achterkap en de voetplaat dus aanpassen!!
hier zie je de 1ne veer een klein beetje maar ik moet deze nog aanpassen.. + de 2de komt volgende week binne
de NOS voor de zoveelste keer maar deze wordt allemaal bijgepolyst door het plaatsen is ze wat vettig geworden:s
effe de scoot buitengezet
effe pic genomen van een paar zaken die ik al gepolyst heb.. de rest volgt nog..
foto van de bewerkte ontsteking
duo disk
Het veersysteem volledig af
vandaag kon ik me niet houden voor pics te nemen in het zonnetje hier ook begonne met het opbouwen van de pocket
het blokje
nu de scoot
µ
De voorkap in het de schaduw is het blinkend zwart, inn het zonlicht cameleon:d in het echt is het nog altijd een ander effect dan op foto..
de dpr 80cc op maat
de gepolyste koppeling
Het veersysteem en de ontsteking en de 2fast
Hier zie je meer het groenere effect in de koffer er zit paars blauw en nog paar kleure in
Uiteindelijk is mn scoot vlak voor het tuningsalon in af ge graakt just nog een paar details moeten er nog aan gebeure.. het eindresultaat is minder op de foto's vindt ik persoonlijk en op de tuningbeurs licht er redelijk veel stof op mn scoot
Het kleur hier zie je de cameleon beetje naar boven komen in de zon is het natuurlijk beter ik heb al groen blauw rood paars gezien iemand nog kleure gezien?
Niet letten op het stof het is een moeilijk kleurtje voor te onderhouden
het kontje van dichtbij
de binnekap let op het nos duwknopje
de nozzel
Hier een filmpje: PSSSHHHTTT!!!
220mm schijf achter let op het gepolierde koppelingshuis
Jah het duo veersysteem
De op maat gemaakte uitlaat (80cc)
Hier Black~Nightmare's pocket hetzelfde kleur en kader en.. ook "getuned" helaas geen 2fast 4 race, later volgt nog nos
nog eens op het tuningsalon de babe's, ik heb nog leuke filmpjes van deze babes maar helaas is dit een SCOOTERforum
hier de babe langs zijkant
op de achtergrond zie je een flits dit is mijn camera ik heb een mooi zicht op deze foto
Check dat kontje
Nice nice
Enja dit kon ik niet laten schiete de carwashgirls
Hier effe de scoot buitengezet en hem eens laten draaien de scoot is nog niet volledig af (een scooter is nooit af) ik ga ook nog een paar uitlaten teste en miss de christofolini ook nog hier nog een paar foto's..
Bling let ook op de binnenkap het kleurtje komt een klein beetje naar boven
Het stuurtje
De pocket bike
Mn scoot is ook nog kieskeurig wel drinke hij wil de elf 124 en MHR 7.1 olie (lekker heurtje)
Voorkant.
Onderkuip let ook op de kleuren
Binnenkap
Achter
Zwevende schijf achter 220mm
Binnenkap nog eens
NOS meterke
De fles en pompjes..
Voorkant
Het nos duwknopje ik kan er maar niet afblijven :d let op de weerspiegeling in het linker rempotje
Ondertussen ben ik al op de testbank (@vinny) geweest maar nog niet volledig afgesteld wegens tijdgebrek de NOS is voor later
Testbank meterke (filmpje)
Warmrijden (filmpje)
easy (filmpje)
Run
De volgende dag zo rap mogelijk scoot buiten en play the game
(filmpje)
Meeting meppel was de 1ste geslaagde meeting van het nieuwe seizoen!
Aankomst samen met boule's rox
fotoshoot
Burn voor het sprinten
Valse start
Nog ergens anders..
kleur..
Dag voor XSH
Een keer laten roken (filmpje)
gevolg..
nog een beetje rook die is blijven hangen van de burnout (filmpje)
GROOTE UPDATE!
Afspraak gemaakt met Marco (XSH) voor een dagje banken na de vermoeiende lange rit zijn ik en boule's rox aangekomen @ Hengelo na een 75 tal runs staat de scoot toch wel grotendeels op punt afgesteld miss nog eens een paar nieuweheden testen. Nu voel ik pas de 80cc
Hier de grafieken SAE!
Zonder NX hoogste 24.3PK
Geblokkeerd gemeten 25.9PK
Met NX 32.1PK
totaalbeeld
Ingang testbank
Marco zijn nieuwe plaats voor de testbank.
Heel mooi ingericht!!
Hier een aantal filmpjes @ XSH testbank end NOS!! kijk, luister en geniet
Meterkes lekker koppel van 15 nm!!
Carbu zegt PSSHHTT als je goed luisterd
Hoor die 80cc schreeuwen!
effe uitgetest op de baan en vliegt heel lekker!! op het filmpje hoor je hem eerst doorslippen, wel verschietachtig! burne is een middel daar tegen
Dat was ons daguitstapje, Het was een hele fijne dag @ XSH en Marco nogmaals bedankt voor het goede afstelwerk
!!I DONT COPY SO YOU DONT COPY MY!!
mijn doel: voor het eerst te zien op 100% tuning in expo (Gent) (geslaagd)
Magazines: scootin, scootertuning, en nog in een magazine van Italie, ...
Het begon allemaal 4j geleden.. toen kocht ik een nieuwe MBK Nitro en begon al allerlei kleine pretspullen te kopen.
Dan zag hij er zo uit:
Dan wou ik eens iets anders, ik heb een paar andere kappen gekocht en een paar dingen gespoten. Heb tevens een fournales gekocht, rode remklauwen,…
Aan de setup wou ik ook wat doen want ik was het rap beu.. Ik heb een MHR replica gekocht, 17.5mm,… Het was al aangenamer rijden:d
Effe een whiely getrokke
Malossi element.
Vorig jaar ben ik naar meeting in lint geweest helaas zonder scoot ik heb me laten verleiden en heb een padock stand gekocht De meeting was een klik bij mij voor mijn scoot volledig op te drijven en om te bouwen:$ ik had juist een paar problemen met mijn scoot, de polisch was gewoon kapotgevlogen:s waardoor het naafdeksel ook geraakt is.
Foto van padock:
Toen heb ik mijn scooter volledig opengesmeten voor veranderingen :d
Mijn blok was effe opgekuisd + heb een malossi overrange en tp naafdeksel aangeschaft.
C21 aangeschaft en de demper bewerkt en de ophanging gepolierd.
Heb me effe bezig gehouden met mijn tnt onderkuip.
Dit was mijn setup:
~Malossi MHR team Tuned
~c21
~Malossi MHR overrange
~Tp naafdeksel
~21mm
~Selletra ontsteking
~Hebo 12 pen krukas
~c4lagers skf
~E-13 MHR kelk
~Electrische waterpomp
~Killswitch
hij was belange nog niet af de uitlaat zelf moest nog gepolierd worden de kappen bewerken,...
Toen zag ie er zo uit:
Filmpjes met MHR team:
Black~Nightmare
Black~Nightmare
Black~Nightmare
Micheal heeft hem effe beziggehouden
Black~Nightmare
Whiely met mn team.
Die reed goed maar er waren er weer een paar problemen tevoorschijn gekomen daarmee heb ik besloten voor volledig de scoot om te bouwen naar een project. De setup zou moeten worden:
~2f4r cilinder Tuned + 5mm ophoogplaat
~2f4r krukas + 90mm drijfstang
~NX
~Polini polish
~Malossi MHR vario 19mm rollen
~Malossi MHR delta clutch
~Malossi MHR wing bell
~Malossi MHR lagers c4
~Malossi MHR Primaire 13/44
~Tp Naafdeksel
~Kelk: Xsh op maat (70mm)
~Stage 6 V Force 3 Tuned / vl-14 Max tuned
~Stage6 Racing-Drive
~DPR/80cc (op maat) / c-21 tuned
~Koso 30mm Pro race Tuned
~Wig XSH Tuned (30mm)
~pvl-digitaal twins tuned
~Bosch elektrische waterpomp
~Domino snelgas
~Kundo paddockstand
~Killswitch
~NGK Racing cable
~NGK Race bougiekap
~Kart tankje 3.5L
~Kiesler ophoogplaat, membraam (4mm)
~Getuned (XSH):
-Flens van uitlaat
-Cilinder
-carbu
-Blok
-Uitkotteren
-Membraam
Als alles af de scoot was ben ik begonnen met de kader te schuren.
En natuurlijk gespoten + nog allerlei zaken.
De MHR leeuw gespoten.
Effe een sportstuurtje gekocht.
Kartankje weesten halen bij Renzo.
De fourchebenen gepolyst.
Mk zwevende remschijf gekocht, de grootste fournales, Rempot gepolierd en wing bell gepolierd.
De kniekap wat bewerkt, nog niet klaar..
Effe beziggehouden met frezen, MHR leeuw.
28mm en SSR wigje
Blok, carbu, rempotjes, gepolierd
DPR c30 aangeschaft.
Sr zant met gepolierde rand.
Padock.
Stuurtje en electrische waterpomp gepolierd.
Braking 4 zuiger aangekocht.
Radiator op scoot.
Scoot effe in elkaar gestoken en vind het resultaat niet slecht:d heb binst ook al verlaagde fourche + zwevende remschijf vanachter,sr achterst remklauw, demper en ophanging gepolyst.
Hebo koelingsdarm.
Hier op deze foto is het subframe verlopig, xsh is op komst.
Braking 4 zuiger gepolyst.
Kader afgeslepen, waterpompdeksel gepolystd en bewerkt.
Effe een foto getrokke van het tp carterdeksel gepolyst, maar wordt herpolyst heb deze zo gekocht..
Mijn traanplaatjes. Deze moeten nog afgewerkt worden en gepolyst.
Stage 6 cnc rempotjes chrome, stage 6 cnc kickstarter chrome, stage 6 remmen, stage 6 toeren/temp teller, stage6 Racing-Drive, kiesler achterspatbord, polini verlengbare handchoke.
Stage 6 V Force 3 aangekocht.
Effe mijn stuur en toebehoren er op gemonteerd.
Eindeling aangekomen de 2f4r:d toch wel een nice cilinderke! ondertussen ook al gepolyst.. Mijn dpr c30 is al verkocht, em moet plaats makan voor een op maat gemaakte voor 80cc
k'heb me wat met mn voorblek beziggehouden.. is nog niet afgewerkt.
Hier is dan de DPR / 80cc (op maat)
Ik ben nu vollop bezig aan de kappen binnenkort nieuwe foto's ervan hier is de binnenkap deze is nog niet af zit in spuitplamuur, cleaned
Foto's van de hand made achterkap
De nos (voor)
Heb me effe bezig gehouden met de onderkuip moet nog veel aan gebeuren..
De Pvl digi twins tuned
duo remsysteem is nog niet volledig af.
Efjes beziggehouden met polysten. (na)
nja als ik geen veer meer achteraan heb met er toch iets gebeuren met de bevesteginspunten (voor)
(na)
De ophanging..
hier komt de NOS
Ik heb foto's van het veersysteem maar helaas niet met alle stukken op enzo.. dus ik ga nog effe w8ten met pics plaatsen van het systeem van het totaalbeeld ik moet helaas ook nog w8ten op de 2de veer die komt volgende week binnen hier heb je al een ide van hoe ze komt..
De NOS geplaatst
Zaterdag ga ik mijn kleurtje gaan kiezen.. en volgende week al het gepolyste effe laten spiegelen
vlug de kappen aangepast, helaas past alleen de achterkap en de voetplaat dus aanpassen!!
hier zie je de 1ne veer een klein beetje maar ik moet deze nog aanpassen.. + de 2de komt volgende week binne
de NOS voor de zoveelste keer maar deze wordt allemaal bijgepolyst door het plaatsen is ze wat vettig geworden:s
effe de scoot buitengezet
effe pic genomen van een paar zaken die ik al gepolyst heb.. de rest volgt nog..
foto van de bewerkte ontsteking
duo disk
Het veersysteem volledig af
vandaag kon ik me niet houden voor pics te nemen in het zonnetje hier ook begonne met het opbouwen van de pocket
het blokje
nu de scoot
µ
De voorkap in het de schaduw is het blinkend zwart, inn het zonlicht cameleon:d in het echt is het nog altijd een ander effect dan op foto..
de dpr 80cc op maat
de gepolyste koppeling
Het veersysteem en de ontsteking en de 2fast
Hier zie je meer het groenere effect in de koffer er zit paars blauw en nog paar kleure in
Uiteindelijk is mn scoot vlak voor het tuningsalon in af ge graakt just nog een paar details moeten er nog aan gebeure.. het eindresultaat is minder op de foto's vindt ik persoonlijk en op de tuningbeurs licht er redelijk veel stof op mn scoot
Het kleur hier zie je de cameleon beetje naar boven komen in de zon is het natuurlijk beter ik heb al groen blauw rood paars gezien iemand nog kleure gezien?
Niet letten op het stof het is een moeilijk kleurtje voor te onderhouden
het kontje van dichtbij
de binnekap let op het nos duwknopje
de nozzel
Hier een filmpje: PSSSHHHTTT!!!
220mm schijf achter let op het gepolierde koppelingshuis
Jah het duo veersysteem
De op maat gemaakte uitlaat (80cc)
Hier Black~Nightmare's pocket hetzelfde kleur en kader en.. ook "getuned" helaas geen 2fast 4 race, later volgt nog nos
nog eens op het tuningsalon de babe's, ik heb nog leuke filmpjes van deze babes maar helaas is dit een SCOOTERforum
hier de babe langs zijkant
op de achtergrond zie je een flits dit is mijn camera ik heb een mooi zicht op deze foto
Check dat kontje
Nice nice
Enja dit kon ik niet laten schiete de carwashgirls
Hier effe de scoot buitengezet en hem eens laten draaien de scoot is nog niet volledig af (een scooter is nooit af) ik ga ook nog een paar uitlaten teste en miss de christofolini ook nog hier nog een paar foto's..
Bling let ook op de binnenkap het kleurtje komt een klein beetje naar boven
Het stuurtje
De pocket bike
Mn scoot is ook nog kieskeurig wel drinke hij wil de elf 124 en MHR 7.1 olie (lekker heurtje)
Voorkant.
Onderkuip let ook op de kleuren
Binnenkap
Achter
Zwevende schijf achter 220mm
Binnenkap nog eens
NOS meterke
De fles en pompjes..
Voorkant
Het nos duwknopje ik kan er maar niet afblijven :d let op de weerspiegeling in het linker rempotje
Ondertussen ben ik al op de testbank (@vinny) geweest maar nog niet volledig afgesteld wegens tijdgebrek de NOS is voor later
Testbank meterke (filmpje)
Warmrijden (filmpje)
easy (filmpje)
Run
De volgende dag zo rap mogelijk scoot buiten en play the game
(filmpje)
Meeting meppel was de 1ste geslaagde meeting van het nieuwe seizoen!
Aankomst samen met boule's rox
fotoshoot
Burn voor het sprinten
Valse start
Nog ergens anders..
kleur..
Dag voor XSH
Een keer laten roken (filmpje)
gevolg..
nog een beetje rook die is blijven hangen van de burnout (filmpje)
GROOTE UPDATE!
Afspraak gemaakt met Marco (XSH) voor een dagje banken na de vermoeiende lange rit zijn ik en boule's rox aangekomen @ Hengelo na een 75 tal runs staat de scoot toch wel grotendeels op punt afgesteld miss nog eens een paar nieuweheden testen. Nu voel ik pas de 80cc
Hier de grafieken SAE!
Zonder NX hoogste 24.3PK
Geblokkeerd gemeten 25.9PK
Met NX 32.1PK
totaalbeeld
Ingang testbank
Marco zijn nieuwe plaats voor de testbank.
Heel mooi ingericht!!
Hier een aantal filmpjes @ XSH testbank end NOS!! kijk, luister en geniet
Meterkes lekker koppel van 15 nm!!
Carbu zegt PSSHHTT als je goed luisterd
Hoor die 80cc schreeuwen!
effe uitgetest op de baan en vliegt heel lekker!! op het filmpje hoor je hem eerst doorslippen, wel verschietachtig! burne is een middel daar tegen
Dat was ons daguitstapje, Het was een hele fijne dag @ XSH en Marco nogmaals bedankt voor het goede afstelwerk
!!I DONT COPY SO YOU DONT COPY MY!!
mijn doel: voor het eerst te zien op 100% tuning in expo (Gent) (geslaagd)
Magazines: scootin, scootertuning, en nog in een magazine van Italie, ...
Last edited: