bestelling uit USA met fedex vragen.

Misschien G-mail vragen om de IP-adressen waarmee die account is ingelogd, misschien dat hun wel meewerken als je verteld dat het om oplichting gaat...
 
Je kan toch op verschillende manieren erachter komen wat zijn IP adres is/was.

Met jouw emailaccount, waar je dus zijn emails mee ontving staat die informatie in....

Zelfde als dat het bij windows live hotmail onder "broncode weergeven" staat.
 
Volgens mij kan je ook zn woonplaats redelijk traceren met zn rekening nummer,
Geloof dat de meeste banken de eerste nummers gebruiken om een regio aan te geven.

Ik hoop dat je m goed hard onderuit kan halen.
 
Dat kan, maar niemand geeft persoonsgegevens. Daarvoor kunnen ze zelf aangeklaagt worden. Waarom denk je dat internetoplichting zo makkelijk is?
Je kan helemaal niets en je krijgt ook helemaal niets. Om persoonsgegevens te krijgen is er een gerechtelijk bevel nodig. De rechter moet bepalen of iemand ze moet overhandigen of niet. Waarom denk je dat er allemaal van die illegale sites zijn? Zelfs brein (niet dat het iets voorsteld) krijgt het niet voor elkaar. Dus al helemaal geen particulier :)
 
Gmail is de eenigste provider die GEEN ipadressen mee mailt :)
de persoon woont in vlissingen/heeft daar iig de rekening geopent.
Postbank ook niet evrteld dat het om oplichting gaat maar dat ik het geld verkeerd heb overgemaakt en deze graag terug wil hebben.
de banken zijn verplicht om dan eerst de persoon op de hoogte testellen en te vragen het ebdrag terug te storten. indien hij hier niet op reageert krijg je na 3 weken zijn adres om het met een juridische weg terug te krijgen ;)
 
net brief gehad van de postbank, krijg helaas neit zijn adres gegevens aangezien zijn rekeningnummer klopt met de opgegeven naam.
rabobank vlissingen ( waar de persoon woont... )
mag zonder toestemmin van politie geen gegevens vrijgeven ( nu dus weer naar de politie en hun laten vragen om gegevens )
 
geen mail/contacten bij zitten, waarvan je denkt heee die kan een vriend van hem zijn??? of is dit puur opgezette mail om mensen te oplichten?? als je een vriend of wat dan ook kan achterhalen, kan je die bellen en doen net alsof je zijn nummer/adres niet meer hebt... wie weet krijg je zo zijn woonadres...
 
ohjah, heb je een naam?? voor + achter...?? weet niet of het kan, maar heb vriend bij politie, misschien dat hij wat voor me kan doen...
 
nu alle de nooijers regio vlissingen aan het bellen :D
Al een aantal door kunnen krassen omdat de vrouw begint met een andere voornaam dan s. of ze is 100+ :D
nu nog 3 over...
 
geen mail/contacten bij zitten, waarvan je denkt heee die kan een vriend van hem zijn??? of is dit puur opgezette mail om mensen te oplichten?? als je een vriend of wat dan ook kan achterhalen, kan je die bellen en doen net alsof je zijn nummer/adres niet meer hebt... wie weet krijg je zo zijn woonadres...

puur een mail adres om mensen te oplichten...
staat allee wel een maikltje ( maybe spam... )

Here is zip this is leego ,, ok need a data base for info to be collected on need CC # EXP ADRESSES ETC go to that is what i need thats how far the other guy took it but when you put in data it goes off do a test you will see .. tell me what you need log in to a server ,, i want dave 2020 from bulker to have acess he will be mailer so i will tell him i hire you to fix this thing and start mailing it .. you tell me cost i will send 1/2 balance when it works

in die mail staat de gehele opbouw van die site. als bijlage in een zip bestand..
 
net brief gehad van de postbank, krijg helaas neit zijn adres gegevens aangezien zijn rekeningnummer klopt met de opgegeven naam.
rabobank vlissingen ( waar de persoon woont... )
mag zonder toestemmin van politie geen gegevens vrijgeven ( nu dus weer naar de politie en hun laten vragen om gegevens )

Ik heb ooit ook zoiets gehad, gewoon de bank gebeld en gezegd dat ik die persoon was en net verhuisd was en welk adres ze van mij hadden staan. Dat gaven ze gewoon :D
 
Back
Top