Beste scooter om te kopen?

Rrr788

New Member
Ik wil binnenkort een scooter gaan kopen, maar ik zelf heb er niet veel verstand van en heb daarom een vraag.
Wat is de beste scooter om te kopen?
-Ik wil een 50cc (maakt niet uit welk merk).
-het liefst wil ik dat ik het makkelijk 75+ gps kan laten lopen zonder teveel extra onderdelen erbij te moeten kopen.
-Ook wil ik het liefst eentje waar je goed wheelies op kan leren (voorkeur ligt wel bij de snelheid dus in principe maakt dit me niet heel veel uit).
-Het liefst een 2takt
-Geel kenteken
-Mijn budget is 1500+-

Ik hoop dat ik wat goede aanbevelingen krijg.

Advertisement - register to remove this

Ik denk dat een Aprillia RS50 een stuk leuker is dan een scooter,
maar wheelies maken gaat niet makkelijk er op.
Hoeft ook eigenlijk niet, op een RS50 moet je zuinig zijn , ooit kan het een verzamel item worden waar grof geld voor betaald word.

Toevallig staat er een interessante rs50 op marktplaats vandaag voor 1249 euro uit een prive collectie van dhr Theo van Baden uit Alkmaar.
Die ziet er wel netjes uit en word met het jaar duurder als je er zuinig op bent en alles origineel laat.
Mooi ding, als ik het geld er voor had zou ik hem zelf kopen.
rs.png

Last edited:
Ik denk dat een Aprillia RS50 een stuk leuker is dan een scooter,
maar wheelies maken gaat niet makkelijk er op.
Hoeft ook eigenlijk niet, op een RS50 moet je zuinig zijn , ooit kan het een verzamel item worden waar grof geld voor betaald word.

Toevallig staat er een interresante rs50 op marktplaats vandaag voor 1249 euro uit een prive collectie van dhr Theo van Baden uit Alkmaar.
Die ziet er wel netjes uit en word met het jaar duurder als je er zuinig op bent en alles origineel laat.
Mooi ding, als ik het geld er voor had zou ik hem zelf kopen.
View attachment 77513
Sorry, typfout. Ik bedoelde eigenlijk een aprillia SR50 50cc. Raad je die dan aan?

De RS50 die te koop staat is wel een heel mooi ding, maar ben wel meer opzoek naar een scooter.

De SR50 zijn wel leuke scooters zolang je niet het model met de Morini injectie koopt aangezien dat geen makkelijke scooters zijn,
de versies met het Minarelli blok zoals de Stealth of de WWW ac en de Piaggio versies zonder injectie zijn de betere .
Niet makkelijk om wheelies mee te maken vanwege de zware voorkant maar ze zijn wel snel en liggen perfect op de weg.

Sorry, typfout. Ik bedoelde eigenlijk een aprillia SR50 50cc. Raad je die dan aan?

De RS50 die te koop staat is wel een heel mooi ding, maar ben wel meer opzoek naar een scooter.
Deze

Aprilia SR WWW
€ 850,00

Deze

Aprilia SR WWW
€ 850,00
Voor die prijs zeker een schoonheid van een scooter,
ik heb ze duurder gezien in zo een conditie en km stand .
Ook een erg interessante scooter voor die prijs en die zeker meer waard word over de komende jaren mits alles origineel blijft.
Mooie vondst .
Bijna te zonde om op te rijden zo netjes .

Last edited:
Back