bestelling uit USA met fedex vragen.

Niet vergeten een filmpje of foto's te maken van dat mens. Die dan uiteraard inzenden naar Geenstijl :D

Zo'n mooie "Smile, je staat op Geenstijl".
 
net bij de bank geweest.. gezegt dat ik geld moet over maken via
voor bedrijf maar dat ik het toch nog ff zeker wou weten.
en kreeg de bevestiging het adres en rekeningnummer kloppen :) })

Binnenkort dus ff langs gaan voor me doekoe :#
 
heb het ook net gelezen.

ik heb ook zoiets mee gemaakt.

heb hier bv staan

M wolthuis uit den helder
rek 6691923

had de moet opgegeven maar nu ik dit lees.

kan iemand me helpen.

ook gegevens??

ik had nieuwe uitlaat en binnenrotor overgekocht.
maar niks vna gezien.en die melde me ook dat die geld binnen had en had opgestuurd
 
nu is de verassing des te groter, en verwachten ze ook niemand.
gewoon ineens aan de deur staan, en als ze niet thuis zijn net zo lang blijven wachten.
Ineens totaal overrompelen, bedreigen en zorgen dat je het geld binnen een uur hebt, kunnen ze dat zogenaamd niet regelen gebruik je toch wat minder softe maatregelen.
iedereen heeft wel 1000 euro op z´n rekening. want het is toch ´´maar´´ 1000 euro volgens de politie? Maar ga er maar vanuit dat ze het hebben:)
 
heb vrijdag een afspraak. ze verwacht alleen iemand anders.....
en waaromniet eerder.. omdat ik niet eerder het adres voor 100% zeker wist en nu wel..
de trut heeft zich zelf verraden

weet alleen nog niet of ik langs ga vrijdag.
is fucking 3 uur rijden... en heb wel wat beters tedoen vrijdag
 
Ik weet neit hoe jij aan een 3 uur durende reis komt, maar vanuit jou naar vlissingen moet je toch wel in 1,5 uur kenne rijden :+

En so what, 3 uur rijden.. je trekt je brandstofkosten eraf.. Ik denk niet dat je ergens anders in die uurtjes zoveel geld kan krijgen.. :W
 
een dag niet werken kan ook geld kosten he... ;)

vandaag toch nog eens voor de zekerheid rabobank vlissingen gebeld..
Kreeg te horen ik mag geen adres gegevens verstrekken maar mag wel ja of nee zeggen
rekeningnummer met naam.... Ja
rekeningnummer met adres wat ik heb... nee :(

pff...
 
Al gebeld naar dat adres? Om te zien of ze opneemt met die naam? Vervolgens kun je een lulverhaal beginnen om precies uit te zoeken wie je aan de lijn hebt.
 
Back
Top