bestelling uit USA met fedex vragen.

Ben vanaf vandaag officieel wonend in amerika :P
gelijk een iphone besteld @ applestore eind volgende week in huis :P

Edit:
mensen mogen ook stoppen met mij te mailen hoe ze in een account moeten komen...
tip zoek google en leer van jezelf...
 
inschrijven bij een bedrijf je krijg dan een officieel adres in florida,
nu kan ik dus alles goedkoop bestellen in de usa en laten opsturen naar me doorstuuradres :W
 
Blind geworden omdat je een I-phone moet hebben, en daarom vol in de oplichtingpraktijk gestapt..... tis gelukkig niet mijn geld.
 
Als ik jou was zou ik eerst maar ff wachten met gelijk weer ergens een nieuwe bestellen, ook al is het 100% betrouwbaar. Je kan beter gewoon wachten tot je dat geld terug hebt en dan pas een nieuwe bestellen..

Je kan heus wel eventjes wachten toch? Of is het echt van levensbelang? Vast niet. Beter wacht je gewoon tot je je geld terug hebt van die gozer en daarna kijk je gewoon verder voor een Iphone :)
 
Waarom dan niet gewoon een i-phone in Engeland kopen als ik vragen mag? zal wel wat verschillen zijn met de kosten maar niet veel denks.... is ook stukken makkelijker dan via USA 8P
 
inschrijven bij een bedrijf je krijg dan een officieel adres in florida,
nu kan ik dus alles goedkoop bestellen in de usa en laten opsturen naar me doorstuuradres :W

Vraag me af of dat wel helemaal zuivere koffie is. Volgens mij werkt de VS nog met greencard systeem.

Normaal gezien mag je als 'toerist' maar 3 maanden in de States blijven.
Een visum geeft je de mogelijkheid om die periode te verlengen, maar ook dat is beperkt in tijd tot een aantal jaren.
Er zijn diverse soorten visum, afhankelijk van de voorwaarden waaraan je voldoet.
Een Green Card echter geeft je de toestemming om voor onbepaalde tijd in de States te blijven (en nadien kan je de Amerikaanse nationaliteit aanvragen, geloof dat dat na 3 jaar kan).
Je kan een Green Card krijgen als je uitgeloot wordt bij de jaarlijkse Diversity Lottery.
Gebruik op dit forum de 'zoek'functie en zoek op Green Card of Visum, en je hebt massa's antwoorden.

Amerikaans staatsburger ben je dus sowieso niet he, maar dat had je ook wel door lijkt me :P . Weet ook niet waar je voor betaalt nu :P
 
Och, niet zo pessimistisch, de consumptiemaatschappij laat ook overduidelijk op het scooterforum zijn sporen na ...

Ben desalniettemin alsnog wel benieuwd hoe dit nu gaat aflopen, en verbaasd dat je via www.google.com (ogenschijnlijk) een service van google kunt hacken +pippi+
 
Amerikaans staatsburger ben je dus sowieso niet he, maar dat had je ook wel door lijkt me :P . Weet ook niet waar je voor betaalt nu :P
27 dollar :) en ja weet dat het alleen doorstuur adres is :)

btw:

Raymond Van Polen
1956 60th Place E.
Suite T5620
Bradenton, Florida 34203 :D


Beter wacht je gewoon tot je je geld terug hebt van die gozer en daarna kijk je gewoon verder voor een Iphone :)
...mopeld iets van NL justitie en 2 jaar wachttijd... ( als er al iets aan gedaan wordt )

En dat allemaal 'voor de heb'.
zwerfen er al 10000 ofzo door NL dus voor de heb....
is gewoon mooi toestel :)

weet je wel waar je mee bezig bent ray?
al aardig wat mensen op iphoneforum hebben dit al gedaan werkt dus echt wel :)

En verbaasd dat je via www.google.com (ogenschijnlijk) een service van google kunt hacken +pippi+
En dat ga ik dus lekker allemaal aan niemand vertelen O-)
 
is er ook vermeld hoe vaak het niet goed gaat??

Als het een normaal woonadres is, is het toch een kleine moeite om af en toe is wat door te sturen en de rest zelf houden en doorverkopen en zo dubbel te verdienen.

Ik zou dit echt nooit doen, al ging het maar om 5 euro.
 
Back
Top