Flens bidalot c20 ?

ProRace Runner

Well-Known Member
ik heb gister een bidalot c20 binnekregen,had hm 2dahands gekocht van iemand .

nu merk ik alleen dat de flens van de c20 lang is,en niet lekker in de uitlaat gaat ? hij krijgt ook speling .
en hij steekt ong 2 / 3 mm uit s dit normaal ? de flens is wel nieuw.

maar als ik de flens van me oude uitlaat erin doe ,past die er wel precies en netjes in en steekt niet uit,ook geen speling ,deze is van de team 2000 pijp.

welke flens kan ik nou beter pakken ,krijg ik prestatiesverlies als ik de team flens gebruik ? of moet ikde gewoon de eigens flens van de c20 gebruiken

is btw piaggio
 
Advertisement - register to remove this

dat klopt dat ie iets uitsteekt , anders zou het strak tegen de flens aan zitten.

een bidalot c20 flens kun je natuurlijk niet vergelijken met een team 2000 flens , lijkt me logisch..

de inwendige diameter en lengte van de flens hebben zeker invloed op het lopen van het blokje , maar wil je weten wat beter is of niet op JOUW setup zul je de machine op een testbank moeten zetten en verschillende lengtes en diameters moeten gaan testen , al met al zou je daar zeker winst mee KUNNEN behalen, kan ook gewoon minder worden.

maarja , zoals met alle kleine dingen op een blok vol met allerlei kleine dingetjes is dat dus gewoon een kwestie van testen ,testen en nog eens testen.
 
teste lukt me niet ,omdat ik deze uitlaat heb geruild ,met een jongen !

en moet de team2000 maandag/dinsdag opsturen.

dus wat kan ik beter pakken mijn eigen flens of van die c20 ?
 
Back
Top