Black~Nightmare

1ste testrun onafgesteld juist blok er onder en play 22.5 zonder NX! vindt ik al niet slecht:)
23.9 heb ik gehaald maar scoot staat nog niet op punt, alles is idd nog nieuw binnenkort nog eens banken en op punt afstellen + NX:)
ik heb vandaag mn 1ste testrit gedaan en het is gruwelijk! de filmpjes en nieuwe pics volgen nog maar geen tijd moet scoot klaarmaken voor meeting meppel:)
 
Last edited:
Ik wist niet dat er van deze scooter een topic bestond. Had 'm afgelopen zaterdag namelijk gezien in Meppel. Hij is echt gigantisch bruut geworden. Echt heel veel respect voor dit werk. Met name de kappen, het ophangsysteem, de dubbele schijven vind ik bruut. Enigste wat ik minder vind is een gepolijste 2fast.
Aan de meeste reacties hier is te zien dat de mens toch een kudde volk is. De 1 heeft commentaar en de rest loopt er weer achteraan. De jaloezie straalt er werkelijk vanaf. Echt te triest voor woorden sommige reacties. Helemaal van de mensen die zelf op een meeting durven te verschijnen met een in elkaar geflanst koekblik waar ik nog niet dood op gezien zou willen worden.

Veel succes nog met je scooter!
 
het is nog altijd een custom scoot, bij custom hoort ook motorisch en de rest er goed uit te zien en niet met een originele setup... grtz
 
Last edited:
om te sprinten zou ik paar dingen verandere

-zithoogte
-en het stuur want je zit wat opgedoekt op die scooter
 
Gisteren weesten banken @ XSH en scoot deed het behoorlijk goed! De NX ook effe opengezet de score was 32.1 PK
in de loop van de week een nieuwe udate met de grafieken en filmpjes
 
Back
Top