bestelling uit USA met fedex vragen.

Betreft aangifte: 25-11-2008
Beste officier van justitie te Vlissingen,
Vorig jaar 19 december ben ik opgelicht door iemand van uw regio namelijk Vlissingen,
Tot op heden heb ik helaas niks meer van mijn aangifte vernomen. Ik vermoet dan ook
Dat mijn aangifte nooit onder uw aandacht is gekomen, en zou graag nogmaals mijn verhaal willen doen. Ik hoop dat u de tijd heeft/neemt om mijn verhaal nog eens aan te horen, en wellicht
Wel iets voor me kan/wil beteken….

Ik zal u het gehele verhaal besparen deze kunt u nog altijd in mijn aangifte terug lezen.

Op 19 december 2007, zag ik op internet een advertentie staan over een iphone 8gb.
Er werd een bedrag van 450,- voor gevraagd, hier bij kwam nog wel 50 euro verzend kosten.
Het totaal bedrag van 500, Omdat ik nog al sceptisch ben kwa internoplichting,
Heb ik deze dame eerst redelijk getraceerd, haar woonplaats klopte, ook had de Dame nog nooit zover ik kon achterhalen iets met oplichting te maken gehad. Dus Helaas het geld over gestort, op rekeningnummer Rabobank 137750544 te namen S de Nooijer Vlissingen.
Tot op vandaag bijna 1 jaar later nooit iets mogen ontvangen. Na 2 weken was het zeker, ik was mijn geld kwijt. Daar ik redelijk goed met de computer ben, is het mij gelukt om in de mailbox van de dame terecht te komen, Deze Dame bleek nog meer mensen opgelicht te hebben. Ik heb contact met een ieder gezocht en iedereen het advies gegeven aangifte te doen. Dit hebben de mensen ook gedaan, tussen de gedupeerde zaten ook mensen uit omringende landen. Ook heb ik het adres van S. de nooijer weten te achterhalen. Dus ik heb ook aangifte gedaan bij politiebureau Berestein in Den-Haag. En alles gemeld wat ik wist te melden bij justitie ook het adres! Na 3 maanden werd ik trots opgebeld op zondag morgen dat jullie het adres hadden, en het proces overgedragen was aan justitie Vlissingen. ( wat ik 3 maanden daarvoor al had gegeven… maar goed ik merkte dat er met de zaak gewerkt was. ) Daarna werd het stil heel stil.

Ik vermoed dat hun de aangifte nooit hebben door gegeven aan Vlissingen. Deze vermoedens baseer ik op als ik in het bureau kom ik totaal niet serieus wordt genomen, ze kijken me aan en vragen me wat ik van ze verwacht! Vandaar dat ik mij dit maal rechtstreeks tot u richt. U bent in mijn ogen de enigste persoon wie mij ( en andere ) nog kan helpen!
Ik heb een aantal vragen aan u.

1. Hoe kan iemand mensen oplichten voor enkele 1000en euro’s en hier mee wegkomen!
2. Waarom is deze dame in kwestie nog niet aangehouden/ verhoort.
3. Waarom heeft justitie Nederland geen nazorg en moet ik achter mijn eigen aangifte aan,
Terwijl ik juist het slachtoffer ben.

Het liefst was ik naar Vlissingen toe gekomen, en mijn eigen geld opgeëist bij de Dame in kwestie.
Ik weet helaas dat het er niet inzit, omdat juist IK dan schuldig ben. Maar ik denk dat u mijn gevoelens wel zult begrijpen.

Nu 1 jaar later, mis ik die 500,- euro niet meer. Ik ben er overheen en heb het verlies geaccepteerd,
Nu heerst alleen nog de woeden datje in een land als Nederland mensen MAG oplichten. Want, er wordt toch niks tegen gedaan! Mocht ik via deze brief mijn geld kunnen terug krijgen, kan ik u beloven het geld te zullen storten op het rekeningnummer van het Dierenambulance.
Ik hoop dat u wilt reageren op mijn brief, en hoop stilletjes, dat deze dame in kwestie een bezoek mag brengen aan het bureau.

Met vriendelijke groeten
Raymond van Polen

Ff brief gestuurt naar officier van hustitie op verzoek van een ( ouwe ) vriend van me..
Die heeft vaker met dit soort dingen gewerkt.... ( zoek maar @ van gilst :X )
hij zegt dat dit werkt :rolleyes:
nog steeds te lui om te rijden |(

Is die brief al opgestuurd? Er zitten namelijk een aantal spelfouten in. En zoals je weet is inbreken in een mailbox strafbaar, dus dat kan je beter achterwege laten. En IMHO kan het een stuk krachtiger.

Ja zou hem nog wel even nalopen op spelfouten.

En je zegt in het begin dat de aangifte waarschijnlijk niet is aangekomen, maar daarna zeg je dat je het gehele verhaal wilt besparen omdat het in de vorige aangifte staat.

Hmmmmm :P

neem aan dat ze kunnen kijken in elkaar's pc? dus dat ze op me pv kunnen zoeken. ( heb de rest van gegevens weg gehaald.
spelfouten boeiend! :P kan geen nederlands, en heb hem met autocorrectie nagelopen 8P

Is die brief al opgestuurd? Er zitten namelijk een aantal spelfouten in. En zoals je weet is inbreken in een mailbox strafbaar, dus dat kan je beter achterwege laten. En IMHO kan het een stuk krachtiger.

Inbreken is idd strafbaar. maar enkel als de dame aangifte doet..
en ja kan wel inschrijfen dat ze nou gvd maar eens van der luie zitvlees moeten komen daar in dat klote zeeland, maar dat wertk ook niet denk ik :D

Daar ik redelijk goed met de computer ben, is het mij gelukt om in de mailbox van de dame terecht te komen, Deze Dame bleek nog meer mensen opgelicht te hebben.

Hmm, dit had je er beter niet in kunnen zetten. Niet alleen is dit onrechtmatig verkregen bewijs (waardoor het dus ongeldig wordt verklaard en de Dame in kwestie zal worden vrijgesproken) , nu kan jij ook nog eens door die Dame worden aangeklaagd wegens inbraak (ja daar valt het onder) en ben jij dus de sjaak.

Hmm, dit had je er beter niet in kunnen zetten. Niet alleen is dit onrechtmatig verkregen bewijs (waardoor het dus ongeldig wordt verklaard en de Dame in kwestie zal worden vrijgesproken) , nu kan jij ook nog eens door die Dame worden aangeklaagd wegens inbraak (ja daar valt het onder) en ben jij dus de sjaak.
Dit geldt alleen voor bewijs verkregen door politie, niet door burgers.

Haagze, vermoet? Lekker!

Ik zou het kraken van haar email er gewoon uithouden. Als je echt die andere personen wilt vermelden, doe dit door te zeggen dat je via het internet/forums in contact bent gekomen.

Het is gewoon niet slim om te zeggen dat jezelf al een misdrijf pleegt. Kan je wss net zo goed nu langsgaan met een honkbalknuppel oid; zo kan de officier het iig zien.

Dit geldt alleen voor bewijs verkregen door politie, niet door burgers.

Haagze, vermoet? Lekker!

Dan is het helemaal fout, burgers mogen niet het recht in eigen hand nemen he. Daarvoor is juist de rechtstaat opgericht, om dit soort eigen rechtertje spelen te vermijden.

Het is niet zo van: Als de politie niks uitzoekt dan doe ik het wel.

Aplus onder Renz. P's account

Back