Black~Nightmare

Dit vind ik dan toch geen opbouwende kritiek meer. Dit is gewoon het project compleet afkraken.

idd!!!! We zullen hem eens int echt bezien, zal echt wel een bom zijn ;) foto's geven mss een drukke indruk omdat ze vooral allemaal binnen gemaakt zijn.

Maar hoeveel tijd en geld jij er al hebt ingestoken, echt chapeau man!!! 9||6
 
euhm, ik mag met duidelijkheid zeggen dat ik de scooter buiten ook heb zien staan.
Ik heb hem twee, bijna drie dagen kunnen bezien op details en toestanden, maar dat waren de zaken die ik niet echt af vond.

Sommige zaken zijn gewoon niet te zien op een foto ofzo, maar in't echt wel.
Ik kraak hem ook totaal niet af, want optisch is het allemaal wel netjes om het zo te zien, maar in het echt zal je zelf ook wel enkele dingen vinden die ik hier heb opgesomt.

Ik denk toch wel dat ik effe deze dingen mag zeggen en ja oke, ik weet het, mijn eigen project is ook niet perfect. Iedereen vindt zijn project op een bepaalde manier speciaal. Dit is gewoon lichtelijk overdreven om echt mee te kunnen sprinten volgens mij. Hij is ook niet van de grootste en de scooter is echt hoog als je erop moet gaan zitten.
Maar dat is zijn keuze en die kan niemand veranderen.

Nu terug ontopic, kwil hier geen waarschuwing aan men been krijgen!

Swat, leuk projectje, spijtig van de soms mindere afwerking!

greets
 
Gigantisch vet ding dit!!
Ik dacht, met een aerox origineel zijn.. dat kan bijna niet meer. Toen ik dit zag keek ik echt even op. Echt mooi, vooral die details en die 8erkap :K
Wil ehm graag keer int echt zien

Gr
 
Gaat iedereen zijn mening plots beginnen geven van pagina lang ofzo?

Barry heeft er een bom geld in gestopt, veel tijd en daarvoor alleen verdient de scooter al respect! Zulke setup op iemand anders zijn scooter zou iedereen al WAW zeggen enz. Ik vind dat hij een beetje eerbied mag hebben ook en dat sommige mensen op het forum beter naar hun eigen scooter zouden kijken!

Je mening geven kan ik mee leven maar scooter gelijk met de grond maken mzz daar ben ik het niet mee eens! Binnekort moete we maar eens samen overpoort gaan hé ;)
 
euhm, ik mag met duidelijkheid zeggen dat ik de scooter buiten ook heb zien staan.
Ik heb hem twee, bijna drie dagen kunnen bezien op details en toestanden, maar dat waren de zaken die ik niet echt af vond.

Sommige zaken zijn gewoon niet te zien op een foto ofzo, maar in't echt wel.
Ik kraak hem ook totaal niet af, want optisch is het allemaal wel netjes om het zo te zien, maar in het echt zal je zelf ook wel enkele dingen vinden die ik hier heb opgesomt.

Ik denk toch wel dat ik effe deze dingen mag zeggen en ja oke, ik weet het, mijn eigen project is ook niet perfect. Iedereen vindt zijn project op een bepaalde manier speciaal. Dit is gewoon lichtelijk overdreven om echt mee te kunnen sprinten volgens mij. Hij is ook niet van de grootste en de scooter is echt hoog als je erop moet gaan zitten.
Maar dat is zijn keuze en die kan niemand veranderen.

Nu terug ontopic, kwil hier geen waarschuwing aan men been krijgen!

Swat, leuk projectje, spijtig van de soms mindere afwerking!

greets

Zaag ik zo over jouw project het is nog altijd mijn scoot ik doe ermee wat ik wil ik kan u scoot ook serieus beginne afbreken hoor volgens mij zitten er toch veel op het forum met een beetje jaloezie ofzo en wat maakt het geld uit stoefen? haha denk het niet ik werk er wel voor!! afwerking? de scoot is volledig afgewerkt behalve moet ik de bevestegingen van het voorspatbord herspoten worden:) 1.5 heb ik er ongeveer aan gewerkt en dit i niet rap rap gebeurt maar op mijn dooie gemak en steeds veranderde ik mijn bedoeling was gewoon dat hij afwas op 100% tuning wat dus geslaagd was ik wil u scoot wel eens naast de mijne zette zullen dan wel zien:) en duh laat ik die afstellen door testbank en kenner! xsh dus en buiten is het idd een ander zicht kleur komt wle naar boven maar was er zonlicht? heb hem efjes in schaduw(zon) gezet daar zie je het kleur natuurlijk niet in en tot slotte is het nog antijd BLACK~Nightmare haha vindt het gewoon grappig ik denk dat je niet goed weet wat je zegt:) je kon zelf niet zeggen of mijn scoot mooi was of niet met u limo:s ps waar blijft u 2fast 4race die je zogezegt mee ging hebben op tuiningbeurs oo en de nx ook zeker? kleef nog wat chrome trips op scooter vindt toch het polyst werk van me veel netter dan:)
 
Last edited:
Gaat iedereen zijn mening plots beginnen geven van pagina lang ofzo?

Barry heeft er een bom geld in gestopt, veel tijd en daarvoor alleen verdient de scooter al respect! Zulke setup op iemand anders zijn scooter zou iedereen al WAW zeggen enz. Ik vind dat hij een beetje eerbied mag hebben ook en dat sommige mensen op het forum beter naar hun eigen scooter zouden kijken!

Je mening geven kan ik mee leven maar scooter gelijk met de grond maken mzz daar ben ik het niet mee eens! Binnekort moete we maar eens samen overpoort gaan hé ;)

merci:) overpoort tuurlijk;) daar sprintje zetten?:p hij zou beter eens naar zijn limo kijken ik zie geen kleuren verschilen in zijn kappen of iets GOED gepolyst:) jaloezi doe veel hé majah wa doe je er aan hé
 
Om het dan maar gelijk weer op jaloezie te gooien is ook een beetje flauw hoor. En type alsjeblieft even wat netter.

Verder: Een paar hele nette foto`s kunnen misschien wat meer licht werpen. Ik vind het hoge overigens wel mooi.

mvg
 
kritiek geven mag, liever wel als niet.

maar wat Bleu rox twisn hier doet is echt belachelijk, een halve pagina lang.
en ik dacht dat hij dat nog al eens had gedaan.
Vind ik deze scooter toch veel beter als die van hem.
 
Van wie is die scooter he ?! Als hij het zo netjes vind en het zo mooi vind.
Wat maakt het dan uit. Als je het zelf anders zou doen, naja leuk. Doe je dat toch. Wat een gezeik. Maja..

Mooie scooter, ben benieuwd naar betere en details foto`s.
 
Trouwens, men mag kritiek hebben, en wees blij dat het uitgebreid gebeurt ipv dat er kort wordt afgekraakt. Het is vervelend, maar niet iedereen vind het mooi wat men maakt. Doe de topicstarter aub een plezier, en ga verder via PM ipv het topic te verpesten door er over door te zeuren dat 1 iemand kritiek geeft.
 
Af project , lekker kleur + kapkes. Btw. Wnn ga je banken ?

En blue rox twins daar , als gij moogt oordelen over een ander zijn project mag ik dat dan ook .

Deze gast trekt teminste geen t-shirt over zijn zadel.
Ge moet totaal ni oordelen over Black Nightmare.

Is teminste iets origineels , niet de zoveelste sprinter.

Ciao
 
Vind op dit moment de scooter beetje veel weghebben van Glam-rox, die nu uit het beeld beetje verdwenen is.


He ga je mij er nu bij betrekken :rolleyes:


Ik vind deze Aerox totaal niet op mijn oude Aerox lijken. Respect voor dit project sommige dingen zijn tof uitgewerkt maar imo een beetje TE, je moet er maar net van houden. verder zal ik dit hok nog wel een keer voorbij zien komen :)
 
cursus topic verneuken deel 1 8P

Iedereen zijn mening, maar ga nou niet iemand zijn topic verneuken..

MIJN mening: ik vind het gewoon een supervet ding, en tuurlijk zijn er altijd wel dingen die beter, mooier of netter kunnen, maar alles op z'n tijd !!!

succes verder kerel ..........
 
man man, zo veel gezaag op 2 paginas heb ik nog nooit gezien.. Idd kritiek mag er zeker zijn maar bij sommige (1 vooral kga geen name noemen :p) druipt de jaloezie er wel af. Geef gewoon een mening positief of negatief maar ga hier niet je depressies gaan uitwerken..
 
allereerst even dit:

dit is geen kritiek die ik geef uit jaloezie of wat dan ook! Ik heb gewoon alles gezegd wat ik gezien heb op de beurs!
Optisch is deze scooter af, maar hij heeft zijn mankementen! Dat moet Black zelf ook maar toegeven, tenslotte niet iedere scooter is perfect. Ik zeg daarbij ook ineens, voor dat ik alles op mijn neus krijg > mijn scooter is niet eens deftig!

Er zijn maar weinige scooters die perfect inorde zijn zoals iedereen het wil, dit is zelfs onmogelijk volgens mij om eentje perfect klaar te zetten naar ieders wil. Iedereen heeft tenslotte zijn eigen visie op de perfecte scooter en dat ik heb dan ook laten blijken!
Ik vind het opzich wel mooi en al diene zever, maar hij is te overdone voor mij en sommige dingen had ik beter afgewerkt of weggewerkt!

Spijtig dat sommige dan op zulke manier mij afbreken ondertussen zij de scooter nog niet in het echt gezien hebben.
Kijk tenslotte eerst eens even naar jezelf en ga niet direct beginnen te roepen over dingen die je niet eens in het echt hebt gezien!

Laatste maal dat ik effe dit zeg: scooter is proper, mooi qua uiterlijk, mss wat overdone, maar zeker niet eentje om straal voorbij te lopen want opvallen doet deze. Zoals ik vorige keer al zei, denk niet dat dit beestje echt om mee te rijden is op een sprint, beetje kostelijke als je een keer niet oplet bij het vertrek ofzo.

TIP: koop een simpel frame, plaats je snelle blok daar een bouw ene proper blokje terug op onder deze kappenscoot. Ga je veel aandacht trekken met je custom en met je sprinter ;)

Greets

Sorry voor dit lange pleidooi, maar wilde dit effe kwijt.

Sorry ook voor het offtopic gedoe!
PS: was men laatste lange reactie dus!
 
iedereen zij eigen mening over wat die van de scoot vind;) tot zo ver ik het zie is het een prachtig ding;)
laten we ook maar ophoude over dat bleu rox twins zijn mening geuit heeft;) ieder het zijn! gewoon ontopic waar voor dit topic bedoeld is:)

ik vind hem zwaar mooi geworde;) ben benieuwd wat die scoort:)
laterz
 
ze weten ook altijd weer wat anders te verzinnen met die roxjes he :P en dat maakt die van jou zo vet! Sommigen vinden hem overdone, ik vind hem onwijs gruwelijk en bizar. Echt very naais, ben echter wel benieuwd naar de tijden die je gaat rijden. succ6!
 
Back
Top