Bidalot of Doppler?

speedymuffle

SpeedyMuffle
Hallo gaste,

Ik ben bezig met een NRG te tunen, Wat er nu onder hangt is,

-Stage6 50cc Racing
-Rito Krukas
-Malossi Lagers
-Power1 Vario
-Hebo Koppeling
-Malossi Kevlar snaar,
-Dellorto 19mm Carb,

Nou moet ik ook nog ff een leuk uitlaatje hale Maar nu zie ik dat bidalot de s3r versie heb, en doppler heeft m ook.:p Nu vind ik de doppler ietsje mooier:p Maar t moet ook beetje goed lope he, Weet iemand welke beter kwa prestaties is enzo? Mn scoot moet natuurlijk wel kenne blaze.8P
Ik hoor het wel en alvast bedankt voor je reactie:)
 
Advertisement - register to remove this

Hallo gaste,

Ik ben bezig met een NRG te tunen, Wat er nu onder hangt is,

-Stage6 50cc Racing
-Rito Krukas
-Malossi Lagers
-Power1 Vario
-Hebo Koppeling
-Malossi Kevlar snaar,
-Dellorto 19mm Carb,

Nou moet ik ook nog ff een leuk uitlaatje hale Maar nu zie ik dat bidalot de s3r versie heb, en doppler heeft m ook.:p Nu vind ik de doppler ietsje mooier:p Maar t moet ook beetje goed lope he, Weet iemand welke beter kwa prestaties is enzo? Mn scoot moet natuurlijk wel kenne blaze.8P
Ik hoor het wel en alvast bedankt voor je reactie:)

ik zou sowieso al geen s3r nemen

eerder een c16 aangezien je een toerenknallende 50 heb
 
uhm , dan zou je juist er op achteruit gaan waarschijnlijk , een c-16 is verre van ideaal op deze setup..

dan eerder een yasuni R oid..

verder is een 19mm imo vrij groot (untuned cilinder) , zou eerder een 17,5mm gebruiken.

ik noem dit niet echt tunen ofzo , gewoon een simpel straatsetupje , wil je echt "blazen" moet je aan echte tuning denken , zoals poorthoogtes wijzigen , cilinderkop aanpassen etc. etc.

en dan moet je ook wel een goeie uitlaat kopen anders heb je ook weer niks aan de tuning van een cilinder.
 
ik zou sowieso al geen s3r nemen

eerder een c16 aangezien je een toerenknallende 50 heb

Waarom geen S3R ,, dit is precies dezelfde uitlaat als de yasuni R,, wat imo een van de betere keuzes is op deze straatsetup,,

Ik ben het dus eens met melf,, niet te overdreven geluid en toch lekkere prestaties
 
Back
Top