bestelling uit USA met fedex vragen.

geen mail niks meer :D,
ga zo aangifte doen.
heb de bank opgebeld dat het geld perongeluk verkeerd heb over gemaakt.
ze gaan nu aan de persoon vragen terug te storten anders krijg ik over 3 weken zijn adresgegevens :)
dus denk dat de persoon slimmer/beter mee af is om geld terug te geven
 
Jij: oom agent, ik wil graag aangifte doen.
Agent: waarvan jongeman?
Jij: Ja iemand heeft mijn wapencollectie gestolen.. ik mis 3 pistolen, 4 boksbeugels en 1 shotgun:+
Agent Nou, dat moet dan maar knul. Is dat alles?
Jij: Nee, ik had ook nog een zooitje vuurwerk uit belgië wat opeens weg is.
Agent: ik zal het noteren :P

lijkt me mooi.
 
politie moet inderdaad iedere aangifte sirieus nemen, ik heb op die manier wel mijn geld teruggehad van een oplichter, had toen zelf ook al best veel uitgezocht maar had wel de politie ingelicht van hetgeen waar ik zelf al achter gekomen was
 
net aangifte gedaan,
ze zeiden serieus te gaan zoeken en mijn gegevens na te trekken en ook het adres van de oplichter een bezoek te geven :P
mocht van hun wel zelf langs gaan bij de oplichter als ik me maar rustig hou anders moesten hun weer komen 8P
 
Kut voor je man. Maarja je houdt de moed er toch in. Alhoewel ik al bijna zeker wist dat het verloren zaak was.
Aangifte is idd goed, maar het helpt geen flikker. Je krijgt je geld er iig niet mee terug. Die kans is echt 1 op 1000000000.
Hopenlijk heb je er wat van geleerd, geld overmaken is link, en al helemaal naar america. Dat is gewoon regel.
Succes ermee:*:henko:
 
Ik zou hem gewoon e-mailen dat je ze adres dan ook overal op internet toevallig tegenkomt :X Sowieso zou ik ergens de gegevens posten, zodat misschien iemand in de toekomst die niet heeft.
 
Ik zou hem gewoon e-mailen dat je ze adres dan ook overal op internet toevallig tegenkomt :X Sowieso zou ik ergens de gegevens posten, zodat misschien iemand in de toekomst die niet heeft.

zit ook op internetoplichting.nl
dus daar komen zowiezo zijn ggegevens;)
 
Ik ben op die manier ook achter gegevens van degene gekomen die mij probeerde op te lichten, als je iets koopt over internet, altijd eerst googlen op oa. naam, adres, bankrekening nummer etc.

kom je iets tegen: Niet doen
 
Die gegevens van de bank kun je iig vergeten.
Dat valt toch onder het CBP? Denk niet dat de bank die gegevens zullen geven, net zoals ISP's dat niet mogen doen a.d.h.v. IP-adressen? :)
 
nee ze vragen nu bij de persoon of hij het wil terug storten en als hij dat niet doet krijg ik over 3 weken zijn adres gegevens, waarna deze meneer een bezoekje krijgt...
 
Back
Top