Mark.S
Well-Known Member
Ik ben Mark, kom uit Baarlo(bij venlo), en ik ben 16:W:W
Hier dan mijn optisch projectje. Over mijn scooterverleden kan ik kort zijn, want dit is mijn eerste scooter. Aangezien ik de looks van de scooter belangrijker vind dan de prestaties, heb ik besloten om hem eerst eens een goede metamorfose te geven. Maar nu begint het toch te kriebelen om ook aan het blok te beginnen. Het blok is nog vrij standaart, ik hoop dan ook dat mijn project ook een beetje projectwaardig is.
Ik kocht een Beta Ark AC een tijdje terug van mijn vader. Er zat toevallig een technigas op, anders had er nu wel wat anders op gezeten. Ik heb toen dus het spatbord eraf gehaald, een ander lichtsetje, en een RS 24 besteld. De scooter zag er toen zo uit :
Laatst Heb ik nog een TP carterdeksel en een carbon kickstarter besteld. Ziet wel vet uit vind k zelf:W
Deze week ben ik de scooter een beetje gaan strippen, omdat de kappen er toch af moeten, want deze worden binnekort prof. gespoten. De kabelboom laat ik voorlopig nog zitten. Over een tijdje gaat die er ook uit, als de lol voorbij is om de beta als straatscooter te gebruiken.
Hier de kapjes na een middagje schuren
Vandaag heb ik ook nog de o zo bekende SR velgen binnen gekregen
--------------------------------------------------------------------------
Motorische veranderingen tot nu toe
-Technigas:L
-Malossi Delta Clutch
Mijn optische plannen:
-knipperlichten en mss gaten/handvaten in de achterkap nog wegplamuren
-voorvork inkorten
-kappen binnekort laten spuiten, kleuren worden denk k zwart met fluor oranje.
Mijn motorische plannen
Ben ik nog niet over uit. Nog eens goed over nadenken.
edit//
-evo 70
-malossi overange
-28 mm carburateur
-hebo racing IV oid?
Zo waren we @ lely :W
Wel handig zon kar
Evo neosje van Dennis H
Updates
--------------
10-8-05
Vandaag weer lekker opgeschoten met kapjes schuren gelukkig heb ik sportieve vrienden die me een handje kopen helpen
Ook heb ik de oude banden van de SR velgen afgehaald, en nieuwe Michelin Pilot Sports besteld.De velgen worden denk ik gecoat, ipv gespoten. Denk toch dat dat wat fijner is
Dit was het weer voor zover! cia0
15-8-05
--------------
Vandaag weer f geschuurd, het begint nu enigzins wel op te schieten. vrijwel alle krassen zijn er nu uit. Deze week krijg ik weer wat geld binnen, en dan wil ik eigenlijk een remschijfje bestellen Denk een monsterdisk, of metrakit schijf:W, met wat aanpassingen zal hij wel moete passen denks.
23-8-05
--------------
Gister heb ik me toch maar een pot polyester en plamuur gehaald. Zie hier het resultaat na 2 middagen hard werk
En dan ben ik nog steeds aan het wachten op mijn Metrakit Oversized remschijf mischien komt ie morgen wel
mzzls
28-08-05
---------------
Heerlen, geen woorden voor Ik vond het allemaal maar slecht geregelt... Was nog aant twijfelen of ik de beta zou meenemen, maar ach zeg nou , wat moet je met een originele scooter op een meeting? Er waren er dus genoeg die daar doeloos rond aant rijden waren op originele scooters brommers minibikes en grasmaaiers:S Dat vond ik dus het mindere van Heerlen. Maargoed, dat was mijn kijk op Heerlen, ben in ieder geval niet voor niks geweest. Ik heb nog een echte Scootertuning.net viziersticker weten te bemachtigen
Gister trouwens nog naar SOWB @ venlo geweest, was n geslaagd dagje
8P
Dit is alweer een week geleden!!:'( word nu toch wel erg ongeduldig..
Even een fotosoepje tussendoor:
De kleuren worden dus glanzend zwart, met fel rood.. ( denk mclaren rood van het neusje van de F1 auto )
30-08-05
---------------
Weer een Update!! Ik kwam net trug van die zware eerste schooldag, lag er eindelijk wat leuks in de gang8P
wat zal dit zijn? En nee het is geen helm
Tadaaaaaaa8P
Deze past natuurlijk niet op de beta, dus heb k ook nog een andere adaptor gekocht.. Thnx 2 Erik.
Ik zet hem er nog niet op, Eerst nog de remklauw een beurtje geven en de remblokjes vervangen
en dangoed nieuws, ik ben er namelijk toch over aan het denken om me binnenkort rustig aan een blokje op te gaan bouwen. En de beta als een Egte project scooter te gaan gebruiken. Want als je er zo veel geld in stopt, en je mooie RS24 gaat binnen de kortste keren roesten, doet me dat ook zon pijn maargoed, verdere informatie volgt nog!
cia0..
4-09-05
--------------
Het is zondag middag, de verveling heerst, en op eens heb je het...
Het dus maar een cross stuurtje gemonteerd van TNT, K wou eerst eigenlijk een vooruitstaande clamp oid, maar deze staat ook goed Hij staat minder hoog als het lijkt Heb ook snelgas gehaald, maar de gaskabel was kapot...
10-09-05
---------------
Ik had vandaag niks te doen, dus ik heb ff me schijfje op de velg gezet, en gemonteerd enz. f fotootjes gemaakt, niet egt bijzonder maargoed.
15-09-05
---------------
Dit is een toch een bijzondere update, omdat ik nu toch heb besloten om snel te gaan rijden. Naja ik heb deze week dus DD carters aangeschaft. En een Hebo krukasje. De carters zijn door JS getuned op Evo, dus mijn stage 6 verhaal kan k nu wel achterwegen laten8P moet het blokje nog wel even schoonmaken, maar k kon het niet laten om f wat fotootjes te schieten Ik probeer dit blokje zo snel mogelijk af te maken, maar het zal nog wel even duren, vandaar dat k maar een 2e set carters heb aangeschaft, kan k nog eventjes orignieel rijden..
24-09-05
---------
Terwijl iedereen op SMP is, ben ik maar weer eens verder gegaan met mijn kapjes, heb ze namelijk in de spuitplamuur gezet. Van de knipperlichten voor, en de handgrepen achter, zie je nu dus niks meer.. Het resultaat mag er wezen vind k :W
29-09-05
---------
Gisteren f de sr velgen en de schijf eronder gebeunt.. Ziet wel weer een stuk beter uit als die beta velgen Vandaag maar f fotoshoot gehouden..
De scooter ziet er wel clean uit in de spuitplamuur denks Alleen binnekort de remklauw en voorvork maar eens een beurt geven, want die zijn om te janken:'(
14-10-05
---------
Aangezien ik jarig ben geweest, en meteen mn certificaat heb gehaald, ben ik even wat gaan toeren, en heb ik wat fotootjes gemaakt(voor de liefhebbers)
Wallpaper denks+ralf+
Als ik deze week tijd heb, ga k toch écht wat aan de voorvork doen, en kapjes laten spuiten mss....
20-09-05
---------
Zoals hier boven beloofd, heb ik vandaag iets aan mn voorvork gedaan, ziet er egt goed uit al zeg k het zelfO-)
In deze staat waren de poten dus...
primertje erover9||6
Omdat ik niet van die chroom en polijst shizzle houd, heb k hem mooi zwart gemaakt:*
31-10-05
---------
Gisteren Heb ik mijn kapjes gespoten, dus vandaag even wat fotootjes gemaakt Verw8 geen proffesioneel gespoten kappen, want k heb het zelf gedaan
fotoshootplek denks:*
Die witten kapjes worden nog rood gespoten, en de velgen zaterdag rood gecoat... Nu wil ik alleen nog mooie stickers laten maken, iemand ideeën??
6-11-05
Kwam k net op zolder, en op eens had ik het:
Daar stond deze dus op mij te wachten...
En zo zal de beta dus ongeveer worden, die rode streep is iig al zeker, laat jullie mening horen
Edit/ Definitief ontwerp
14-11-50
---------
Zaterdag met Dennis H. naar een plaatselijke mountainbikeshop geweest, en daar een clamp uitgezocht Hier foto's:
Ziet alweer veel beter uit als die TNT clamp vind ik. er komt ook nog een matzwart stuurtje en een hebo stuurrol8P
(let niet op de vieze kappen en de gele sticker
Ook heb ik mijn RS-24 eens goed schoongemaakt, ziet er weer uit als nieuw!
En hier mijn kundo-imitatie paddock8P
Nu wacht ik met smart op sinterklaas die mijn gecoate velgjes + ML 50's komt brengen:*
Dit was het weer, mzzls
Updates komen in de 1e post!!
edit/ verdere updates komen in de laatste post
Hier dan mijn optisch projectje. Over mijn scooterverleden kan ik kort zijn, want dit is mijn eerste scooter. Aangezien ik de looks van de scooter belangrijker vind dan de prestaties, heb ik besloten om hem eerst eens een goede metamorfose te geven. Maar nu begint het toch te kriebelen om ook aan het blok te beginnen. Het blok is nog vrij standaart, ik hoop dan ook dat mijn project ook een beetje projectwaardig is.
Ik kocht een Beta Ark AC een tijdje terug van mijn vader. Er zat toevallig een technigas op, anders had er nu wel wat anders op gezeten. Ik heb toen dus het spatbord eraf gehaald, een ander lichtsetje, en een RS 24 besteld. De scooter zag er toen zo uit :
Laatst Heb ik nog een TP carterdeksel en een carbon kickstarter besteld. Ziet wel vet uit vind k zelf:W
Deze week ben ik de scooter een beetje gaan strippen, omdat de kappen er toch af moeten, want deze worden binnekort prof. gespoten. De kabelboom laat ik voorlopig nog zitten. Over een tijdje gaat die er ook uit, als de lol voorbij is om de beta als straatscooter te gebruiken.
Hier de kapjes na een middagje schuren
Vandaag heb ik ook nog de o zo bekende SR velgen binnen gekregen
Motorische veranderingen tot nu toe
-Technigas:L
-Malossi Delta Clutch
Mijn optische plannen:
-knipperlichten en mss gaten/handvaten in de achterkap nog wegplamuren
-voorvork inkorten
-kappen binnekort laten spuiten, kleuren worden denk k zwart met fluor oranje.
Mijn motorische plannen
Ben ik nog niet over uit. Nog eens goed over nadenken.
edit//
-evo 70
-malossi overange
-28 mm carburateur
-hebo racing IV oid?
Zo waren we @ lely :W
Wel handig zon kar
Evo neosje van Dennis H
Updates
--------------
10-8-05
Vandaag weer lekker opgeschoten met kapjes schuren
Ook heb ik de oude banden van de SR velgen afgehaald, en nieuwe Michelin Pilot Sports besteld.De velgen worden denk ik gecoat, ipv gespoten. Denk toch dat dat wat fijner is
Dit was het weer voor zover! cia0
15-8-05
--------------
Vandaag weer f geschuurd, het begint nu enigzins wel op te schieten. vrijwel alle krassen zijn er nu uit. Deze week krijg ik weer wat geld binnen, en dan wil ik eigenlijk een remschijfje bestellen
23-8-05
--------------
Gister heb ik me toch maar een pot polyester en plamuur gehaald. Zie hier het resultaat na 2 middagen hard werk
En dan ben ik nog steeds aan het wachten op mijn Metrakit Oversized remschijf
mzzls
28-08-05
---------------
Heerlen, geen woorden voor
Gister trouwens nog naar SOWB @ venlo geweest, was n geslaagd dagje
8P
Mark007 said:En dan ben ik nog steeds aan het wachten op mijn Metrakit Oversized remschijfmischien komt ie morgen wel
Dit is alweer een week geleden!!:'( word nu toch wel erg ongeduldig..
Even een fotosoepje tussendoor:
De kleuren worden dus glanzend zwart, met fel rood.. ( denk mclaren rood van het neusje van de F1 auto
30-08-05
---------------
Weer een Update!! Ik kwam net trug van die zware eerste schooldag, lag er eindelijk wat leuks in de gang8P
wat zal dit zijn? En nee het is geen helm
Tadaaaaaaa8P
Deze past natuurlijk niet op de beta, dus heb k ook nog een andere adaptor gekocht.. Thnx 2 Erik.
Ik zet hem er nog niet op, Eerst nog de remklauw een beurtje geven en de remblokjes vervangen
en dangoed nieuws, ik ben er namelijk toch over aan het denken om me binnenkort rustig aan een blokje op te gaan bouwen. En de beta als een Egte project scooter te gaan gebruiken. Want als je er zo veel geld in stopt, en je mooie RS24 gaat binnen de kortste keren roesten, doet me dat ook zon pijn
cia0..
4-09-05
--------------
Het is zondag middag, de verveling heerst, en op eens heb je het...
Het dus maar een cross stuurtje gemonteerd van TNT, K wou eerst eigenlijk een vooruitstaande clamp oid, maar deze staat ook goed
10-09-05
---------------
Ik had vandaag niks te doen, dus ik heb ff me schijfje op de velg gezet, en gemonteerd enz. f fotootjes gemaakt, niet egt bijzonder maargoed.
15-09-05
---------------
Dit is een toch een bijzondere update, omdat ik nu toch heb besloten om snel te gaan rijden. Naja ik heb deze week dus DD carters aangeschaft. En een Hebo krukasje. De carters zijn door JS getuned op Evo, dus mijn stage 6 verhaal kan k nu wel achterwegen laten8P moet het blokje nog wel even schoonmaken, maar k kon het niet laten om f wat fotootjes te schieten
24-09-05
---------
Terwijl iedereen op SMP is, ben ik maar weer eens verder gegaan met mijn kapjes, heb ze namelijk in de spuitplamuur gezet. Van de knipperlichten voor, en de handgrepen achter, zie je nu dus niks meer.. Het resultaat mag er wezen vind k :W
29-09-05
---------
Gisteren f de sr velgen en de schijf eronder gebeunt.. Ziet wel weer een stuk beter uit als die beta velgen
De scooter ziet er wel clean uit in de spuitplamuur denks
14-10-05
---------
Aangezien ik jarig ben geweest, en meteen mn certificaat heb gehaald, ben ik even wat gaan toeren, en heb ik wat fotootjes gemaakt(voor de liefhebbers)
Wallpaper denks+ralf+
Als ik deze week tijd heb, ga k toch écht wat aan de voorvork doen, en kapjes laten spuiten mss....
20-09-05
---------
Zoals hier boven beloofd, heb ik vandaag iets aan mn voorvork gedaan, ziet er egt goed uit al zeg k het zelfO-)
In deze staat waren de poten dus...
primertje erover9||6
Omdat ik niet van die chroom en polijst shizzle houd, heb k hem mooi zwart gemaakt:*
31-10-05
---------
Gisteren Heb ik mijn kapjes gespoten, dus vandaag even wat fotootjes gemaakt
fotoshootplek denks:*
Die witten kapjes worden nog rood gespoten, en de velgen zaterdag rood gecoat... Nu wil ik alleen nog mooie stickers laten maken, iemand ideeën??
6-11-05
Kwam k net op zolder, en op eens had ik het:
Daar stond deze dus op mij te wachten...
En zo zal de beta dus ongeveer worden, die rode streep is iig al zeker, laat jullie mening horen
Edit/ Definitief ontwerp
14-11-50
---------
Zaterdag met Dennis H. naar een plaatselijke mountainbikeshop geweest, en daar een clamp uitgezocht
Ziet alweer veel beter uit als die TNT clamp vind ik. er komt ook nog een matzwart stuurtje en een hebo stuurrol8P
(let niet op de vieze kappen en de gele sticker
Ook heb ik mijn RS-24 eens goed schoongemaakt, ziet er weer uit als nieuw!
En hier mijn kundo-imitatie paddock8P
Nu wacht ik met smart op sinterklaas die mijn gecoate velgjes + ML 50's komt brengen:*
Dit was het weer, mzzls
Updates komen in de 1e post!!
edit/ verdere updates komen in de laatste post
Last edited: