Berghem.... 13 Mei 2006.

wheely_king said:
Pay back time zal moeilijk worden als iedereen dat van plan is +pippi+
maakt niet uit haha...
reed in emmen als een krant heb ik wel gezien in me logger!
dat moet beter! maar komt goed denk ik...
we zien het wel weer in berghem :)
 
zo we konden het toch niet laten om ff langs tino te gaan... ;)
ff wat uitgeprobeerd :D :D hebben duidelijk meer vermogen bovenin ... :winner:
power zit nu wel goed.
 
BT39 said:
zo we konden het toch niet laten om ff langs tino te gaan... ;)
ff wat uitgeprobeerd :D :D hebben duidelijk meer vermogen bovenin ... :winner:
power zit nu wel goed.

Liep idd wel heel erg goed jah.
Tis nu ff aftellen tot de "Berghem massacre".:~
 
alsof dat ding van ben normaal gesproken niet hard loopt :P

khoop dat ben kampioen word dit jaar in de std ... en jack 2e :P ... ik zal hoogstwaarschijnlijk ook wel weer aanwezig zijn op berghem is ff kijken wat et word, vorig jaar was et goed spannend met jack die ineens begon te prikken bij patrik van nies (gister nog ff de video gekeken) ... en jim die rik achter zich aan had

khoop dat et deze keer net zon spektakel word :D
 
nee helaas niet die is voorlopig nog ff geveld vanwege de crash @ spa ... jammer hij had rik en jou nog wel het vuur aan de schenen gelegd

nu zal hij het kwa punten nooit meer bij kunnen benen, echt jammer ik zag jim als serieuse kanshebber om kampioen te worden dit jaar
 
BT39 said:
zo we konden het toch niet laten om ff langs tino te gaan... ;)
ff wat uitgeprobeerd :D :D hebben duidelijk meer vermogen bovenin ... :winner:
power zit nu wel goed.

Nog meer power bovenin :W
 
net ff met de eigenaar gesproken via de tel en hij zei waarschijnlijk rijden we gewoon op de normale 1100 meter layout die we dus gewent zijn. omdat de sobw het 2 weken van te voren moet aan geven dan, vanwege het schoonrijden door de karts van de viezen stukken:)
 
fvanwinsen5 said:
en ik kom kijke met een zooi lui:D... eindelijk een keer een race bij mij in de buurt!

Als jij en je vriendjes maar niet van die vervelende ventjes zijn die constant rond gaan rijden in het paddock en rondom het paddock....
 
echt en laat die stofzuigers met binnerotors en zonder kapwerk ook maar thuis ... lijkt wel alsof dat een trend is geworden om met die dingen naar een race te gaan ... wekt niks dan ergenis
 
cunoh said:
Als jij en je vriendjes maar niet van die vervelende ventjes zijn die constant rond gaan rijden in het paddock en rondom het paddock....

Nee,zo triest ben ik niet... Wees daar maar niet bang voor :P
 
Back
Top