Berghem 26 augustus

nou , vandaag was het hier bijna zomer :)

zal iig wel mistig zijn vanmorgen denk ik..

ik heb mijn "wagen" volgeladen , maar ik krijg m maar halfvol :?

iemand nog een nrg frame kopen? met suframe(polini rubbers) , benzinetank , stuur ,en nog wat meuk? mischien word ie dan voller :p
 
Ik heb een minder leuke mededeling voor mijn mijn collega-scooterracers. Althans...kan zijn dat jullie het helemaal niet erg vinden, maar ik iig wel. Ik heb besloten om ermee op te houden voor dit seizoen. Het was een erg moeilijke beslissing omdat ik toch nog aardig in het klassement sta, maar ik heb de knoop doorgehakt. De reden is eigenlijk heel simpel, het geld is op. Mijn klasseringen zijn de afgelopen races steeds minder en minder geworden, simpelweg omdat ik geen geld meer heb om de scooter te onderhouden. Ik heb de afgelopen races veel steun gehad van het Fred Motoren team, maar dit mocht allemaal niet baten, als je geeneens meer geld hebt om je inschrijving te betalen dan houdt het simpelweg gewoon op. Ik zal wel gewoon aanwezig zijn morgen, voor de gezelligheid, en eventueel wat sleutelhulp. Dus als er iemand een mechanic nodig heeft...ik hoor het wel. Ik ga mij maar alvast richten op volgend jaar...SBO open 70...of SBO stage6 cup.

:'(
 
Sjah..

Gelukkig is er nog iemand die de eer hoog houd, voor de Pronk-scooter..
Thomas had zin om een wedstrijdje in de standaardklasse mee te rijden, en heeft gelijk even een 3e plaats gehaald +ralf+
 
Niet gek!

kwam nog een foto tegen

512


100%.. http://picserv.pixio.nl/~picserver/i.php?/E280A5BA232X43YD/585QQ2X4O7V5/JPEG/1156604149//22s2
 
Back
Top