Bidalot S1R/S2R/S3R

BlackRox 2k7

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een nieuwe uitlaat en heb een geile verchroomde gevonden. :~
Dat is de Bidalot S3R, een prachtige (lange) uitlaat.

Ik vraag me alleen af wat nu het verschil tussen de S1R, S2R en S3R is?
De S3R lijkt wat langer (Yasuni C16 look-a-like) dan de S1R (Yasuni R look-a-like).

- Wat zijn nu eigenlijk de grote verschillen qua prestaties? Waarmee kan ik de uitlaten vergelijken?
- Hoe zit het met de demperophanging? Die ziet er nogal slap uit.
- Loopt een van de drie uitlaten een beetje aardig op een DR70?

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Ja, maar volgens mij is die niet in het chroom verkrijgbaar. ;)
Bovendien wil ik in een later stadium nog overstappen op een Motoforce Racing (oid.).

Ben hem in nog geen enkele webshop in het chroom tegengekomen!
 
S2 is niet meer leverbaar ,dus alles wat er nog is is oude voorraad.

en de S2 is overigens niet helemaal hetzelfde als een R , het loopt ook net wat anders.

ik zou de s1 en s3 nou niet direct gebruiken voor een 70cc , dan kun je beter een andere uitlaat nemen , en helemaal in chroom zijn er weinig 70cc uitlaten.
 
Ja, maar om nou een C16 te gaan kopen en die te laten verchromen, dat wordt me te duur.
Zijn er uberhaupt wel chrome uitlaten die het leuk doen op 70cc?
 
niet dat ik weet...


mja , dat boeit toch ook niet? gaat om de prestaties..

de looks boeit alleen wanneer de prestaties er niet toedoen..

en chroom kan hoogstens nadelen opleveren , thermisch en gewicht..

het word ook niet voor niks niet niet gedaan bij goeie uitlaten...

bovendien zou de pijp dan ook meteen een stuk duurder worden.

er zijn mensen die hun uitlaat hebben LATEN verchromen , dan zou je dus een gebruikte moeten zoeken.

ik zelf vind chroom btw oerlelijk , meer wat voor een zundapp , mja smaken verschillen.
 
nee dat past niet,
de demper van de laser heeft 3 bevestigingspunten aan de uitlaat zelf, de yasuni 2. en daarbij schuif je de yasuni demper met een soort flens in de uitlaat, de laser schroef je er gewoon tegen.

het is vast mogelijk, maar met heel wat laswerk, wat dus ten koste gaat van het chrome laagje waar je het voor zou doen.
 
Klopt maar het zou eventueel op een dr70 kunnen lopen. Het is niet te vergelijken met een yasuni maar toch??
Doet het idd best wel aardig op een DR, kennis van me had er ook een op een DR en dat liep toch best leuk. Verder kan je natuurlijk niet alles hebben hé... EN stil EN chroom EN goed presterend, die bestaan helaas niet....
 
Back
Top