bestelling uit USA met fedex vragen.

Ik post toch niet de gegevens hier :) En wie zegt dat ik het daadwerkelijk gevonden heb :) En ik wilde alleen maar deze jongen hier helpen omdat hij gewoon zwaar in de zeik is genomen samen met vele anderen :) En je wilt NIET weten wat er allemaal gebeurt met jouw geld of met jouw gegevens.

Nee inderdaad, heb vrienden die werken ook voor een bank, dat is echt niet normaal wat daar allemaal gebeurd.

Overigens, hoe staat het met het terughalen van je geld?

tjah kut :D
Die belg heeft nog geen aangifte gedaan.
zodra die dat heeft gedaan, ga ik met zijn PV nummer naar politie en ff vragen hoe het er mee staat.. mocht iemand nog gegevens kunnen achterhalen bij een RABOBANK nummer... graag een PM!

nog ff een update :D,
afgelopen zondagochtend gebeld om half 8 smorgens :X
politie haaglanden aan de lijn ( schok me dus de tyfus... )
ze hebben het adres weten te achterhalen ( wat ik al 2 maanden geleden aan ze had gegeven ofzo... ) alles is dor gegeven aan justitie zeeland, en die gaat binnenkort een bezoek brengen

Last edited:
Als de politie mij zou bellen op dat tijdstip zou ik dus zeker weten dat mn ouders zijn overleden ofzo :D

Ben benieuwd of je wat terug krijgt.

Als de politie mij zou bellen op dat tijdstip zou ik dus zeker weten dat mn ouders zijn overleden ofzo :D

Ben benieuwd of je wat terug krijgt.

weet je gelijk waarom ik schok...
ook omdat dat weekend de klok een uur vooruit was gegaan. ( half 8 was dus voor me gevoel half 7 :X )

wat zijn het ook een stelletje debiele op zon politiebureau suc6 verder met het terughalen van je geld

(vindt het stiekem zelf beetje ''leuk'' om dit verhaal te volgen:D)

tjah heb wel wat theorie'n waarom ik zo achterlijk vroeg werd gebeld,

1. het was rustig die nacht en ze hebben er aan gewerkt..
2. ze hebben gewoon een bloedhekel aan me :P
3. Ik heb op me werk met een minister zitten praten ( donner oud justitie min. )
en me verhaal gedaan en dat nederland zo achterlijk dom is enzo.. en nog geen 2 dagen daarna wordt ik smorgens opgebeld :P

Half 7 nieuwe tijd dus.. meeste kans dat mensen thuis zijn.

Als je uit je bed wordt gelicht doen ze dat ook niet voor niks om 6 uur smorgens..

nog ff een 'kleine update'

politie doet er in niks aan.
is "maar" 1000 euro...
dus waar maak ik me druk om kreeg ik te horen..

ben verder met me detective werk gegaan en kan melden dat de dame haar eigen graf heeft gemaakt.

meer kan ik er nog niet over zeggen :winner:

ja maar daar was ik al na 1 week achter...
ga morgen nog 1x het adres na om zeker van me zaak te zijn en dan maar eens een ritje richting vlissingen :)

Back