Berghem 26 augustus

Arnoud said:
Ik kan je misschien wel gebruiken:P
Hopelijk heb je het volgend jaar weer goed voor elkaar als je 70 gaat gieren!

Ik ben wel van plan om het volgend jaar eens een keer goed aan te gaan pakken, ben nu 1,5 jaar een beetje aan het aankloten geweest. Volgend jaar ga ik voor het stage6 kampioenschap iig!
 
Pronk said:
Stage 6...open70 ga ik financieel niet redden ben ik bang...

Is de stage 6 dan echt zoveel goedkoper dan dat je nu std klasse rijdt ? aangezien je nu het seizoen niet eens kan afmaken heb je dan voor volgend seizoen die financiele middelen dan wel?
 
je staat iig wel leuk op de foto:

Foto=GPCWQUHB




topscooter was iig leuke race om te zien, werden ingehaald door std klasse rijders. omdat topscooters niet met regenbanden reden, en de std klasse wel.

topscooter is iig wel beslist.
 
Raymon said:
Is de stage 6 dan echt zoveel goedkoper dan dat je nu std klasse rijdt ? aangezien je nu het seizoen niet eens kan afmaken heb je dan voor volgend seizoen die financiele middelen dan wel?

Qua onderhoud is de std klasse heel erg duur als je voorin wil meedraaien. Omdat je gebonden zit aan luchtkoeling slijten de zuigers erg hard. Maar bijvoorbeeld een v-snaar is zal weer sneller gaan bij de 70cc.

Het zal dus niet veel goedkoper zijn, misschien zelfs duurder. maar nu heb ik een half jaar om te sparen, en ik heb nu 2 bijbaantjes ipv 1 naast mijn studie. En ik ben van plan om een hoop tijd te gaan steken in het zoeken van een sponsor. Met dit alles moet ik er volgend jaar wel komen :)
 
Pronk said:
Qua onderhoud is de std klasse heel erg duur als je voorin wil meedraaien. Omdat je gebonden zit aan luchtkoeling slijten de zuigers erg hard. Maar bijvoorbeeld een v-snaar is zal weer sneller gaan bij de 70cc.

Het zal dus niet veel goedkoper zijn, misschien zelfs duurder. maar nu heb ik een half jaar om te sparen, en ik heb nu 2 bijbaantjes ipv 1 naast mijn studie. En ik ben van plan om een hoop tijd te gaan steken in het zoeken van een sponsor. Met dit alles moet ik er volgend jaar wel komen :)

Vergeet de achterbandjes niet :X
 
Pronk said:
Wat doe jij met je stage6 blok volgend jaar? :P

platbranden hopelijk. maar daar spreek ik je in real life nog wel over

enne arnoud lul niet met je 2e hands zooi mijn blokje is gewoon prime time boek boek shit. tis allemaal nog tip top in orde en t loopt echt KENKER hard.
 
Klopt, plus dat er geen zwart in zit en de achtergrond geclipped is ;)

ff om het verschil aan te geven, dit is ws minder werk dan zo'n tekstje bij foto zetten ;)
 

Attachments

  • pronk-ray.jpg
    pronk-ray.jpg
    180.5 KB · Views: 45
Ralf said:
Klopt, plus dat er geen zwart in zit en de achtergrond geclipped is ;)

ff om het verschil aan te geven, dit is ws minder werk dan zo'n tekstje bij foto zetten ;)

dit is een foto zoals die gemaakt is .. heb m door het verhaal op pronk er op gezet en er nog ff een tekst bij gezet.. deze komt dan ook niet in de scootin'.
maar ik ga geen foto's bewerken als het niet noodzakelijk is ..
 
Foto´s bewerken is noodzakelijk volgens ralf, vandaar dat photoshop zijn eerste levensbehoefte is. :)
 
Back
Top