betatuning
pooier
Hallo mense het leek me ook wel vet om mijn scoot hiertussen te zetten ik was al vanaf dat ik em kocht van plan er een project van te maken aangezien ik em niet voor dagelijks gebruik nodig heb.
Mijn scooter verleden ziet er niet echt boeiend uit toen ik 17 was heb ik een benelli 491 gekocht en daar een half jaartje op rond gereden.
Na daarna weer een drie kwart jaar te hebben gefiets vond ik het weer eens tijd worden voor een scooter en een vriend van me had een een roxje voor weinig te koop na een week ofzo werd die gejat uit de schuur dus al teveel plezier heb ik daarvan niet gehad.
Dit alles is dan 3 jaar geleden...
Toen de rox werd gejat was ik eigenlijk niet meer van plan een scooter te kopen en ben toen op gegaan voor mijn autorijbewijs en ook een auto gekocht natuurlijk.
Maar na niet alteveel tijd vorig jaar december kwam ik via via een jongen tegen die een beta ark had die die voor 350 euro verkocht was helemaal origineel en had een beetje kap schade.
Toen stond ie er zo bij :
Hij zag er best vet uit vond ik maar het kon beter natuurlijk...
Dus vandaar :
Dit stuurtje gehaald bij OTR in geldrop.
aan mijn setup had ik nog niks veranderd maar ik heb grote plannen..
Maar ik vond eerst het uiterlijk belangrijker.
Aanschouw :
en
Dit had ik laten spuiten door een vriend van me maar het was niet zo goed gespoten maarja eerst de setup een beetje dan.
Mijn setup toen:
Laser X pro
Dellorto 17,5mm
Polini evo vario
Polini evo membraam met carbon klepjes
En mijn uiterlijke veranderingen
Metamorfosis crossstuur
Snelgas
Sebac Chrome achterveer
Chrome kickstarter
En dan burdeaux rood met wit laten spuiten
De laser
Dit setupje heb ik 2ehands bijelkaar gescharreld maar het was nog niks hij reed ongeveer 90/95 op de autoteller.
Na hier weer een tijdje tegenaan te hebben gekeken en een hoop commentaar op mijn brak gespoten kappen kwam een vriend van me aan die zijn project scoot verkocht.
Dus heb ik toen het grootste deel van zijn setup overgenomen dat was :
Yasuni C20
Athena 70cc racing
Doppler pen 10
MHR deltaclutch
dellorto 21mm
Twin air filter
En een waterpompje en een radiator
Op dat moment vond ik het ook tijd voor een andere look.
Ik besloot zelf mijn kappen te spuiten wat naderhand ook geen goed idee was maar in elk geval al beter als eerst
Zo stond ie er toen bij :
De athena :
En dan nog een keer de c20 :
Nou dit reed echt zoveel beter als die stink X pro niet normaal , hij was echt brak afgesteld en reed 110 op de autoteller en trok autowheely's met een beetje hulp.
Maar toen kwam een collega van me aanzetten dat hij nog een beta te koop had DD en LC ik wilde dat DD blokje wel hebben dus heb ik dat met een vriend van me zo geregeld dat hij die beta krijgt met mijn SD blok en ik mijn beta houd met een DD blok..
Dus zo gezegd zo gedaan zondag de 23e die andere beta opgehaald
en toen stond ie er zo bij :
en zo :
De setup :
Gianelli black swan
Multivar
Evo achterpoulies
MHR v snaartje
Tp carterkap
Uiterlijk
zeer brak
maarja dat word allemaal verholpen hij krijgt dezelfde setup als onder mijn beta komt en dan worden ze allebei dezelfde kleuren gespoten.
Toen de beta bij mij stond zijn we meteen begonnen met em uitelkaar te halen
even later :
En mijn SD blokje :
De voorvork is inmiddels al een rechte voor in de plaats gekomen en een crossstuurtje van tnt is al aangeschaft.
Verder hebben we nu allebei de frames gespoten binnenkort hier fotos van.
En zo moeten ze worden :
En dat paars dan wel metallic of parelmoer binnenkort eens ff rondbellen wat dat presies gaat kosten bij een autospuiterij.
Velgen worden dan ook wit gecoat.
En de setup voor beiden word :
MHR speed stage 5 getuned
Carters stage 3 getuned en aangepast op de speed
MHR team 2000 uitlaat / c20 / c21 ?
Delllorto 28mm vlakschuif
Twin air filter
Top nardo vertandingsdeksel
MHR overrange
MHR deltaclutch
MHR wingbell
MHR kevlar snaartje
MHR mutlivar 2000
MHR ventilar
MHR binnenrotor van selletra
Malossi RHQ krukasje
Malossi 28mm spruitstuk
Malossi VL14 membraam
TJT oversized remschijven
Top performances carterdeksel
Carters parelstralen
Ik heb al een deel ervan voor die andere beta gaan we het nog allemaal kopen zodra ik vooruitgang boek nieuwe foto's !!
Mijn scooter verleden ziet er niet echt boeiend uit toen ik 17 was heb ik een benelli 491 gekocht en daar een half jaartje op rond gereden.
Na daarna weer een drie kwart jaar te hebben gefiets vond ik het weer eens tijd worden voor een scooter en een vriend van me had een een roxje voor weinig te koop na een week ofzo werd die gejat uit de schuur dus al teveel plezier heb ik daarvan niet gehad.
Dit alles is dan 3 jaar geleden...
Toen de rox werd gejat was ik eigenlijk niet meer van plan een scooter te kopen en ben toen op gegaan voor mijn autorijbewijs en ook een auto gekocht natuurlijk.
Maar na niet alteveel tijd vorig jaar december kwam ik via via een jongen tegen die een beta ark had die die voor 350 euro verkocht was helemaal origineel en had een beetje kap schade.
Toen stond ie er zo bij :
Hij zag er best vet uit vond ik maar het kon beter natuurlijk...
Dus vandaar :
Dit stuurtje gehaald bij OTR in geldrop.
aan mijn setup had ik nog niks veranderd maar ik heb grote plannen..
Maar ik vond eerst het uiterlijk belangrijker.
Aanschouw :
en
Dit had ik laten spuiten door een vriend van me maar het was niet zo goed gespoten maarja eerst de setup een beetje dan.
Mijn setup toen:
Laser X pro
Dellorto 17,5mm
Polini evo vario
Polini evo membraam met carbon klepjes
En mijn uiterlijke veranderingen
Metamorfosis crossstuur
Snelgas
Sebac Chrome achterveer
Chrome kickstarter
En dan burdeaux rood met wit laten spuiten
De laser
Dit setupje heb ik 2ehands bijelkaar gescharreld maar het was nog niks hij reed ongeveer 90/95 op de autoteller.
Na hier weer een tijdje tegenaan te hebben gekeken en een hoop commentaar op mijn brak gespoten kappen kwam een vriend van me aan die zijn project scoot verkocht.
Dus heb ik toen het grootste deel van zijn setup overgenomen dat was :
Yasuni C20
Athena 70cc racing
Doppler pen 10
MHR deltaclutch
dellorto 21mm
Twin air filter
En een waterpompje en een radiator
Op dat moment vond ik het ook tijd voor een andere look.
Ik besloot zelf mijn kappen te spuiten wat naderhand ook geen goed idee was maar in elk geval al beter als eerst
Zo stond ie er toen bij :
De athena :
En dan nog een keer de c20 :
Nou dit reed echt zoveel beter als die stink X pro niet normaal , hij was echt brak afgesteld en reed 110 op de autoteller en trok autowheely's met een beetje hulp.
Maar toen kwam een collega van me aanzetten dat hij nog een beta te koop had DD en LC ik wilde dat DD blokje wel hebben dus heb ik dat met een vriend van me zo geregeld dat hij die beta krijgt met mijn SD blok en ik mijn beta houd met een DD blok..
Dus zo gezegd zo gedaan zondag de 23e die andere beta opgehaald
en toen stond ie er zo bij :
en zo :
De setup :
Gianelli black swan
Multivar
Evo achterpoulies
MHR v snaartje
Tp carterkap
Uiterlijk
zeer brak
maarja dat word allemaal verholpen hij krijgt dezelfde setup als onder mijn beta komt en dan worden ze allebei dezelfde kleuren gespoten.
Toen de beta bij mij stond zijn we meteen begonnen met em uitelkaar te halen
even later :
En mijn SD blokje :
De voorvork is inmiddels al een rechte voor in de plaats gekomen en een crossstuurtje van tnt is al aangeschaft.
Verder hebben we nu allebei de frames gespoten binnenkort hier fotos van.
En zo moeten ze worden :
En dat paars dan wel metallic of parelmoer binnenkort eens ff rondbellen wat dat presies gaat kosten bij een autospuiterij.
Velgen worden dan ook wit gecoat.
En de setup voor beiden word :
MHR speed stage 5 getuned
Carters stage 3 getuned en aangepast op de speed
MHR team 2000 uitlaat / c20 / c21 ?
Delllorto 28mm vlakschuif
Twin air filter
Top nardo vertandingsdeksel
MHR overrange
MHR deltaclutch
MHR wingbell
MHR kevlar snaartje
MHR mutlivar 2000
MHR ventilar
MHR binnenrotor van selletra
Malossi RHQ krukasje
Malossi 28mm spruitstuk
Malossi VL14 membraam
TJT oversized remschijven
Top performances carterdeksel
Carters parelstralen
Ik heb al een deel ervan voor die andere beta gaan we het nog allemaal kopen zodra ik vooruitgang boek nieuwe foto's !!
Last edited: